Sól HIMALAJSKA 25kg RÓŻOWA drobna 84 PIERWIASTKI (6324348046)

6 osób kupiło 6 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
75,00 zł
z 99880 sztuk

Waga (z opakowaniem):

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Rabka-Zdrój
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • waga (z opakowaniem): 26.00 [kg]

Sól himalajska drobna 25kg (worek)

Opis produktu

Sól himalajska drobna 25 w luzie.

100% natury, bez dodatków.

Kiedy mówimy o himalajskiej soli mamy na myśli tylko określony typ soli krystalicznej, "oryginalnej", pochodzącej z jednego miejsca w Himalajach, we wschodnim pasie Karakorum w Pakistanie. Sól ta była przedmiotem kompleksowych badań medycznych, opisanych w książce "Water & Salt - The Essence of Life" autorstwa dr Barbary Hendel - lekarza i Peter Ferreira - biofizyka. Sól himalajska jest najzdrowszą i najczystszą solą dostępną na ziemi. Miliony lat temu energia słoneczna wysuszyła morza i powstały złoża soli. Ten rodzaj soli krystalicznej jest w całości czysty i naturalny, podobnie jak historyczny pierwotny ocean. Ta naturalna sól krystaliczna była przez miliony lat wystawiona na działanie ogromnego ciśnienia, które było przyczyną powstawania soli krystalicznej. Im wyższe ciśnienie, tym bardziej doskonała struktura, stąd kryształy skały mają najdoskonalszą geometryczną strukturę.

Sól krystaliczna "płynie" w czystych, białawych, różowawych i czerwonawych błyszczących żyłach gór solnych i krystalizuje się w obszarach, gdzie odpowiednie ciśnienie stworzyło tę perfekcyjną strukturę soli krystalicznej. Im bardziej geometrycznie idealny kryształ w kształcie sześcianu, tym większa ilość informacji, podobnie jak w przypadku diamentu. W soli krystalicznej, pierwiastki dostępne są w tak drobnych cząsteczkach, że mogą być łatwo wchłaniane przez komórki organizmu ludzkiego i poddane procesowi metabolizmu. Sól krystaliczna, w swojej doskonałej formie, z geologicznego punktu widzenia, jest również nazywany halitem. Dawniej sól tą nazywano "solą króla", ponieważ była zarezerwowana dla rodzin królewskich. Zwykły obywatel dostawał tylko sól kamienną.

Dawkowanie:


  • Według własnego uznania.

Zawartość:


  • Sól spakowana w worek 25kg.

Sposób przechowywania:


  • Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu, niedostępnym dla dzieci.

Składniki:


  • sól himalajska

Termin ważności i kraj pochodzenia

Termin ważności i kraj pochodzenia można sprawdzić na stronie terminy ważności , pod pozycją Sól himalajska drobna 25kg (worek)


Specyfikacja

Sól himalajska drobna 25kg (worek)
25kg
sól himalajska
26.00 kg
Kliknij, aby sprawdzić termin ważności . Produkt posiada aktualny termin ważności i pochodzi z regularnych dostaw. Termin przydatności oraz kraj pochodzenia produktu można sprawdzić na stronie terminy ważności pod pozycją Sól himalajska drobna 25kg (worek) .
sól himalajska drobna ,
Brat_pl
0

Zdjęcia

Kup jeszcze...

Wysyłka i odbiór

Płatność

Dlaczego BRAT_PL

Informacje

Powyższe opracowanie graficzne (Szablon BRAT ver3043) wraz z fotografiami stanowi wyłączną własność firmy BRAT_pl. Wszelkie powielanie, kopiowanie lub wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez zgody firmy BRAT_pl jest zabronione. Naruszenie własności może skutkować roszczeniami przewidzianymi przez obowiązujące przepisy prawa. hurtbrat
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u brat_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
dodatkowe informacje
Wysyłka zagraniczna tylko po przedpłacie.

Zamawiając na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

BRAT.pl sp. z o.o. sp. k.
ul. Kilińskiego 66A
34-700 Rabka-Zdrój
NIP: 735-286-92-61
REGON: 366167481
KRS: 0000655614
BRAT.PL to firma powstała w 2005 roku w Rabce-Zdroju i od początku działalności nastawiona na sprzedaż tylko sprawdzonych i zdrowych produktów. Dla nas klient jest najważniejszy, o czym świadczą komentarze. !!! UWAGA od 30 XII 2016 nowe dane do wpłaty !!! - na stare konto wpłaty nie będą przyjmowane Konto do wpłat mBank: 27 1140 2004 0000 3202 7661 5940 BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. Tytuł wpłaty: nick z allegro Adres odbiorów osobistych to: ul. Sądecka 7 34-700 Rabka-Zdrój

kontakt

  • 182677649
    tel. stacjonarny, czynny pn-pt. od 8:00 - 18:00 oraz soboty 8:00 - 14:00
  • 698090649
    tel. komórkowy, czynny pn-pt. od 8:00 - 18:00 oraz soboty 8:00 - 14:00
  • 732649649
    Odbiór zamówień - sklep stacjonarny i pijalnia soków ul.Sądecka 7 Rabka-Zdrój

pozostałe informacje

Adres odbiorów osobistych to: ul. Sądecka 7 34-700 Rabka-Zdrój Konto bankowe mBank: 27 1140 2004 0000 3202 7661 5940 BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. Tytuł wpłaty: nick z allegro Czas realizacji zamówień: 24-48h

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
BRAT.PL
Kiłińskiego 66a
34-700 Rabka-Zdrój
PL
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@brat.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres BRAT.PL - zwrot Kilińskiego 66a 34-700 Rabka-Zdrój ------------------------------------ Uszkodzenia przesyłek ------------------------------------ KURIER Klient ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze i w przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody a następnie wysłać skan do nas na mail biuro@brat.pl – po otrzymaniu protokołu wysyłamy ponownie uszkodzoną przesyłkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzenia po odebraniu paczki klient ma prawo do siedmiu dni od odbioru przesyłki skontaktować się z kurierem TBA ( Telefon 22 250 8 250 e-mail biuro@tba.pl ) i poprosić konsultanta o skontaktowanie się z kurierem doręczającym, aby udał się do klienta i spisał protokół szkody. INPOST – paczkomaty W przypadku inpostu gdy stwierdzano uszkodzenie paczki należy za pomocą panelu w paczkomacie umieścić z powrotem przesyłkę a odział inpost spisze protokół. Jeżeli uszkodzenie stwierdzono w ciągu 7 dni od odbioru paczki klient musi udać się do swojego oddziału inpost, aby tam złożyć reklamację.W obu przypadka po wykonaniu ww czynności zgłosić nam ta sytuację – a my po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy ponownie przesyłkę. POCZTA POLSKA Można odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki, a my po otrzymaniu zwrotu wyślemy towar ponownie. Po odebraniu przesyłki wysłać zdjęcie uszkodzonego towaru na mail biuro@brat.pl a my wyślemy ponownie przesyłkę.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
BRAT.pl sp. z o.o. sp. k.
ul. Kilińskiego 66A
34-700 Rabka-Zdrój
PL
Dodatkowe informacje

1. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@brat.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ------------------------------------------------------------------ Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: ------------------------------------------------------------------ (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. ul. Kilińskiego 66A 34-700 Rabka-Zdrój Ja.......................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................................., numer oferty..................... Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ................. Imię i nazwisko........................... Login Allegro................ Adres......................... Data....................... ............................ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości 10 zł lub wysyła kuriera na swój koszt do kupującego. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 3. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.