SONY BLU-RAY BDP-S590 3D + PILOT + EURO (6911190037)

zakończona
249,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • złącza: złącze Ethernet (LAN)

SONY BLU-RAY BDP-S590 3D + PILOT + EURO

Witamy!

W sprzedaży : Odtwarzacz Blu-Ray renomowanej firmy SONY model BDP-590 3D!

Sprzęt używany, sprawny!
Stan wizualny : dobry; średnie oznaki użytkowania;

W zestawie :
- pilot (brak klapki)
- przewód EURO-CINCH

Ze względu na rozbudowaną specyfikacje, odsyłamy TUTAJ

Zapraszamy!!

Galeria przedmiotu:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 52 1090 2398 0000 0001 3335 4343
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

reklamacje

Adres Przedsiębiorstwa: MARKOS MAREK KOTKIEWICZ ul. PONIATOWSKIEGO 19 59-900 ZGORZELEC NIP 615-169-97-74 REGON 231180428 Adres do reklamacji: ul. Kłośna 3 53-434 Wrocław Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem olowiana@lombardi.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: olowiana@lombardi.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: ul. Kłośna 3 53-434 Wrocław Kupujący zobowiązany jest dołączyć do odsyłanego przedmiotu otrzymany wraz z nim dowód zakupu w postaci faktury vat-marża oraz faktury za usługę transportową.