SPINKA SPINKI BAGAŻNIKA TAPICERKI AUDI A8 A2 BMW (6483539911)

10 dni do końca
cena kup teraz
1,89 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Zaborów
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 20.00

telefon

22 722 39 96 (8-16)

880 045 435 (8-20)
604 885 251 (8-20)

godziny pracy w sklepie stacjonarnym
Pon - Pt 8 - 16
Adres siedziby firmy

PHU Perfekt

Edyta Mikłaszewicz
Ul. Środkowa 20
05-083 Zaborów

Sklep stacjonarny

Wyględy

ul.Osiedlowa 27

05-083 Zaborów

(wjazd od ul. Topolowej)

Przedmioty wysyłamy do 24h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Spinka montażowa - przeznaczona do
BAGAŻNIKA TAPICERKI ZDERZAKÓW itp....
AUDI BMW MERCEDES MINI VOLVO
CENA ZA 1 SZTUKĘ


Wymiary : A 20,3 B 8 C 15,3 d 2,4 H 14,1, w śr.otworu 8

Audi A2'99-'05 osłony pod silnikiem +inne spinki 4D0807300B
Audi A8 D2 wyciszenie pokrywy silnika 4D0807300B
Audi A8 D3 bagażnik boczki tapicerskie, podsufitka 4D0807300B
BMW 3'E30 bagażnik tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW 3'E36 bagażnik tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW 3'E46 bagażnik tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW 3'E90 boczki i poszycia tapicerskie tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW 3'E90 boczki i poszycia tapicerskie tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW 5'E34 bagażnik tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW 5'E39 bagażnik tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW 5'E60 zakola przeciwbłotne zakola przód i tył 51471911992
BMW 5'E60 zakola przeciwbłotne zakola przód i tył 51471911992
BMW 5'F10 zakola przeciwbłotne nakładka zderzaka tylnego,tapicerka i wykładziny bagażnika, zakola przeciwbłotne 51471911992
BMW 7'E38 bagażnik tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW 7'E65 boczki i poszycia tapicerskie bagażnika oraz osłony w komorze silnika i inne 51471911992
BMW 7'F01 boczki i poszycia tapicerskie tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW 7'F01 boczki i poszycia tapicerskie tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW X1'E84 boczki i poszycia tapicerskie tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW X3'E83 boczki i poszycia tapicerskie tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW X3F'25 bagażnik tapicerka i dywany, zderzaki 51471911992
BMW X5'E53 bagażnik tapicerka bagażnika oraz nakładka tylnego zderzaka 51471911992
BMW X5'E70 boczki i poszycia tapicerskie tapicerka i dywany bagażnika 51471911992
BMW Z1 osłony osłony pod nadwoziem,nakładka zderzaka przód i tył 51471911992
BMW Z3 boczki i poszycia tapicerskie bagażnika oraz osłony w komorze silnika i inne 51471911992
BMW Z8 boczki i poszycia tapicerskie bagażnika oraz osłony w komorze silnika i inne 51471911992
Mercedes Sprinter -'06 boczki i poszycia tapicerskie 2019900292
Mercedes Viano boczki i poszycia tapicerskie 2019900292
Mercedes Vito boczki i poszycia tapicerskie 2019900292
Mercedes W 123 boczki i poszycia tapicerskie 2019900292
Mercedes W 124 bagażnik tapicerka bagażnika, wyciszenie pokrywy silnika 2019900292
Mercedes W 140 bagażnik tapicerka bagażnika, wyciszenie pokrywy silnika 2019900292
Mercedes W 201 bagażnik tapicerka bagażnika, wyciszenie pokrywy silnika 2019900292
Mercedes W 202 bagażnik tapicerka bagażnika, wyciszenie pokrywy silnika 2019900292
Mercedes W 203 bagażnik tapicerka bagażnika, wyciszenie pokrywy silnika 2019900292
Mercedes W 210 bagażnik tapicerka bagażnika, wyciszenie pokrywy silnika 2019900292
Mercedes W 211 bagażnik tapicerka bagażnika, wyciszenie pokrywy silnika 2019900292
Mercedes W 220 bagażnik tapicerka bagażnika, wyciszenie pokrywy silnika 2019900292
MINI Clubman '06-'10 zderzaki osłony w komorze silnika 51471911992
MINI Cooper&One '06-'10 zderzaki osłony w komorze silnika 51471911992
MINI Countryman '10-'13 zderzaki osłony w komorze silnika 51471911992
MINI Paceman'12- zderzaki osłony w komorze silnika 51471911992
Mitsubishi Carisma '95-'04 osłony pod silnikiem + C60434 M820141
Volvo S40/V40 '96-'03 osłony pod silnikiem zderzaki 30820141

Na zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon.

KONTAKT:
Biuro PHU Perfekt:
Robert Mikłaszewicz
tel : 22 - 722 39 96
tel. 604 447 228
tel. 604 885 251
tel. 880 045 435
c10032
Życzymy udanych zakupów - PHU PERFEKT


© AllegroPromo

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 45 1050 1924 1000 0091 4574 7136
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Nasza firma PHU PERFEKT specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów samochodowych. Dokonując zakupów na naszych aukcjach masz pewność że dostaniesz towar wysokiej jakości w krótkim czasie . Obecnie posiadamy standard allegro co potwierdza, wysoką jakość naszych usług i produktów.

kontakt

  • 22 722 39 96
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 880 045 435
    dział sprzedaży, infolinia czynna od poniedziałku do soboty 8:00-20:00
  • 604 447 228
    dział sprzedaży, infolinia czynna od poniedziałku do soboty 8:00-20:00
  • 604 885 251
    dział reklamacji

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz
Osiedlowa 27
05-083 Zaborów
Polska
 
Bardzo prosimy o zachowanie otrzymanego paragonu, który jest potwierdzeniem transakcji zawartej z naszą firmą. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Reklamacje i zwroty Regulamin na podstawie art.8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U. z 2002r., nr 144,poz.1204 z poźn.zm.) oraz art.8 i nast.ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz.827 z późn.zm.) 1. W celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem tel. 604 885 251 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą elektroniczną wraz z załączoną kopią dowodu zakupu na adres: biuro@eperfekt.pl 2.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r w przypadku zawierania umów na odległość ,konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust.3. Zgodnie z Ustawą z dnia30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ,może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy formularz można uzyskać po skontaktowaniu się mailowym z pracownikiem naszego sklepu. 3.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. . 4. W przeciągu 7 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. 5. Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od oryginalnego opakowania produktu, w którym został mu on dostarczony) i zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na zasadach ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas transportu. Miernikiem staranności wykonania obowiązku, o którym mowa, będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru, jaki został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient zobowiązany jest ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej firmie kurierskiej). 6. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki. 7. Zwroty prosimy przesyłać na adres sklepu: PHU PERFEKT 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20 8. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW I REKLAMACJI WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!

pozostałe informacje

Szkody powstałe podczas transportu 1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe. W przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający może odrzucić reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa Sprzedający, a Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego. 2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust. 1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabywa produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi, powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody oraz bez opakowania fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego odmownie. 3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę sprzedającemu na adres mailowy lub telefonicznie. Komentarze Po otrzymaniu paczki prosimy o wystawienie komentarza, będzie to dla nas oznaczało, że paczka dotarła i wszystko jest w porządku. W razie gdyby komentarz miałby być inny niż pozytywny bardzo serdecznie prosimy o kontakt - wszystko zawsze można wyjaśnić, a przecież nerwy to najgorszy doradca - jesteśmy pewni, że każdą pomyłkę i nieporozumienie można wyjaśnić na korzyść klienta. Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. pod nr. tel 22-722-39-96 lub 16- 20 tel : 604-885-251 ,604 447 228 PHU PERFEKT EDYTA MIKŁASZEWICZ 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20 Sklep stacjonarny WYGLĘDY UL.OSIEDLOWA 27 czynny: poniedziałek - piątek 8 - 16 DANE DO PRZELEWU: PHU PERFEKT Edyta Mikłaszewicz 05-083 Zaborów UL. Środkowa 20 ING BANK ŚLĄSKI 45 1050 1924 1000 0091 4574 7136 Życzymy udanych zakupów i zapraszamy do współpracy