Spacerail Level 2 (6541446835)

zakończona
44,45 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Krosno
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • certyfikaty i opinie: CE, EN 71

E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 724-171-087
Gadu-Gadu 58189842
Skype kasperek55

kurier przelew 15 PLN
kurier pobranie 20 PLN
odbiór osobisty 0 PLN

Numer 28 2490 0005 0000 4520 6724 9906
Bank Alior Bank
SPRZEDAŻ HURT-DETAL

SPACERAIL POZIOM 2 - KULKOWY ROLLERCOASTER

Kulkowy tor rollercoaster to pasjonująca i kreatywna rozrywka. Wspaniała zabawa pobudzająca wyobraźnię i rozwijająca zdolności manualne. Już na etapie składania toru, gwarantuje wiele rozrywki - złożenie modelu zajmuje ok. 1,5-2 godzin. Możesz zmontować tor w dowolny sposób - ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia!

Gdy tor jest już gotowy, moźna przystąpić do puszczenia kulki w ruch ! Po zakończeniu zjazdu, specjalną elektryczną windą kulka jest transportowana z powrotem na górę toru i można rozpocząć zabawę od nowa.

Jest to wspaniała zabawa dla wielu osób. Rozwijaj swoją wyobraźnię przestrzenną i odkryj w sobie architekta !

Zestaw zawiera:

* tor do złożenia (do 10 m długości)
* 2 metalowe kulki

Cechy produktu:

* Czas składania: 1,5-2 godziny
* Poziom: 2
* Trudność układania: łatwa
* Wykonanie: z metalu, plastyku i żyłki
Zasilanie windy: bateria 1.5V DC (brak w zestawie)

Gra przeznaczona dla osób powyżej 15 roku życia.




Aby odnaleźć inne oferty proszę "kliknąć" w:
jest to drugi wers pod przyciskiem KUP TERAZ
Wszelkie zmiany adresu,oraz inne informacje
proszę podać w formularzu dostawy,
( obowiązującymi dla sprzedawcy informacjami są te,
które zawarte są w formularzu dostawy)
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 28249000050000452067249906
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt przesyłki dotyczy terenu Polski
Płatność przy odbiorze zero złotych oznacza płatność w siedzibie firmy
PRZY ODBIORZE PROSZĘ SPRAWDZIĆ TOWAR, DO REKLAMACJI USTEREK POWSTAŁYCH W TRANSPORCIE POTRZEBNY JEST PROTOKÓŁ USZKODZENIA SPORZĄDZONY PRZY ODBIORZE OD KURIERA
2.1.1.5.W przypadku żądania Odbiorcy, aby kurier po doręczeniu przesyłki (potwierdzeniu odbioru na Delivery) asystował przy weryfikacji jej zawartości, kurier ma obowiązek oczekiwać do 10 minut
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 724171087
    telefon czynny od poniedziałku do piątku od 8.00 do 17.00 ( oprócz dni ustawowo wolnych)

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. 2. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od zawartej umowy, należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać podpisane oświadczenie do JANTO SP. Z O.O. 38-400 KROSNO, UL. KRAKOWSKA 200A, przed upływem w/w terminu, lub mailowo na adres : allegro.janto@gmail.com 3. Klient nie ponosi kosztów wysyłki związanych z odstąpieniem od umowy, jeżeli wybrał on najtańszy sposób dostawy przy zakupie towaru. W odmiennym przypadku sprzedawca pokrywa koszty wysyłki wyłącznie do wysokości najtańszej formy dostawy. 4. Pieniądze zwrócone zostaną klientowi na wskazany przez niego rachunek bankowy, którego numer powinien dołączyć do przesyłanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 5. Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty przesłania sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 6. Klient proszony jest o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletną jego zawartością oraz kopię dowodu zakupu. 7. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zakres sprawdzenia.

reklamacje

Adres do odsyłania reklamacji JANTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRAKOWSKA 200A 38-400 KROSNO Telefon kontaktowy +48 724171087 telefon czynny w godzinach pracy od 8.15 do 16.45 od poniedziałku do piątku e-mail : allegro.janto@gmail.com

pozostałe informacje

Sprzedawcą artykułów jest JANTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem REGON 363816128, numer NIP 6842642618, KRS 0000604224 o numerze rachunku bankowego ALIOR BANK S.A. 28 2490 0005 0000 4520 6724 9906 zwany dalej Sprzedającym lub Sklepem. II Regulamin został stworzony na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zmianami). W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ww. ustawy oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827). Zamówienia Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty za wybrany towar, zaś przedsiębiorca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. Formy płatności Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: - przelewem na numer konta bankowego ALIOR BANK S.A. 28 2490 0005 0000 4520 6724 9906 podawany w mailu z potwierdzeniem zamówienia, - za pobraniem , to jest gotówką przy odbiorze przesyłki do rąk upoważnionego pracownika firmy kurierskiej, - gotówką, w przypadku odbioru osobistego III Sprzedawca na żądanie Klienta wystawia faktury VAT IV Dostawa 1.Zamówione artykuły zostaną dostarczone do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej, lub innego dostarczyciela ( gdy taka możliwość podana jest w ofercie ). Dane na przesyłce zawierać będą imię i nazwisko oraz adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia 2.Dokonując wyboru Klient godzi się na ceny i warunki podane w ofercie. a/Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi poprawne korzystanie z ofert V Odbiór przesyłki 1.Przy odbiorze przesyłki, klient proszony jest o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera i w razie uszkodzeń spisania protokołu szkody. Jeżeli klient zauważy uszkodzenie przesyłki po wyjściu kuriera należy zgłosić to firmie kurierskiej. Spisanie protokołu szkody ma szczególne znaczenie dla sprzedawcy przy dochodzeniu roszczeń od firmy kurierskiej za uszkodzenie przesyłki podczas przewozu z winy przewoźnika. 2.W przypadku, gdy paczka posiada widoczne, zewnętrzne ślady uszkodzenia, wówczas klient ma prawo otworzyć przesyłkę przed podpisaniem dokumentów odbioru i wówczas konieczne jest spisanie dokumentu, tzw. protokołu otwarcia przesyłki. 3.Postanowienia pkt 1 i 2 nie wpływają na uprawnienia klienta względem sprzedawcy, a służą jedynie ułatwieniu dochodzenia ewentualnych roszczeń sprzedawcy od firmy kurierskiej. VI Odpowiedzialność za wady towaru 1. Reklamacje dotyczące uszkodzenia opakowania przesyłki lub uszkodzeń mechanicznych asortymentu objętego zamówieniem powstałych podczas transportu w pierwszej kolejności powinny być zgłaszane pracownikowi firmy kurierskiej. 2. W przypadku reklamacji (na podstawie gwarancji) należy skontaktować się bezpośrednio z serwisem wskazanym w dokumencie gwarancji. Zasady związane z postępowaniem reklamacyjnym w takim wypadku będzie określał dokument gwarancji. 4. Przepisy powyższe nie wyłączają możliwości dochodzenia na zasadach ogólnych roszczeń z tytułu rękojmi przeciwko sprzedawcy. VII Rękojmia 1. Klient realizuje swe uprawnienia wynikające z rękojmi poprzez: - naprawienie towaru - wymianę na towar wolny od wad - obniżenie ceny zakupionego towaru - odstąpienie od umowy w przypadku, gdy wada jest istotna. 2. Sprzedawca może nie wyrazić zgody na zaproponowany przez kupującego sposób realizacji uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli wybór takowy: - jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę - wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem zaproponowanym przez sprzedawcę. 3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Janto sp. z o.o. 38-400 Krosno, Krakowska 200A Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona 4. W przypadku reklamacji zasadnej firma Janto zwraca koszt dostawy reklamowanego towaru ( w wysokości opłaty za paczkę pocztową ekonomiczną ), a także odsyła reklamowany towar na własny koszt. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. 5. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta, oraz innych urządzeń peryferyjnych komputera Klienta służących do zapoznania się z ofertą Sklepu, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. 6. Reklamacji nie podlegają: - uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru, - uszkodzenia wynikłe z zużywania się towaru, - towary używane niezgodnie z ich przeznaczeniem