SONDA LAMBDA CITROEN JUMPY PEUGEOT EXPERT 2.0HDI (6482163994)

zakończona
300,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • producent części: bosch

Kontakt

  • TELEFON
    +48 662-651-009
    +48 662-653-033
    +48 608-429-934
    0048 32 24 00 381
  • E-MAIL
    box_moto@poczta.onet­.pl
  • GADU-GADU
    11843980
    50128257

Rzetelna Firma

P.H.U. BOX-MOTO
Monika Zuber

SKLEP
ul.Szarotek 5
41-709
Ruda Śląska

ZAPRASZAMY
od poniedziałku do piątku
9:00-17:00
sobota 9:00-13:00

Wysyłka / Płatność

  • Poczta Polska Priorytet
  • Poczta Polska PACZKA24
  • KURIER POCZTEX


    Cena jest zależna od wagi towaru

    ING Bank Śląski
    27 1050 1331 1000 0090 6688 6657

PODANE CENY SĄ CENAMI BRUTTO !!!

SONDA LAMBDA ALFA ROMEO 159 BRERA GIULIETTA GT MITO SPIDER FIAT BRAVO II DOBLO GRANDE PUNTO LANCIA DELTA 3 III
1.6JTDM 1.6D 1.8 1.8TBI 1.9JTS 1.9JTD 2.0JTDM 2.0D 2.2JTS 1.6 1.8 1.9 2.0 2.2 D TBI JTS JTD JTDM MULTIJET

CHEVROLET CAPTIVA OPEL ANTARA GT CORSA D INSIGNIA MERIVA B
1.6 1.8 2.0 3.2 1.3CDTI 2.0CDTI 2.0TURBO 1.3 2.0 CDTI TURBO

CITROEN JUMPER PEUGEOT EXPERT HYUNDAI I40 KIA CARENS 4 IV OPTIMA SUZUKI SX4 1.6HDI 1.6VVT 2.0GDI 2.0HDI 1.6 2.0 HDI GDI VVT

FORD GRAND C-MAX CMAX C MAX FOCUS 3 III GALAXY MONDEO 4 IV S-MAX SMAX S MAX JAGUAR XF XJ LAND ROVER DISCOVERY 4 IV RANGE ROVER SPORT 1.6 ECOBOOST 2.0 3.0TD 3.0D 3.0 TD D SDV6

0258017169

Marka: BOSCH
Numer artykułu:
0258017169
06J906262M
Opis: SONDA LAMBDA
Opis dodatkowy :

SONDA LAMBDA 5 PIĘCIO PRZEWODOWA SZEROKOPASMOWA
KOSTKA SZEROKA - WTYCZKA 6 SZEŚĆ PINÓW
KOLORY PRZEWODÓW - CZERWONY, ŻÓŁTY, CZARNY, SZARY, BIAŁY
DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA SONDY 550 MM

!!! PODANA CENA DOTYCZU 1 JEDNEJ SZTUKI !!!
NR. OES
Producent Numer OE
ALFA ROMEO 551987850
ALFA ROMEO 55198785
ALFA ROMEO 55224323
ALFA ROMEO 55204005
ALFA ROMEO 552243230
CADILLAC 12596327
CHRYSLER 05146168AA
CITROEN 1618AS
CHEVROLET 92068286
FIAT 551987850
FIAT 55198785
FIAT 55224323
FIAT 50202582
FIAT 55224323
FIAT 552243230
FORD 8F9A9Y460EA
FORD BM5A9Y460AA
FORD 1746971
FORD BA5Z9F472C
FORD 5099321
HYUNDAI 392102E200
IVECO 5801529676
JAGUAR C2D24922
KIA 392102E200
LANCIA 552243230
LAND ROVER LR014227
LANCIA 55224323
MITSUBISHI 1588A200
MAZDA Y660188G1
OPEL 92068286
OPEL 5855396
OPEL 5855380
OPEL 5855211
OPEL 12589380
PEUGEOT 1618AS
RENAULT 226A40301R
SAAB 92068286
SEAT 06G906262E
SUZUKI 1821354LA0
SUZUKI 1821369L00
BOSCH 0258017169 0 258 017 169
BOSCH 0258017170 0 258 017 170
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Opis Rok produkcji kW KM ccm
ALFA ROMEO - 159 (939) - 1.8 TBi 05.09 - 11.11 147 200 1742
ALFA ROMEO - 159 (939) - 1.9 JTS 09.05 - 11.11 118 160 1859
ALFA ROMEO - 159 (939) - 2.2 JTS 09.05 - 11.11 136 185 2198
ALFA ROMEO - 159 (939) - 2.0 JTDM 05.09 - 11.11 125 170 1956
ALFA ROMEO - 159 Sportwagon (939) - 1.8 Tbi 05.09 - 11.11 147 200 1742
ALFA ROMEO - 159 Sportwagon (939) - 1.9 JTS 03.06 - 11.11 118 160 1859
ALFA ROMEO - 159 Sportwagon (939) - 2.2 JTS 03.06 - 11.11 136 185 2198
ALFA ROMEO - 159 Sportwagon (939) - 2.0 JTDM 05.09 - 11.11 125 170 1956
ALFA ROMEO - BRERA (939) - 1.8 Tbi 05.09 - 147 200 1742
ALFA ROMEO - BRERA (939) - 2.2 JTS 01.06 - 136 185 2198
ALFA ROMEO - BRERA (939) - 2.0 JTDM 05.09 - 125 170 1956
ALFA ROMEO - GIULIETTA (940) - 1.8 Tbi 09.13 - 177 241 1742
ALFA ROMEO - GIULIETTA (940) - 1.8 Tbi 04.10 - 173 235 1742
ALFA ROMEO - GT (937) - 1.9 JTD 11.03 - 09.10 110 150 1910
ALFA ROMEO - MITO (955) - 1.6 JTDM 09.08 - 88 120 1598
ALFA ROMEO - SPIDER (939) - 1.8 Tbi 05.09 - 147 200 1742
ALFA ROMEO - SPIDER (939) - 2.2 JTS 09.06 - 136 185 2198
CHEVROLET - CAPTIVA (C100, C140) - 3.2 4WD 06.06 - 169 230 3195
CITROEN - JUMPY - 1.6 HDi 90 8V 01.07 - 66 90 1560
CITROEN - JUMPY - 2.0 HDi 95 07.11 - 72 98 1997
CITROEN - JUMPY - 2.0 HDi 125 07.11 - 94 128 1997
CITROEN - JUMPY nadwozie pełne - 1.6 HDi 90 8V 01.07 - 66 90 1560
FIAT - BRAVO II (198) - 2.0 D Multijet 09.08 - 120 163 1956
FIAT - BRAVO II (198) - 2.0 D Multijet 09.08 - 121 165 1956
FIAT - DOBLO nadwozie wielkopojemne (MPV) (152, 263) - 1.6 D Multijet 02.10 - 66 90 1598
FIAT - DOBLO nadwozie wielkopojemne (MPV) (152, 263) - 1.6 D Multijet 02.10 - 77 105 1598
FIAT - DOBLO nadwozie pełne / kombi (263) - 1.6 D Multijet 02.10 - 66 90 1598
FIAT - DOBLO nadwozie pełne / kombi (263) - 1.6 D Multijet 02.10 - 74 100 1598
FIAT - DOBLO nadwozie pełne / kombi (263) - 1.6 D Multijet 02.10 - 77 105 1598
FIAT - DOBLO platforma / podwozie (263) - 1.6 D Multijet 02.10 - 77 105 1598
FIAT - GRANDE PUNTO (199) - 1.6 D Multijet 07.08 - 88 120 1598
FORD - C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) - 1.6 EcoBoost 12.10 - 110 150 1596
FORD - C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) - 1.6 EcoBoost 12.10 - 134 182 1596
FORD - GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU) - 1.6 EcoBoost 12.10 - 110 150 1596
FORD - GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU) - 1.6 EcoBoost 12.10 - 134 182 1596
FORD - FOCUS III - 1.6 EcoBoost 04.11 - 110 150 1596
FORD - FOCUS III - 1.6 EcoBoost 04.11 - 134 182 1596
FORD - FOCUS III sedan - 1.6 EcoBoost 04.11 - 110 150 1596
FORD - FOCUS III sedan - 1.6 EcoBoost 04.11 - 134 182 1596
FORD - FOCUS III Turnier - 1.6 EcoBoost 05.11 - 110 150 1596
FORD - FOCUS III Turnier - 1.6 EcoBoost 05.11 - 134 182 1596
FORD - GALAXY (WA6) - 1.6 EcoBoost 11.10 - 06.15 118 160 1596
FORD - MONDEO IV Turnier (BA7) - 1.6 EcoBoost 02.11 - 09.14 118 160 1596
FORD - S-MAX (WA6) - 1.6 EcoBoost 02.11 - 118 160 1596
HYUNDAI - i40 (VF) - 2.0 GDI 03.12 - 131 178 1999
HYUNDAI - i40 CW (VF) - 2.0 GDI 07.11 - 130 177 1999
JAGUAR - XF (J05_, CC9) - 2.0 06.12 - 04.15 177 241 1999
JAGUAR - XJ (X35_, _J12_, _J24_) - 2.0 05.12 - 177 241 1999
KIA - CARENS IV - 2.0 GDi 03.13 - 122 166 1999
KIA - CARENS IV - 2.0 03.13 - 130 177 1999
KIA - OPTIMA - 2.0 03.12 - 125 170 1999
LANCIA - DELTA III (844) - 1.8 01.09 - 147 200 1742
LAND ROVER - DISCOVERY IV (LA) - 3.0 TD 4x4 05.10 - 155 211 2993
LAND ROVER - DISCOVERY IV (LA) - 3.0 TD 4x4 09.09 - 180 245 2993
LAND ROVER - DISCOVERY IV (LA) - 3.0 SDV6 4x4 11.09 - 188 256 2993
LAND ROVER - RANGE ROVER SPORT (LS) - 3.0 D 4x4 09.09 - 03.13 180 245 2993
OPEL - ANTARA - 3.2 V6 03.07 - 167 227 3195
OPEL - GT kabriolet - 2.0 06.07 - 194 264 1998
OPEL - CORSA D - 1.3 CDTI 07.06 - 55 75 1248
OPEL - INSIGNIA - 1.6 07.08 - 85 116 1598
OPEL - INSIGNIA - 1.8 07.08 - 103 140 1796
OPEL - INSIGNIA - 2.0 Turbo 07.08 - 162 220 1998
OPEL - INSIGNIA - 2.0 E85 Turbo 09.10 - 162 220 1998
OPEL - INSIGNIA - 2.0 Turbo 4x4 07.08 - 162 220 1998
OPEL - INSIGNIA - 2.0 Turbo 04.14 - 184 250 1998
OPEL - INSIGNIA - 2.0 Turbo 4x4 09.11 - 184 250 1998
OPEL - INSIGNIA - 2.0 CDTI 07.08 - 81 110 1956
OPEL - INSIGNIA - 2.0 CDTI 03.12 - 88 120 1956
OPEL - INSIGNIA - 2.0 CDTI 07.08 - 96 131 1956
OPEL - INSIGNIA - 2.0 CDTI 07.13 - 103 140 1956
OPEL - INSIGNIA - 2.0 CDTI 07.08 - 118 160 1956
OPEL - INSIGNIA - 2.0 CDTI 4x4 06.10 - 118 160 1956
OPEL - INSIGNIA sedan - 1.6 07.08 - 85 116 1598
OPEL - INSIGNIA sedan - 1.8 07.08 - 103 140 1796
OPEL - MERIVA B - 1.3 CDTI 06.10 - 70 95 1248
PEUGEOT - EXPERT Tepee (VF3V_) - 2.0 HDi 100 03.11 - 72 98 1997
PEUGEOT - EXPERT Tepee (VF3V_) - 2.0 HDi 130 03.11 - 94 128 1997
PEUGEOT - EXPERT nadwozie pełne (VF3A_, VF3U_, VF3X_) - 1.6 HDi 130 03.11 - 94 128 1997
PEUGEOT - EXPERT nadwozie pełne (VF3A_, VF3U_, VF3X_) - 2.0 HDi 90 8V
03.11 - 66 90 1560
SUZUKI - SX4 (EY, GY) - 1.6 VVT 07.09 - 88 120 1586
SUZUKI - SX4 (EY, GY) - 1.6 VVT 4x4 07.09 - 88 120 1586

"Oświadczam, że opis w aukcjach ALLEGRO wystawianych przez użytkownika BOX-MOTO oraz zdjęcia w nim wykorzystane są naszego autorstwa.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów opisów oraz zdjęć w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170. "

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 27 1050 1331 1000 0090 6688 6657
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma BOX-MOTO działa na rynku motoryzacyjnym od kwietnia 2009 roku. Mimo iż jest to krótki okres czasu wyrobiła sobie pozytywną opinie wśród Klientów którzy coraz częściej wybierają Naszą firmę oraz produkty które oferujemy. Firma BOX-MOTO zajmuje się sprzedażą części samochodowych wszelkiego rodzaju, części sprowadzane są z Niemiec, Holandii i Hiszpanii. Gwarantujemy niezawodność oraz to że Nasze produkty są zawsze nowe i oryginalne. Dokładamy wszelkich starań aby zadowolić Naszych Klientów, dlatego też staramy się aby części zamienne dotarły do Państwa najszybciej jak to możliwe, dajemy również Państwu gwarancję na wszystkie nasze produkty oraz możliwość wymiany zamówionej części w razie niedopasowania. Zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Box-Moto Monika Zuber
Szarotek 5
41-709 Ruda Śląska
Polska
 
1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Portalu aukcyjnym Allegro). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w aukcji Allegro, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrze (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. REKLAMACJA PRODUKTU 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie w zakładce 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska; 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 2.2.2. Klient prawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.