SOLGAZ Płyta gazowa GPC 3+1 GZ-50 Tychy! Sprawdź! (6999461097)

zakończona
2 240,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • marka: Pozostałe
  • szerokość produktu (cm): 58
  • kolor dominujący: czarny
  • waga (z opakowaniem): 20 [kg]

opis

Centrum Rozwiązań Grzewczych Kran - 2016

Zabrania się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody. W przypadku ww. zakazu firma Kran Tychy zastrzega sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa. Dokonując Dokonując zakupu na naszych aukcjach akceptujesz regulamin.
Dostawa i płatność
od 50,00 zł

Lokalizacja: Tychy, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Centrum Rozwiązań Grzewczych KRAN
ul. Żółkiewskiego 101
43-100 Tychy
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. 2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły. 5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. 6. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy. b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową. 7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Centrum Rozwiązań Grzewczych Kran
ul. Żółkiewskiego 101
43-100 Tychy

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klient może zrezygnować z zamówienia lub części zamówienia, jeśli składający się na nie Towar lub Towary nie zostały jeszcze wysłane, poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczony jest przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. 3. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotu można dokonać przykładowo za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. przez przesłanie Towaru na adres Sprzedawcy.

O sprzedającym
kran-tychy-pl
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

211

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 32 219 14 28
  • 535 966 155
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Centrum Rozwiązań Grzewczych "Kran" to firma z wieloletnią tradycją, od ponad 25 lat dostarczamy rozwiązania w zakresie techniki grzewczej oraz sanitarnej. W swoim portfolio posiadamy ponad 20000 produktów, odnajdziesz nas na Allegro, w naszym e-sklepie oraz w punkcie stacjonarnym w Tychach.

Konkurencyjne ceny zapewniamy dzięki własnej ogólnopolskiej sieci instalatorów.

Nasz zespół to profesjonaliści i pasjonaci swojego zawodu, dlatego na każdym etapie zakupu, instalacji oraz serwisu możecie Państwo liczyć na nasze pełne wsparcie oraz fachowe doradztwo.

Oferujemy usługi instalacyjne:

- wodno-kanalizacyjnych,

- instalacji grzewczych - centralne ogrzewanie, podłogówka i inne,

- instalacji gazowych,

- instalacji solarnych,

- pomp ciepła,

- kotłowni i wymienników ciepła,

- kotłów gazowych, węglowych, olejowych i inne,

- automatyki kotłów i obiegów grzewczych,

- przeglądów kotłowni gazowych,

- serwisu i modernizacji istniejących instalacji.

Zapraszamy do współpracy!

Pozostałe informacje

email: sklep@kran.tychy.pl
telefon: 32 219 14 28
telefon: 535 966 155