SPLENDID Firana Flamenco 10x245 cm biało-złota (6541491987)

zakończona
69,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 11,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Stryków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
  • kolor: biały

Firana flamenco 140x245cm stare złoto

Firana na kółkach Flamenco z nowoczesnym, żakardowym wzorem. Firana dostępna jest w dwóch kolorach.
- gotowa do zawieszenia
- 8 kółek
- zwiewna tkanina
- ciekawy żakardowy wzór
- pięknie się układa
- łatwo się prasuje
- sugerowana wysokość karnisza 240 cm
Skład: 100% poliester
Zobacz podobne produkty z naszej ofery w innych kolorach:
Beżowy
Biały



© AllegroPromo



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u splendid_pl za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 42 6161221
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 2. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@splendid.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Uniglob Sp. Z O.O. Ul. Ozorkowska 8 95-010 Stryków 3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia jak np. opłatek- dekoracja na tort produkowana pod zamówienie indywidualne kupującego - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 5. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem H]. Informacje o osobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

1. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie należy kierować na adres info@splendid.pl lub na adres pocztowy: Uniglob Sp. Z O.O. Ul. Ozorkowska 8 95-010 Stryków 3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick z allegro datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Uniglob sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 4. Podstawy reklamacji nie mogą stanowić nieznaczne różnice w odcieniu koloru lub wyglądu towarów prezentowanych na zdjęciach z otrzymanymi, jeśli różnice te wynikają z ustawień podlegających regulacji parametrów monitora komputera, z którego składane było zamówienie. 5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane po przesłaniu protokołu szkodowego podpisanego przez Klienta i dostawcę przesyłki. 6. Koszty przesyłki odsyłanej do sklepu w przypadku reklamacji pokrywa Klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki zwracane są przelewem na konto wskazane przez Klienta a w przypadku nie wskazania konta przekazem pocztowym.. 7. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych przez Klienta za pobraniem.

pozostałe informacje

KOSZT DOSTAWY JEST NAPISANY NA KAŻDEJ AUKCJI, KUPUJĄC KILKA RZECZY NA RÓŻNYCH AUKCJACH KOSZT JEST JEDEN. KUPUJĄCY MOŻE ZAPŁACIĆ ZA ZAKUPY PRZEZ : - SYSTEM PAYU ( NAJSZYBSZA METODA) - WPŁATA NA KONTO BANKOWE: Uniglob Sp. Z O.O. Ul. Ozorkowska 8 95-010 Stryków Numer konta: Alior Bank 71 2490 0005 0000 4530 2980 1375 - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE WPŁATA POWINNA BYĆ ZAKSIĘGOWANA DO 7 DNI ROBOCZYCH OD DNIA ZAKUPU ( WYJĄTKIEM STANOWI WCZEŚNIEJ USTALONY TERMIN WPŁATY MAILOWO BĄDŹ TELEFONICZNIE). WYSYŁKA NASTĘPUJĘ GDY PIENIĄDZE FIZYCZNIE POJAWIĄ SIĘ NA KONCIE.