Spirulina HAWAJSKA NAJLEPSZA Pacifica 120 TABLETEK (6695886618)

2 monety
6 osób kupiło 6 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
44,00 zł
z 99956 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,50 zł
  • PACZKA W RUCHu 4,99 zł
  • List polecony priorytetowy 7,50 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Rabka-Zdrój, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Spirulina Hawajska Pacifica 120 tab.

Opis produktu

Spirulina Hawajska Pacifica w tabletkach


Najlepsza na rynku spirulina z najlepszymi właściwościami i składem!

100% Oryginalna!

Skład SPIRULINY to 58-62% pełnowartościowego białka z kompletem 18 aminokwasów i beta karotenu. Kwas gamma linolenowy (GLA), gamma linolowy, chlorofil, fytocjanina, dysmutaza nadtlenkowa (SOD), minerały, witaminy w tym kompleks witamin z grupy B - to wszystko znajduje się w jednej mikroskopijnej aldze.

Algi jako pierwsze pojawiły się na świecie 3,5 miliarda lat temu i przetrwały do dziś. Spirulina jest bogatym źródłem enzymów NRA, DNA, sulfolipidów i glikolipidów.

Spirulina Pacifica wchodzi w skład grupy produktów odżywczych przeznaczonych przez NASA (Amerykańska Narodowa Agencja Przestrzeni Kosmicznej) dla suplementacji załóg stacji kosmicznych.

  • 100% wegetariańska, 100% wegańska, Non-GMO

  • Nie zawieta glutenu, laktozy, soi, pestycydów, herbicydów, rozpuszczalników

  • w całości naturalna

Spirulina to bardzo silny antyoksydant

Działanie?


  • wspomaga proces detoksykacji (fykocjanina odkryta tylko w spirulinie),

  • wzmacnia odporność

  • regeneruje komórki centralnego układu nerwowego (kompleks witamin z grupy B w tym Wit. B12),

  • dba o właściwy poziom cholesterolu,

  • wspomaga procesy trawienia i wydalania, poprzez

  • stabilizowanie naturalnej flory przewodu pokarmowego,

  • posiada łatwo przyswajalne żelazo,

  • wspomaga odchudzanie (fenyloalanina ogranicza apetyt),

  • opóźnia procesy starzenia się organizmu,

  • jest doskonałym uzupełnieniem diety wegetariańskiej, ludzi starszych i rekonwalescentów.

CYANOTECH CORPORATION - LIDER W PRODUKCJI SPIRULINY NA ŚWIECIE

W 2004 roku właściciele największych w Stanach Zjednoczonych i na świecie hodowli Spiruliny: Cyanotech Corporation Hawaje i Earthrise Farms z Kalifiorni, przedstawili rządowi USA opracowanie w formie petycji, z którego wynika, że prowadzone przez nich hodowle są najbezpieczniejsze a produkty najwyższej jakości spośród wszystkich innych hodowli na świecie.

Rząd USA uznał jakość i czystość przedstawionego produktu - Spiruliny, dając mu najwyższe oceny.

Jeżeli wiec kupujesz Spirulinę hodowaną poza granicami USA nigdy nie będziesz pewien jej jakości.

Warunki produkcji

  • Kailua Kona na Hawajach ma najlepsze na świecie warunki klimatyczno-środowis­kowe do produkcji spiruliny,

  • upalne słońce operujące cały rok (im więcej słońca tym większa zawartość karotenoidów w spirulinie ),

  • nieskazitelnie czysta woda z gruntowych źródeł deszczowego lasu wypełniająca baseny hodowlane,

  • oceaniczna woda pobierana z głębokości sześciuset metrów do odżywiania spiruliny (ponad 90 pierwiastków śladowych, mikro i makro elementów w tym mieszanka wapnia i magnezu),

  • baseny hodowlane położone są w bardzo bliskim sąsiedztwie oceanu

  • bliskość czynnego wulkanu, którego środowisko dostarcza naturalnej sody.

  • oczyszczona soda używana jest do alkalizowania wody w basenach hodowlanych,

  • Cyanotech Corporation to pierwszy i najstarszy producent Spiruliny Platensis na świecie, z olbrzymim doświadczeniem hodowlanym i stałą współpracą z wieloma placówkami naukowymi w USA i Japonii,

  • dwadzieścia lat produkcji zaowocowało udoskonaleniem zwykłej odmiany spiruliny platensis, czyniąc ją najbogatszą w składniki lecznicze w porównaniu do spiruliny z innych światowych hodowli,

  • do hodowli nie używa się żadnych środków chemicznych - pestycydów, herbicydów,

  • opatentowany proces suszenia i tabletkowania bez żadnych strat składników odżywczych (proces odbywa się w niskich temperaturach i braku dostępu tlenu),

  • rodzaj opakowania produktu końcowego zabezpiecza spirulinę przed utlenianiem zarówno w trakcie transportu do odbiorców na całym świecie jak i później w sprzedaży detalicznej,

  • szczegółowa kontrola jakości na każdym etapie produkcji (ponad 15 testów),

  • hawajska spirulina Pacifica posiada wszystkie możliwe międzynarodowe certyfikaty jakościowe (m.in. ISO9002 i certyfikat koszerności) oraz certyfikaty bezpieczeństwa stosowania jakie są dostępne na świecie,

  • produkt końcowy badany jest przez niezależne laboratoria w celu potwierdzenia jakości i bezpieczeństwa spożycia.

HAWAJSKA SPIRULINA PACIFICA NIE MA SOBIE RÓWNYCH NA ŚWIECIE (porównaj), POSIADA WIĘKSZĄ KONCENTRACJĘ składników odżywczych w 1g niż jakikolwiek inny produkt na świecie.

Spirulina zawiera:

  • 3900% więcej beta karotenu niż karotka,

  • 2300% więcej żelaza niż szpinak,

  • 375% więcej białka niż tofu,

  • 300%więcej wapnia niż mleko,

3g spiruliny (6 tabletek) ma tą samą wartość odżywczą co 5 porcji owoców i warzyw.

Niebiesko-zielone algi w tym spirulina w nomenklaturze naukowej mają nazwę "cyanobacterii". W niektórych warunkach hodowlanych cyanobacterie jako produkt uboczny metabolizmu wytwarzają niebezpieczne toksyny, które następnie umiejscawiają się w strukturach komórkowych tych alg.

Poziom toksyn może być zależny od natężenia promieniowania słonecznego, głębokości zbiorników hodowlanych sztucznych bądź naturalnych, składu mineralnego wody i zmian środowiskowych, nie dających się przewidzieć.

Zażywanie preparatów z zakażonymi algami może doprowadzić do poważnych zmian w organizmie a w szczególności w wątrobie. Wykrywalność toksyn jest skomplikowana i wymaga szczegółowych badań.

Cyanotech Corporation - producent Spiruliny Pacifica wraz z kilkoma wiodącymi producentami spiruliny i chlorelli założyli konsorcjum "Phytotoxin Research Project", na zlecenie którego opracowano metodę wykrywania microcyst w niebiesko-zielonych algach. Metodę wykrywalności opracowano w Wright State University.

Kupując produkty Cyanotech Corporation klient ma stuprocentową pewność, że otrzymuje produkt najwyższej jakości i całkowicie bezpieczny.

Skła:


  • 100% czystej spiruliny

Sposób użycia:


  • od 6 do 10 tabletek dziennie

Zawartość opakowania:

  • 120 tabletek

Sposób przechowywania:

  • Przechowywać w zamkniętym opakowaniu w temperaturze pokojowej, w miejscu niedostępnym dla małych dzieci

Uwagi:

  • Nie należy przekraczać zalecanej porcji dziennej. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety i zdrowego trybu życia

Termin ważności i kraj pochodzenia

Termin ważności i kraj pochodzenia można sprawdzić na stronie terminy ważności , pod pozycją Spirulina Hawajska Pacifica 120 tab.


Specyfikacja

Spirulina Hawajska Pacifica 120 tab.
120 tabletek
100% spiruliny
0.10 kg
Kliknij, aby sprawdzić termin ważności . Produkt posiada aktualny termin ważności i pochodzi z regularnych dostaw. Termin przydatności oraz kraj pochodzenia produktu można sprawdzić na stronie terminy ważności pod pozycją Spirulina Hawajska Pacifica 120 tab. .
Spirulina Hawajska ,
Kenay
anemie, cukrzyce, wrzody żołądka, niewydolności trzustki, choroby wątroby,,nadciśnieni­e, miażdżyce.

Zdjęcia

Kup jeszcze...

Wysyłka i odbiór

Płatność

Dlaczego BRAT_PL

Informacje

Powyższe opracowanie graficzne (Szablon BRAT ver3044) wraz z fotografiami stanowi wyłączną własność firmy BRAT_pl. Wszelkie powielanie, kopiowanie lub wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez zgody firmy BRAT_pl jest zabronione. Naruszenie własności może skutkować roszczeniami przewidzianymi przez obowiązujące przepisy prawa.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u brat_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczka pocztowa ekonomiczna 8,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 8,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 4,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List polecony priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
PACZKA W RUCHu 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wysyłka zagraniczna tylko po przedpłacie.

Zamawiając na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

BRAT.pl sp. z o.o. sp. k.
ul. Kilińskiego 66A
34-700 Rabka-Zdrój
NIP: 735-286-92-61
REGON: 366167481
KRS: 0000655614
BRAT.PL to firma powstała w 2005 roku w Rabce-Zdroju i od początku działalności nastawiona na sprzedaż tylko sprawdzonych i zdrowych produktów. Dla nas klient jest najważniejszy, o czym świadczą komentarze. !!! UWAGA od 30 XII 2016 nowe dane do wpłaty !!! - na stare konto wpłaty nie będą przyjmowane Konto do wpłat mBank: 27 1140 2004 0000 3202 7661 5940 BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. Tytuł wpłaty: nick z allegro Adres odbiorów osobistych to: ul. Sądecka 7 34-700 Rabka-Zdrój

kontakt

  • 182677649
    tel. stacjonarny, czynny pn-pt. od 8:00 - 18:00 oraz soboty 8:00 - 14:00
  • 698090649
    tel. komórkowy, czynny pn-pt. od 8:00 - 18:00 oraz soboty 8:00 - 14:00
  • 732649649
    Odbiór zamówień - sklep stacjonarny i pijalnia soków ul.Sądecka 7 Rabka-Zdrój

pozostałe informacje

Adres odbiorów osobistych to: ul. Sądecka 7 34-700 Rabka-Zdrój Konto bankowe mBank: 27 1140 2004 0000 3202 7661 5940 BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. Tytuł wpłaty: nick z allegro Czas realizacji zamówień: 24-48h

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
BRAT.PL
Kilińskiego 66a
34-700 Rabka-Zdrój
PL
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@brat.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres BRAT.PL - zwrot Kilińskiego 66a 34-700 Rabka-Zdrój ------------------------------------ Uszkodzenia przesyłek ------------------------------------ KURIER Klient ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze i w przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody a następnie wysłać skan do nas na mail biuro@brat.pl – po otrzymaniu protokołu wysyłamy ponownie uszkodzoną przesyłkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzenia po odebraniu paczki klient ma prawo do siedmiu dni od odbioru przesyłki skontaktować się z kurierem TBA ( Telefon 22 250 8 250 e-mail biuro@tba.pl ) i poprosić konsultanta o skontaktowanie się z kurierem doręczającym, aby udał się do klienta i spisał protokół szkody. INPOST – paczkomaty W przypadku inpostu gdy stwierdzano uszkodzenie paczki należy za pomocą panelu w paczkomacie umieścić z powrotem przesyłkę a odział inpost spisze protokół. Jeżeli uszkodzenie stwierdzono w ciągu 7 dni od odbioru paczki klient musi udać się do swojego oddziału inpost, aby tam złożyć reklamację.W obu przypadka po wykonaniu ww czynności zgłosić nam ta sytuację – a my po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy ponownie przesyłkę. POCZTA POLSKA Można odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki, a my po otrzymaniu zwrotu wyślemy towar ponownie. Po odebraniu przesyłki wysłać zdjęcie uszkodzonego towaru na mail biuro@brat.pl a my wyślemy ponownie przesyłkę.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
BRAT.pl sp. z o.o. sp. k.
ul. Kilińskiego 66A
34-700 Rabka-Zdrój
PL
Dodatkowe informacje

1. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@brat.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ------------------------------------------------------------------ Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: ------------------------------------------------------------------ (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. ul. Kilińskiego 66A 34-700 Rabka-Zdrój Ja.......................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................................., numer oferty..................... Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ................. Imię i nazwisko........................... Login Allegro................ Adres......................... Data....................... ............................ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości 10 zł lub wysyła kuriera na swój koszt do kupującego. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 3. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.