SONY XPERIA M2 (6999918680)

zakończona

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • blokada simlock: brak blokady
  • czytnik kart pamięci: tak
  • dostawa z Polski: tak
  • dual SIM: nie
  • ekran dotykowy: tak
  • gwarancja: brak
  • kolor: odcienie fioletowego
  • system operacyjny: android
  • typ: smartfon
  • wyjmowana bateria: nie

opis

Legnica
Jaworzyńska 46 | tel. 76 854 83 09 | jaworzynska@loombard­.pl

Uwaga!

Uprzejmie informujemy, że wszelkie zapytania związane z aukcją, korespondencję, wpłaty, reklamacje etc. prosimy kierować i wyjaśniać za pośrednictwem punktu, który oferuje niniejszą aukcję czyli:
Legnica, Jaworzyńska 46, 76 854 83 09, jaworzynska@loombard­.pl
PRZESYŁKI WYSYŁANE NA ADRES SIEDZIBY NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE I ODSYŁANE NA KOSZT KLIENTA.

SONY XPERIA M2

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sprzedaży telefonu SONY XPERIA M2.

Telefon sprawny, działa bez zarzutów. Działa w każdej sieci. Głośniki wewnętrzny i zewnętrzny sprawne. Gniazda działają. Ekran bez martwych punktów, działa płynnie. Oprogramowanie nie zawiesza się.
Wizualnie jak na załączonych zdjęciach, produkt może nosić delikatne ślady użytkowania.
Stan telefonu określam jako bardzo dobry, posiada ślady typowe dla użytkowania (otarcia z tyłu- widoczne na zdjęciach oraz na rogach telefonu, delikatne mikro ryski na wyświetlaczu).

W skład zestawu wchodzą:
- telefon
- etui

Zapraszamy do zakupu!

UWAGA!
Nie odpowiadamy za uszkodzenia fizyczne wynikające z zaniedbań firmy kurierskiej!
Jakiekolwiek uwagi związane ze stanem przesyłki proszę zgłaszać kurierowi dostarczającemu przesyłkę.
Sprawdzenia stanu przedmiotu i paczki należy dokonać przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera.

Więcej informacji na temat produktu znajdą Państwo na stronie producenta.

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu od godz. 09:00 do godz. 23:00.

Telefon: 76-854-83-09 E-mail: jaworzynska@loombard.pl

- wystawiamy fakturę VAT marża,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,
- nie wysyłamy za pobraniem.

PŁATNOŚĆ

Nr konta bankowego:
35 1090 2398 0000 0001 2276 7778

lub:
- płatność przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży
- nie wysyłamy za pobraniem

Legnica

Jaworzyńska 46 | tel. 76 854 83 09 | jaworzynska@loombard­.pl

WYSYŁKA

Przesyłkę wysyłamy
w ciągu 24h
w dni robocze od daty
zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Nie wysyłamy
ZA POBRANIEM!!!
Dostawa i płatność
od 18,00 zł

Lokalizacja: Legnica, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
18,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT-marża
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Pueblo
Jaworzyńska 46
59-220 Legnica
Dodatkowe informacje

 Szanowni Państwo dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad.   Nasza firma w swojej ofercie sprzedaje jednakże tylko produkty używane. Produkty mogą wyglądać jak nowe jak również mogą nosić ślady użytkowania.   Należy pamiętać, że sprzedawca nie odpowiada za wady rzeczy używanej wynikające z normalnego korzystania z niej. Takie zużycie nie jest wadą, a w konsekwencji nie może stanowić podstawy do wysuwania roszczeń z tytułu rękojmi. Jeśli jednak zakupiona rzecz używana posiada wady, które nie wynikają z prawidłowej eksploatacji, wówczas Kupującemu przysługują uprawnienia wynikające z tytułu rękojmi regulowanej przepisami Kodeksu Cywilnego. Okres trwania rękojmi ze względu iż sprzedaż dotyczy towarów używanych ograniczona została do 1 roku i całkowicie wyłączona w stosunku do przedsiębiorców. Jak złożyć  reklamację?:  - pisząc na adres email punktu sprzedaży lub   - w formie pisemnej kierując reklamację na adres punktu sprzedaży.

Poprawnie składana reklamacja, powinna zawierać co najmniej:    - imię i nazwisko oraz adres,   - numer oferty na Allegro   - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  - przedmiot reklamacji oraz powód i wskazanie żądania.   Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca może zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.   Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Okres oczekiwania na uzupełnienie danych wstrzymuje bieg 14 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.   W związku z prowadzoną przez nas działalnością polegającą na skupie i sprzedaży towarów używanych, na oferowany przez nas produkty udzielamy 24 godzinnej gwarancji rozruchowej.   Gwarancja ta rozpoczyna się od chwili odebrania zakupionego produktu od kuriera lub z punktu sprzedaży. Stosując takie rozwiązanie chcemy dać naszemu klientowi możliwość dokładnego, bardzo wnikliwego i skutecznego sprawdzenia zakupionego produktu. Gwarancja ta nie wyklucza możliwości jakie wynikają z przepisów kodeksu cywilnego mówiących o ewentualności odstąpienia od umowy w ramach dokonanych zakupów na odległość. Zakupiony przez Państwa produkt jest w stanie opisanym w aukcji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed licytacją lub zakupem skontaktować się z punktem sprzedaży. Rękojmia związana ze sprzedawanym produktem chroni ten produkt w zakresie odpowiedzialności za wady prawne oraz wady związane z określoną funkcjonalnością sprzedawanego produktu, której nie można ocenić w chwili sprzedaży lub przy jego użytkowaniu. Uwaga! Należy zadbać o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do Sprzedawcy nieuszkodzony. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Loombard
Jaworzyńska 46
59-220 Legnica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu.    Aby to zrobić, konieczne jest poinformowanie sprzedającego o odstąpieniu oraz odesłanie towaru w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający w tym samym czasie zwróci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + koszt wysyłki), jednakże zastrzega się możliwość wstrzymania się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.   Koszty zwrotu towaru przez Kupującego nie są zwracane przez Sprzedawcę. Koszty zakupu zwracane są do wysokości najtańszego sposobu dostarczenia przedmiotu oferowanego przez sprzedającego – w przypadku wyboru sposób dostarczenia przedmiotu inny, niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Kupującego dodatkowych kosztów. Towar powinien być  odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. 

O sprzedającym
alleloombard32
93,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

139

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Działamy w branży usług finansowych od ponad 15tu lat. Jesteśmy największą siecią tego typu placówek w Polsce i jedną z największych w Europie.

Pozostałe informacje

Prosimy o dokładne sprawdzenie paczki przy kurierze (POCZTEX). Jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek wady- prosimy o spisanie PROTOKOŁU SZKODY. Każda nasza paczka jest UBEZPIECZONA na kwotę w wysokości 5 TYSIĘCY ZŁOTYCH. Na każdym naszym produkcie naklejamy PLOMBY GWARANCYJNE. Zerwanie ich bądź naruszenie oznacza ingerencję w sprzęt i skutkuje odmową jakichkolwiek zwrotów z naszej strony. Regulamin. 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet należy zgłaszać bezpośrednio do punktu : Loombard, ul. Jaworzyńska 46, 59-220 Legnica. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wymieniony powyżej. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
email: alleloombard32@loombard.pl
telefon: 768548309 Czynne 7 dni w tygodniu! Od 09:00 do 23:00.