SPODNICA TIULOVE Kids 104-110 (6542517150)

zakończona
95,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: Tarnowo Podgórne
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 104 [см]
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • kolor: odcienie różu
Inne aukcje Polub nas na FB O nas

POLECAMY!!!!

Niezwykle urocza, dziewczęca spódniczka wykonana z półsztywnego tiulu w kolorze brudnego różu, od spodu wykończona podszewką. Uroku dodaje kokarda w przodu spódniczki.

Spódniczki szyte są ręcznie dlatego mogą minimalnie odbiegać wyglądem od przedstawionych na zdjęciu.

Dostępne w następujących rozmiarach : 80 - 146

WYMIARY:

80-86 92-98 104-110 116-122 128-134 140-146
Talia 50 53 55 60 63 63
Długość 26 30 33 35 38 44

Polecamy produkt w zestawie Mama i Córka.


SKŁAD:

Tiul – 100% poliester

Podszewka - satyna

Realizacja zamówień:

Realizację zamówienia rozpoczynamy od momentu zaksięgowanej wpłaty na naszym koncie bankowym. Maksymalny czas oczekiwania na zakupiony produkt podany jest w opisie aukcji. Rzeczywisty czas oczekiwania na zamówienie jest z reguły krótszy.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u lamerepl za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 17 1050 1533 1000 0092 2654 2521
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 608152331
    Pracujemy w godzinach: 8:30 do 15:30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 7 dni

adres do zwrotu:
 
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 7 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. przesyłając pismo na adres: P.P.H.U. LM Monika Hendzel, ul. Wł. Jeszke 9/9 62-080 Tarnowo Podgórne lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@lamere.plSklep gwarantuje prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem, że towar nie był używany, ani nie został zniszczony lub uszkodzony. Ważne: Metki, zawieszki i inne oznaczenia towaru nie mogą być w żaden sposób naruszone. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego, nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - w ramach których usługa została w pełni wykonana, jeśli rozpoczęto spełnianie świadczenia za wyraźną uprzednią zgodą konsumenta oraz po przyjęciu przez niego do wiadomości ,że utraci przysługujące mu prawo do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy przez przedsiębiorcę - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego wyraźnie zindywidualizowanch potrzeb.1.1 Towar należy odesłać na adres Sklepu z dopiskiem „ZWROT”. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (rachunek) oraz formularz zwrotu/wymiany zawierający dane konta bankowego, na które Sklep powinien zwrócić pieniądze. 1.2 Zwracany towar powinien być wysłany przesyłką POLECONĄ za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres:P.P.H.U LM Monika HendzelWładysława Jeszke 9/962-080 Tarnowo PodgórneZ dopiskiem „ZWROT”.Klient powinien zachować dokument nadania. 1.3 Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient. 1.4 W terminie 14 dni od otrzymania towaru Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto) wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta. 1.5 Sklep ma prawo wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania. 1.6 Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 2. W przypadku wymiany towaru, nieużywany towar, wraz z dowodem zakupu (rachunkiem) oraz wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany należy odesłać na adres Sklepu z dopiskiem „WYMIANA”. Na wymianę towaru Klient ma 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 2.1 Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

reklamacje

W przypadku reklamacji towaru, towar, wraz z dowodem zakupu (rachunkiem) oraz wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany należy odesłać na swój koszt na adres Sklepu z dopiskiem „REKLAMACJA”. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkującego zakupiony towar. Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać:- oryginały dokumentów zakupu lub inny dokument potwierdzający zakup- formularz zwrotu/wymiany Zwracany towar powinien być wysłany przesyłką POLECONĄ za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem wyłącznie na adres:P.P.H.U LM Monika HendzelWładysława Jeszke 9/962-080 Tarnowo PodgórneZ dopiskiem „REKLAMACJA”.Klient powinien zachować dokument nadania. Reklamacje, opóźnienia w dostawie, ewentualna niezgodność towaru z zamówieniem oraz szkody powstałe w czasie transportu powinny być niezwłocznie zgłaszane do Sklepu na adres mailowy kontakt@lamere.pl Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W razie uznania reklamacji towar wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa lub będzie znacznie utrudniona, Sklep – na podstawie ustaleń z Klientem – zwróci Klientowi cenę towaru brutto lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary. Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad towaru ponosi Sklep.

pozostałe informacje

O Nas La Mere to młoda, dynamicznie rozwijająca się marka, tworząca unikatowe ubranka dla dzieci i ich mam. Wszystkie proponowane przez nas wyroby tworzone są od początku do końca w Polsce. Cechują nas krótkie serie, proste fasony, wyszukane wzory dzianin oraz porządne odszycie. Własna produkcja zapewnia nam pełną kontrolę nad najwyższą jakością gotowych wyrobów. Projektujemy, szyjemy i realizujemy indywidualne zamówienia dla kobiet takich jak my, z pasjami i doceniających wysoką jakość kupowanych produktów. Dlatego każda mama znajdzie tu coś dla siebie i swojego smyka.