Spawarka MIG TIG MMA MIGOMAT 3w1 Synergia 210 FLUX (6950721593)

20 monet
zakończona
1 907,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Radom, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
ElektrodyszablonNEW


E-mail: dominik@prospaw.com.­pl
Gadu-Gadu: 10682225
Telefon: 795 793 528

- Płacę z Allegro
- Zwykły przelew bankowy

14114020040000330240336864

50102055581111174187100063

Towar wysyłamy niezwłocznie
po zaksięgowaniu wpłaty
w banku.
Za pobraniem wysyłamy tylko
na wyraźne życzenie
Kupującego zaraz po zakupie.

Zawsze wysyłamy zakupione
przedmioty w jednej paczce
a koszt uzależniony jest od
wagi paczki.

Realizujemy przesyłki Pocztą
Polską lub firmami kurierskimi
FAKTURA VAT
Wystawiamy paragon fiskalny
lub fakturę VAT
po wcześniejszym podaniu
danych na e-mail

ZESTAW DO SPAWANIA MIGOMAT TECNOMIG 200GD MIG/TIG/MMA SYNERGIC VRD

Sterowany mikroprocesorem inwertorowy półautomat spawalniczy do spawania metodą MIG-MAG drutem spawalniczym w osłonie gazu,, spawania metodą FLUX drutem spawalniczym bez gazu osłonowego, do spawania metodą MMA elektrodą otuloną prądem stałym (DC) oraz metodą TIG Lift prądem stałym (DC) z dotykowym zajarzeniem łuku. Dobry do spawania różnych materiałów takich jak: stal, stal nierdzewna, aluminium.


Polecamy tym mniej, ale też i tym bardziej zaawansowanym użytkownikom:
• Synergia - program, który dobiera automatycznie posuw drutu do nastawionego prądu spawania. Dostępny wybór średnicy drutu - to większa precyzja w działaniu Synergii.
• Korekta synergii umożliwia dokładne dopasowanie wartości napięcia spawania do prędkości podawania drutu
• Zmiana biegunowości do spawania metodą FLUX bez gazu osłonowego
• Regulacja szerokości łuku - redukcja odprysków spawalniczych.
• Funkcja 2T/4T - dwu-takt i cztero-takt - tryby pracy dostępne w metodach MIG/MAG.
• Spawanie MMA - spawanie elektrodą otuloną - przewody do spawania MMA w komplecie.
• Funkcja VRD - Voltage Reduce Device - obniżone napięcie bez obciążenia, dobre do spawania w warunkach niebezpiecznych.
• Przeznaczony do pracy z generatorem prądotwórczym (+/-15%)


W ZESTAWIE:
Spawarka IDEAL TECNOMIG 200GD SYNERGIC VRD
Uchwyt spawalniczy MIG MB15 3m
Uchwyt elektrodowy MMA
Przewód masowy
Akcesoria do spawania
Butla Ar/CO2 8L
Drut 0,8 x 5kg
Reduktor Ar/CO2
Instrukcja obsługi

GWARANCJA PRODUCENTA:
24 MIESIĄCE KONSUMENT (PARAGON)
12 MIESIĘCY (FIRMA)


tel. 795 793 528

dominik@prospaw.com.­pl

gg: 10682225

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 14114020040000330240336864
    • 50102055581111174187100063
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przesyłka kurierem GRATIS!!
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PH PRO-SPAW
ul. Lubelska 83
26-600 Radom
NIP: 796-169-76-49
REGON: 672805855

PH PRO-SPAW

ul. Lubelska 83

26-600 Radom


NIP: 7961697649

Regon: 672805855

kontakt

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 16:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe,

wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na

rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na

terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku

   gwarancji wystawionej przez gwaranta. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12

   miesięcy, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor/importer udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt

posiadający wady: 

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient

reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji),

a Sprzedawca może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.

Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu

gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.

b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu

rękojmi w takim przypadku należy złożyć reklamację 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PH PRO-SPAW
Lubelska 83
26-600 Radom
PL
Dodatkowe informacje

1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego na naszych aukcjach ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej. 2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827): a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; ł) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 3. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 1 powyżej wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej. Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się pod adresem: http://www.prospaw.com.pl/allegro/formularz.pdf 4. W takim przypadku Konsument zobowiązany jest do zwrotu produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, a także jego cech i funkcjonowania. 5. Sprzedawca dokona zwrotu wartości zakupionego produktu oraz najtańszego dostępnego w ofercie sposobu dostawy do konsumenta. 6. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub funkcjonowania. 7. Konsument, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres siedziby Sprzedawcy. 8. Nie odbieramy kierowanych do nas przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiadamy za koszty związane z takimi przesyłkami. 9. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca pieniądze w ciągu 14dni kalendarzowych na rachunek bankowy Konsumenta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego. 10. Sprzedawca z chwilą zawarcia umowy sprzedaży przekaże konsumentowi regulamin zawierający informację dotyczącą korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PH PRO-SPAW
Lubelska 83
26-600 Radom
PL
Dodatkowe informacje

Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat (dotyczy tylko Konsumentów) od daty wydania mu danego produktu przez Sprzedawcę Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dominik@prospaw.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu tego produktu, karta gwarancyjną na adres siedziby Sprzedawcy oraz opisem reklamacji.Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedawca niezwłocznie usunie wadę albo wymieni produkt wadliwy na wolny od wad. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił za nabycie danego produktu. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient nie będący Konsumentem dostarcza reklamowany produkt na swój koszt do siedziby Sprzedawcy lub bezpośrednio do Gwaranta, który widnieje w karcie gwarancyjnej.