Sony TC-K8B . 0615 (6482269197)

zakończona
650,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: używany

Kontakt

tel. (+48) 783 515 315
w dni robocze, w godz. 8-16


Gwarancja
Udzielam miesięcznej gwarancji rozruchowej.


Magnetofon

Sony TC-K8B

Dane techniczne: >LINK<

Wymiary (szer. x wys. x gł.): 43 x 17 x 31( cm )

Waga: 11 kg

Stan wizualny: patrz real foto poniżej

Stan techniczny: Wyświetlacz jest uszkodzony.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni
dodatkowe informacje
PRZESYŁKA POCZTOWA ZWYKŁA, PRIORYTETOWA; KURIERSKA. NIE WYSYŁAM PRZEDMIOTÓW ZA POBRANIEM !
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

ZWPD s.c. Michał Olejniczak i S-ka ul.Krakowska 29D 50-424 Wrocław REGON: 931938984 NIP: 897-15-86-455 Numer telefonu : 783 515 315

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
ZWPD s.c. Michał Olejniczak i S-ka
ul.Sienkiewicza 8a
50-335 Wrocław
 
Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (ZWPD s.c Michał Olejniczak i S-ka, ul. Sienkiewicza 8a 50-335 Wrocław, tel :783 515 315 lowka.byk@gmail.com), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy: - w przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Formularza odstąpienia od umowy Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. – Adresat ZWPD s.c Michał Olejniczak i S-ka, ul. Sienkiewicza 8a 50-335 Wrocław, tel :783 515 315 lowka.byk@gmail.com – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

Reklamacje Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeśli nabywca stwierdzi, iż otrzymany produkt nie jest zgodny z opisem ma prawo do reklamacji. Zgodnie z przepisami prawa nabywca ma prawo na reklamowanie przedmiotu używanego w ciągu roku od otrzymania towaru. Reklamacja może być złożona w formie pisemnej. Aby reklamacja była skuteczna, muszą się w niej znaleźć podstawowe informacje: data zgłoszenia, określenie sprzedawcy i kupującego, określenie towaru, który reklamujemy oraz opisanie niezgodności (wad). Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej po otrzymaniu wpłaty. Płatność jest możliwa za pośrednictwem przelewu bankowego lub Payu. Na płatność czekamy 7 dni, a następnie składamy wniosek o zwrot prowizji allegro (chyba, że inaczej ustalono z kupującym). Paczki wysyłamy do siedmiu dni roboczych po otrzymaniu płatności (zazwyczaj trwa to krócej). Po wcześniejszym umówieniu się możliwy jest także darmowy odbiór osobisty pod adresem: ZWPD s.c. Michał Olejniczak i S-ka Ul.Sienkiewicza 8a 50-335 Wrocław