SPLAT PASTA DO ZĘBÓW TRUSKAWKA 2-6 LAT BEZ FLUORU (6912087546)

zakończona
25,82 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 6,49 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,80 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 7,90 zł
Zakupy od 699,99 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Tarnów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
+++++

100% SATYSFAKCJI Z PRODUKTU!!!

SPLAT KIDS
TRUSKAWKA-WIŚNIA
PASTA Z NIESPODZIANKĄ
DLA DZIECI 2-6 LAT
50ML

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_prozakupy_pl za co najmniej 699,99 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 82105015621000002338993443
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 6,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka48 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 10,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 11,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 11,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 11,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 10,55 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
KUPUJĄC DODATKOWO NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACĄ PAŃSTWO TYLKO RAZ!!!

Koszt przesyłki zawiera podatek VAT.

Każda z nadawanych przez nas paczek jest PRIORYTETOWA oraz dobrze i starannie zabezpieczona. Dzięki temu zamówiony przez Państwa towar dociera SZYBKO i BEZPIECZNIE!
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

JORTIS Tomasz Fijas
Swojska 8A
33-100 Tarnów
NIP: 873-207-34-74
REGON: 851744753

WWW_PROZAKUPY_PL to nie tylko nasza praca... ale przyjemność z dawania klientom prawdziwej satysfakcji z  zakupów!

ORYGINALNE PRODUKTY

Produkty CREST i CRAYOLA sprowadzane są aż zza oceanu. 100% oryginalne, 100% USA

Jesteśmy dla Was CODZIENNIE. Od poniedziałku do piątku w biurze od 8 do 16, przy ul. Eljasza Goldhammera 13 w Tarnowie,  natomiast udostępniamy Wam kontakt email, sms czy za pośrednictwem portalu Facebook również w weekendy. 

Masz pytania? Śmiało! Paczki nadajemy CODZIENNIE! Każdego dnia zasiadamy do komputerów, weryfikujemy wpłaty i pakujemy Wasze paczki. Jeśli zapłacisz do godziny 14 - wysyłamy tego samego dnia! Dopuszczamy również opcję wysłania potwierdzenia przelewu z banku, jeśli bardzo zależy Ci na szybkiej dostawie. Paczki pakujemy w kartonowe pudełka.  Towary szczególnie wrażliwe na zagniecenia traktujemy km folii bąbelkowej :) Paczka wychodzi od nas schludnie zapakowana, a jej wygląd jest miły dla oka. 

GRATISY. Do każdej paczki dodajemy miły gratis, a także ulotki produktów, które w danej chwili reklamujemy. KOCHAMY TO CO ROBIMY To nie tylko praca ale i pasja. Wierzymy w produkty,które sprzedajemy.  Nie handlujemy niczym co uważamy za kiepskie i nie dające rezultatów! Wyróżnia nas również to, że testujemy produkty na sobie i naszych rodzinach, które są naprawdę zadowolone! ZNAJDZIESZ KOGOŚ LEPSZEGO  OD NAS? ;)

kontakt

  • poniedziałek - sobota 08:00 - 16:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Za przesyłkę płaci się tylko raz (stała opłata), niezależnie od ilości zamawianych produktów!! Wysyłka następuje w dniu zakupu, w bezpiecznym opakowaniu. Ten proces nie będzie dłuższy niż 2 godziny od zaksięgowania wpłaty na konto PayU lub otrzymania informacji, że przesyłka ma zostać wysłana "za pobraniem".

Wszystkie zakupione produkty wysyłamy w jednej paczce kurierem Poczty Polskiej, InPost i DPD.

Każda z nadawanych przez nas paczek jest dobrze i starannie zabezpieczona oraz UBEZPIECZONA na pełną wartość zamówienia. Dzięki temu zamówiony przez Państwa towar dociera SZYBKO i BEZPIECZNIE!

Również otrzymacie Państwo email potwierdzający Waszą wpłatę z jednoczesnym przygotowaniem Waszej paczki do wysłania.

Życzymy zadowolenia z zakupionego towaru i zapraszamy do korzystania z naszej oferty w przyszłości.

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, klient może skorzystać, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej okres, w którym konsument może zgłosić niezgodność towaru z umową obejmuje 24 miesiące od dnia zakupu. W przypadku zaistnienia niezgodności towaru z umową bądź woli konsumenta skorzystania z udzielonej gwarancji, klient zobowiązany jest, by poinformować sprzedawcę o zaistniałej niezgodności nie później niż w ciągu 2 miesięcy od momentu, w którym towar wykazał wadliwość. Wraz z wadliwym towarem klient powinien przedstawić sprzedawcy podstawowe informacje do jej rozpatrzenia:datę zakupu (wraz z dokumentem go potwierdzającym), datę zgłoszenia, określenie sprzedawcy i kupującego, określenie towaru, który reklamujemy oraz opisanie niezgodności (wad), roszczenia (np. naprawę towaru czy wymianę na nowy), określenie preferowanej formy kontaktu w sprawie rozpatrzenia reklamacjiSprzedawca zobowiązuje się ustosunkować się do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, zgłoszenie reklamacyjne otrzymano. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Odbierając przesyłkę z zamówieniem, należy sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

W naszym sklepie używamy kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nim;

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: -Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).-Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. -Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Pozdrawiamy

obsługa sklepu

PROZAKUPY - FH JORTIS

Swojska 8A

33-100 Tarnów

ODBIÓR OSOBISTY: PUNKT WYDAŃ / SKLEP STACJONARNY:

ul. Eljasza Goldhammera 13

szybki kontakt email: allegro@prozakupy.pl

tel. 664788766 czynny pn-pt w godzinach 8-18 pozostałe godziny SMS

Paczki nadajemy codziennie

Nr rachunku w Alior Bank 94 2490 0005 0000 4530 2117 2714