Sony lampa błyskowa HVL-F20M Lublin (6908432108)

zakończona
595,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Lublin, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • do aparatów marki: sony / Minolta
  • wyświetlacz LCD: nie posiada wyświetlacza
  • liczba przewodnia (dla ISO 100): 20
  • regulacja głowicy: w pionie
  • producent: Sony
Kontakt:
Sklep KDM-FOTO
ul. Mełgiewska 2
20-209 Lublin
tel/fax 081 4443339
kom. 501 212 426
e-mail:
jacek@kdm-foto.com
11798156
Wysyłka
Za pobraniem.
Przedpłat­a na konto.
Konto do przelewów:
Idea Bank
67 1950 0001 2006 0012 7804 0002
Firma czynna pn-pt w godz. 9-17
Ważne !
PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY O WYPEŁNIENIE
FORMULARZA OPCJI DOSTAWY. JEST TO WARUNEK KONIECZNY DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA !

Sony lampa błyskowa HVL-F20M

Cena KUP TERAZ: 595,00

Mała, łatwa w użyciu lampa o dużych możliwościach

Ta niewielka, smukła lampa o grubości 24 mm mimo swoich rozmiarów kryje mnóstwo zaawansowanych funkcji oświetlenia. Z liczbą przewodnią 20 (GN20) jest około 2–3 razy jaśniejsza od lampy wbudowanej. Moc błysku wystarcza do oświetlenia obiektów w odległości do 5 m (położenie TELE, ISO 100, F4) i otwiera przed fotografem nowe możliwości.

Mała, łatwa w użyciu lampa o dużych możliwościach

Liczba przewodnia 20 (GN201) sprawia, że lampa jest wystarczająco mocna, aby oświetlić obiekty znajdujące się nawet 5 metrów od aparatu (tryb teleobiektywu, ISO 100, przysłona F4).

Automatycznie włączanie/wyłączanie zasilania

Lampa błyskowa włącza się automatycznie po ustawieniu w pozycji fotografowania i wyłącza się, gdy jej korpus jest opuszczony. Dzięki temu lampa jest gotowa do pracy, zawsze gdy jej potrzebujemy, i nie pobiera energii, gdy nie pracuje.

Funkcja ADI (Advanced Distance Integration)

Funkcja ADI umożliwia automatyczny pomiar, na który w niemal żadnym stopniu nie wpływają odbicia światła od obiektu czy tła. Zapewnia to właściwą ekspozycję nawet w przypadku obiektów nadmiernie odbijających światło lub zbyt ciemnych. Wspomniana funkcja wyzwala przedbłysk w celu uwzględnienia pomiaru odbitego światła i uzyskania informacji o odległości obiektu od obiektywu zgodnego aparatu, co pozwala określić optymalną moc błysku (mocowanie typu E nie jest obsługiwane).

Błysk odbity

Jak sama nazwa wskazuje, „błysk odbity” oznacza światło odbite od powierzchni, np. od sufitu (nieskierowane bezpośrednio w obiekt). Pozwala to zmniejszyć intensywność cieni i zapewnia delikatniejsze światło, generujące obrazy o bardziej naturalnym wyglądzie. Ponieważ ustawienie lampy błyskowej można łatwo regulować za pomocą suwaka, techniki odbijania błysku można używać w dowolnym czasie i miejscu.

Automatyczna regulacja balansu bieli

Temperatura barwowa zależy od środowiska, w którym fotografujemy. Temperatura barwowa światła lampy błyskowej powinna być zgodna z temperaturą barwową otoczenia w celu zapewnienia naturalnego wyglądu ujęcia. Ta zaawansowana funkcja sprawia, że informacje o temperaturze barwowej są przesyłane z lampy błyskowej do aparatu w celu ustawienia odpowiedniego balansu bieli, co z kolei umożliwia uzyskanie bardziej naturalnego obrazu w przypadku fotografowania z lampą błyskową.

Kompaktowa, smukła konstrukcja

Model HVL-F20M ma zaledwie 24 mm grubości. Tak smukła konstrukcja ułatwia używania i przenoszenie lampy. Jej kompaktowy korpus zajmuje niewiele miejsca w torbie. Po zamontowaniu na aparacie lampa jest bardzo łatwa w obsłudze.

Stopka multi interfejs

Tego produktu należy używać z lampą wyposażoną w stopkę akcesoriów Multi Interface.

Błysk bezpośredni

Lampę można skierować bezpośrednio w stronę obiektu. Zasięg jej pracy jest większy niż w przypadku wbudowanej lampy błyskowej. Jeśli zajdzie taka potrzeba, lampa zapewni odpowiednią ilość światła do uwidocznienia szczegółów wieczornego ujęcia w plenerze, a także ujęć w ciemnych pomieszczeniach

Sterowanie bezprzewodowe

Po połączeniu ze zgodnym aparatem lampa pozwala bezprzewodowo sterować innymi zgodnymi lampami błyskowymi.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

Wymiary i waga
Wymiary (szer. x wys. x gł.) Około 62 × 114 × 24 mm
Waga Około 105 g (bez baterii)
Podstawowe informacje
Najważniejsze cechy Automatyczna elektroniczna lampa błyskowa (przypinana) z pomiarem przedbłysku; do systemu stopki Multi Interface, lampa błyskowa z trybem bezprzewodowym (sterowanie), błysk odbity. Uwaga: W przypadku użycia z aparatami z przetwornikiem obrazu APS-C podane długości ogniskowej są ekwiwalentem dla aparatu pełnoklatkowego 35 mm.
Lampa błyskowa — dane techniczne
Czas cyklu/częstotliwość (w przybliżeniu) (na podstawie pomiarów Sony), bateria alkaliczna Ponad 90 razy/0,1–5 s
Czas cyklu/częstotliwość (w przybliżeniu) (na podstawie pomiarów Sony), bateria Ni-MH Ponad 150 razy/0,1–4 s
Czas cyklu/częstotliwość (w przybliżeniu) (na podstawie pomiarów Sony), bateria litowa Brak zgodności
Rozsył błysku Położenie standardowe: pokrywa pole widzenia dla ogniskowej 27 mm. Położenie TELE: pokrywa pole widzenia dla ogniskowej 50 mm.
Kontrola błysku Sterowanie przedbłyskiem (P-TTL/ADI)
Tryb bezprzewodowy Może pracować jako bezprzewodowy sterownik błysku
Automatyczny balans bieli Dostępna (z wyjątkiem modelu ?100)
Źródło zasilania 2 baterie AAA (alkaliczne/Ni-MH)
GALERIA ZDJĘĆ
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 67 1950 0001 2006 0012 7804 0002
    • 70 1050 1953 1000 0090 6246 3501
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DM-FOTO
Mełgiewska 2
20-209 Lublin
NIP: 867-152-34-85
REGON: 060168030
KDM-FOTO UL. MEŁGIEWSKA 2 20-209 LUBLIN sklep czynny : pon-pt 9-17 , sob 11-14 .

kontakt

  • 81 444 333 9
    sklep KDM-FOTO czynny PON-PT 9-17 , SOB. 11-14

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
kdm-foto
ul. Mełgiewska 2
20-209 Lublin
 
7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)7.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.16. pisemnie na adres: ul. Mełgiewska 2, 20-209 Lublin; 1.1.17. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@kdm-foto.com;7.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.7.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.1.18. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.1.19. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.7.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.7.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Mełgiewska 2, 20-209 Lublin.7.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.7.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.1.20. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.1.21. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.7.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1.1.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.8. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW8.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.8.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.8.3. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.8.4. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.8.5. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem. Pełna treść regulaminu : http://kdm-foto.com/pl/i/Regulamin/2

reklamacje

6. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.1.11. pisemnie na adres: ul. Mełgiewska 2, 20-209 Lublin; 1.1.12. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@kdm-foto.com;6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.6.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Mełgiewska 2, 20-209 Lublin. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.6.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.