SPIDERMAN TRAMPKI LED BUTY ŚWIECĄCE R 28 kolory (6482332687)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
35,90 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa
  • bohater: spiderman
  • płeć: chłopcy
  • stan: nowy
  • rozmiar: 28.00
  • długość wkładki wew. : 17.50 [cm]
  • marka: inna
  • materiał: skóra ekologiczna
  • rodzaj zapięcia: rzepy
  • kolor: biel, czerń, odcienie niebieskiego, odcienie czerwieni


Kontakt
::
Masz pytania ?
Zadzwoń lub napisz

Telefon:+48 794 564 916

email: nalashop.pl@gmail.co­m

Czekamy od 8:00 - 20:00


Płatność
::
Dla Państwa wygody i przyzwyczajeń proponujemy zarówno płatnoćci przez system Allegro PayU jak i tradycyjny przelew na konto bankowe.

Jeśli tradycyjny przelew jest dla Państwa wygodniejszy prosimy podać w tytule przelewu nick allegro i numer aukcji a do przelewu wykorzystać poniższe dane.

Dane do wpłaty

Numer konta:
38 1020 2964 0000 6102 0067 1537

Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem dostępnym w zakładce "Informacje od sprzedającego" Dokonanie zakupu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.



Wysyłka
::

Średni czas dostawy towaru to 15-30 dni roboczych. W bardzo sporadycznych przypadkach towar moze zostac dostarczony do 40 dni. Jeśli przesyłka nie zostanie dostarczona w tym czasie gwarantujemy całkowity zwrot pieniędzy.

MODNE BUTY SPORTOWE NA RZEP świecąca podeszwa LED


Kolor: niebieski i czarny
Materiał: skóra ekologiczna

AUKCJA DOTYCZY ROZMIARU 28
(na innych aukcjach dostępne różne rozmiary)

Przy wyborze rozmiaru proszę kierować się długością wkładki podaną w tabeli

Uwaga Uwaga: Po dokonaniu zakupu prosimy od razu wypełnić formularz pozakupowy, zdecydowanie ułatwi to realizacje zamówienia.

W FORMULARZU PROSZĘ WPISAĆ WYBRANY KOLOR

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 38 1020 2964 0000 6102 0067 1537
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 18,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 794 564 916
    Jesteśmy dostępni od poniedziałku do soboty 8:00 - 20:00. Preferowany kontakt przez email.

pozostałe informacje

REGULAMIN § 1 Pojęcia Regulamin - niniejszy regulamin świadczenia usługi pośrednictwa handlowego pomiędzy Kupującym Dostawcą zakresie obsługi zamówień. Allegro – portal www.allegro.pl używany jako platforma handlowa umożliwiająca przeprowadzanie transakcji NalaShop – nazwa użytkownika konta Allegro obsługiwanego przez EDGE Solutions Łukasz Szczepański zwanego dalej Pośrednikiem Klient/Kupujący - osoba która skorzysta z usługi pośrednictwa handlowego oferowanego przez NalaShop. Sprzedawca zagraniczny– podmiot zarejestrowany i mający swoją siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej.Jego produkty są prezentowane na aukcjach NalaShop portalu Allegro. Sprzedawca zagraniczny zwany dalej także Dostawcą jest właścicielem i sprzedawcą towarów prezentowanych na aukcjach NalaShop. § 2 Przedmiot regulaminu 2.1 Przedmiotem niniejszego Regulaminu jest regulacja zasad świadczenia usług pośrednictwa handlowego między Klientem a Sprzedawcą zagranicznym przez NalaShop. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów Pośrednika oraz prawa, obowiązki Pośrednika jako podmiotu oferującego usługi pośrednictwa handlowego. § 3 Zasady pośrednictwa 3.1 Pośrednik świadczy usługę pośrednictwa handlowego. Aukcje NalaShop prezentują towar oferowany przez sprzedawców zagranicznych. Poprzez złożenie zamówienia wybierając kup teraz Klient nie dokonuje zakupu produktu od Pośrednika, a zleca wykonanie usługi pośrednictwa w zakupie danego przedmiotu zaprezentowanego na aukcji NalaShop. Po potwierdzeniu transakcji na Allegro zamówienie zostaje przekazane przez Pośrednika do Sprzedawcy zagranicznego który jest Sprzedawcą oraz Dostawcą towaru. Usługa pośrednictwa w zakupie przedmiotu określonego na aukcji polega na przyjęciu od Klienta zlecenia zakupienia w imieniu Klienta danego przedmiotu przez Internet i zrealizowaniu tego zlecenia po wpłaceniu przez Klienta na konto NalaShop ustalonej wcześniej Ceny przestawionej w ofercie. 3.2 Pośrednik na życzenie Klienta będzie bezpłatnie pośredniczył w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient. NalaShop będzie uczestniczył w procedurze reklamacyjnej do miesiąca czasu od otrzymania towaru lub zwrotu produktu do sprzedawcy zagranicznego w terminie 14 dni od otrzymania towaru.Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania zakupionego towaru na specjalnym formularzu dostępnym drogą mailową. Ewentualne zwroty do Sprzedawcy zagranicznego należy wcześniej uzgodnić. 3.3 Klientom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, w terminie 14 dni od otrzymania towaru. 3.4 Prawo do odstąpienia od transakcji przysługuję każdemu kupującemu w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu. Nie noszący śladów użytkowania oraz kompletnie zapakowany przedmiot należy w takiej sytuacji odesłać bezpośrednio do sprzedawcy zagranicznego. 3.5 Podstawą do reklamacji, ewentualnych zwrotów i innych sytuacji spornych jest naklejka naklejona na paczce zawierająca numer przesyłki. § 4 Gwarancja 4.1 Przedmiot prezentowany na aukcji, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany przedmiotu określonego na aukcji objęty jest gwarancją. 4.2 Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego przedmiotu określonego na aukcji oraz opakowaniem na adres Sprzedawcy. § 5 Dostawa 5.1 Dostawa produktów, zakupionych za pośrednictwem NalaShop odbywa się od sprzedawców zagranicznych spoza UE. Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 10 do 25 dni roboczych. W niektórych przypadkach czas oczekiwania może ulec wydłużeniu o dodatkowe 5-15 dni roboczych. 5.2 W razie nie otrzymania produktu terminie 25 dni roboczych, Klient jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie Pośrednika droga mailową na nalashop.pl@gmail.com . 5.3 Jeżeli przesyłka nie zostanie w terminie odebrana przez kupującego wówczas kosztami zwrotu towaru do Sprzedawcy zostanie obciążony Kupujący. 5.4 Za przedmiot określony na aukcji z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru. 5.5 W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn niezależnych od pośrednika tj wycofanie przedmiotu określonego na aukcji ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia, zmiany oferty przez Sprzedawcę na różniącą się od stanu oferty na moment umieszczenia prezentacji produktu przez NalaShop-dla stuprocentowej pewności, że oferta jest aktualna należy skontaktować się z NalaShop, z winy Sprzedawcy, bądź z innej wyraźnej winy NalaShop , cała kwota, którą Klient przelał na konto NalaShop , zostanie zwrócona Klientowi bez ponoszenia przez Klienta dodatkowych kosztów tego tytułu. Klikniecie Kup Teraz nie jest jednoznaczne ze zleceniem realizacji zamówienia przez Pośrednika, a takie zlecenie dla każdego zamówienia jest potwierdzane drogą mailową po wybraniu dogodnej i najlepszej oferty. 5.6 Czas dostawy może ulec wydłużeniu w związku z czynnikami niezależnymi od Pośrednika takimi jak święta obchodzone w kraju Sprzedawcy, warunki atmosferyczne, siła wyższa, obciążenie przewoźnika pocztowego, praca urzędów celnych, katastrofy ekologiczne, powody związane z zagrożeniami terrorystycznymi. 5.7 W myśl obowiązujących przepisów prawa podatkowego i celnego, informuje się, iż dokonanie zakupu przedmiotu zamówienia na zasadach opisanych na stronie przedmiotu i w niniejszym Regulaminie czyli zakup poza granicami Unii Europejskiej oraz odebranie przesyłki spoza UE, w której znajduje się przedmiot zamówienia, jest tożsame z importem towaru przez Kupującego. Z reguły są to przesyłki o niskiej wartości i produkty na własny użytek a takie przedmioty nie wymagają oclenia, zaznacza się jednak, że sporadycznie może dojść do objęcia przesyłki kontrolą celną. W takiej sytuacji wszelkie koszty związane z opłatami jak odprawa celna, cło, VAT 23% spoczywają na Kupującym. Brak wniesienia opłat koniecznych w związku z zaistniałą w/w sytuacją może doprowadzić do nie odebrania zakupionego przedmiotu, a to nie daje podstaw do roszczeń w stosunku do Pośrednika. § 6 Realizacja usługi i rozliczenie transakcji 6.1 Realizacja usługi pośrednictwa przez Pośrednika uzależniona jest od wpłacenia przez Klienta na rachunek bankowy NalaShop ustalonej ceny przedstawionej w ofercie przedmiotu prezentowanego na aukcji, prowizji za usługę pośrednictwa oraz kosztu przesyłki podanego na stronie aukcji czyli całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta. 6.2 Przychodem NalaShop w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób oraz podstawą opodatkowania w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług, jest różnica pomiędzy kwotą środków pieniężnych niezbędnych do zrealizowania zamówienia a kwotą środków pieniężnych przekazanych przez Pośrednika do Sprzedawcy w celu opłacenia ceny zamówienia i wysyłki przedmiotu zamówienia na podany przez Kupującego adres. 6.3 Zawarcie umowy pośrednictwa, w tym ustalenie całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność przedmiotu określonego na aukcji, w przypadku Allegro następuje poprzez skorzystanie przez Klienta, będącego użytkownikiem Allegro, z opcji „Kup Teraz”, przez kliknięcie „Kup Teraz” na danej stronie przedmiotu określonego na aukcji. Klient tym samym jest zobowiązany do przelania na konto NalaShop środków przedstawionych na danej aukcji, opisanych w § 5.2. Pośrednik ma prawo odstąpić do umowy pośrednictwa oraz rozpocząć procedurę zwrotu prowizji od Allegro jeśli w terminie 7 dni od zawarcia umowy pośrednictwa Klient nie wpłaci w pełnej wysokości ustalonej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na konto NalaShop. 6.4 Zamawiając usługę pośrednictwa w zakupie produktów na aukcjach NalaShop każdy klient udziela tym samym pełnomocnictwa NalaShop o następującej treści: „Niniejszym udzielam na rzecz NalaShop pełnomocnictwa do zakupu w moim imieniu i na moją rzecz oraz opłacenia w moim imieniu ceny i kosztów przesyłki przedmiotu określonego na aukcji, opisanego na stronie przedmiotu. Upoważniam także NalaShop do odbierania w moim imieniu zwrotów środków pieniężnych od sprzedawcy/producenta/dostawcy. Środki pieniężne zwracane od Sprzedawcy/producenta/dostawcy muszą być przekazane na podany przeze mnie rachunek bankowy. Jestem świadomy, że niniejsze pełnomocnictwo zostaje przeze mnie udzielone w momencie skorzystania z opcji Kup teraz na Allegro czyli kliknięciu Kup teraz na stronie przedmiotu a następnie potwierdzeniu tej czynności na automatycznie wygenerowanej stronie poprzez kliknięcie Potwierdź zakup. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002, Nr 101,poz. 926, ze zm.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NalaShop obsługiwanego przez EDGE Solutions Łukasz Szczepański w celach związanych z realizacją zawartej umowy, w tym także wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych innym podmiotom, przez których posiadanie tych danych jest niezbędne, aby umowa mogła zostać należycie wykonana.” 6.5 Faktura potwierdzająca nabycie usługi pośrednictwa może zostać przekazana drogą elektroniczną poprzez e-mail bądź pocztą. Standardowo faktury są przekazywane Klientowi drogą elektroniczną. Jeśli Klient ma życzenie otrzymania rachunku drogą wysyłkową należy poinformować o tym Pośrednika. Format pliku elektronicznego jest formatem *.pdf. NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIONA ZOSTAJE FAKTURA NA USŁUGĘ POŚREDNICTWA W ZAKUPIE PRZEDMIOTU PREZENTOWANEGO NA AUKCJI. PROSZĘ O ZACHOWANIE ETYKIETY Z NUMEREM PRZESYŁKI I DANYMI ADRESATA PRZYKLEJONEJ NA PACZKĘ.