soho-meble Meblościanka SALSA+LED biała RTV SALON (6483886679)

zakończona
559,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 50,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 60,00 zł
  • lokalizacja: Rychtal
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • kolor mebla: biały

MEBLOŚCIANKA

SALSA

NOWOCZESNA BIAŁA DO SALONU

559zł



MEBLOŚCIANKA SALSA

wykonana z płyty dwustronnie laminowanej, charakteryzującej się wysoką wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne.

NOWOCZESNE WYKOŃCZENIE KAŻDEGO WNĘTRZA !!!

CENA OBEJMUJE OŚWIETLENIE LED !!!

WYMIARY :

SZAFKI:

- szerokość: 59,3cm

- wysokość: 115cm i 113cm

- głębokość: 30,6cm

PÓŁKA:

- szerokość: 102cm

- wysokość: 16cm

- głębokość: 17,5cm

SZAFKA RTV:

- szerokość: 175,5cm

- wysokość: 27,7cm

- głębokość: 40,2cm

DO WYBORU KOLORYSTYKA ZE ZDJĘĆ:

BIAŁA, SONOMA i WENGE !!!

MOŻLIWOŚĆ DOKUPIENIA KOMODY !!!

W CENIE: 349zł

WYMIARY KOMODY:

- szerokość: 140,4cm

- wysokość: 80cm

- głębokość: 40,2cm



Zobacz nasze pozosta_e aukcje:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 33102022410000200200235499
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 50,00 zł
kolejna sztuka: 50,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 60,00 zł
kolejna sztuka: 60,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

DOSTARCZANY MEBLE WŁASNYMI SAMOCHODAMI FIRMOWYMI, TYLKO W PRZYPADKACH, GDY WIĄZAŁO SIĘ TO Z DŁUGIM OCZEKIWANIEM NA TOWAR DECYDUJEMY SIĘ NA WYSYŁKĘ KURIEREM DHL. KOSZT TRANSPORTU JEST PODANY NA AUKCJI (DOSTAWA KURIEREM) I DOTYCZY TAKŻE NASZEJ DOSTAWY FIRMOWEJ. WSZELKIE PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA, TRANSPORTU, FORM PŁATNOŚCI ORAZ WSZELKIE INNE ZAPYTANIA PROSIMY KIEROWAĆ POD nr tel. 667-581-141 PROSZĘ DZWONIĆ pon. - pt. od. godz. 8.00 - 21.00; sob. - niedz. 9.00 - 18.00 lub e-mail: biuro@soho-meble.pl

kontakt

  • 667 581 141
    PROSZĘ DZWONIĆ pon. - pt. od. godz. 8.00 - 21.00; sob. - niedz. 9.00 - 18.00
  • soho_meble@wp.pl
    pon. - pt. od. godz. 8.00 - 21.00; sob. - niedz. 9.00 - 18.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od zakupu zrezygnować z zakupionych mebli bez podania przyczyny. W tym przypadku towar nie może być używany ani uszkodzony. Wszystkie koszty związane ze zwrotem mebli pokrywa Kupujący.

reklamacje

REKLAMACJA Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu mebli przy odbiorze, ponieważ reklamacje, szczególnie dotyczące uszkodzeń mechanicznych zgłoszone bezpośrednio kierowcy są najprostszym sposobem postępowania. W innym przypadku będziemy Państwa prosić o przesłanie zdjęć i opisu powstałych wad, aby sklasyfikować uszkodzenie i podjąć decyzję o dalszym sposobie postępowania. Odbierając przesyłkę bez zastrzeżeń kupujący oświadcza , że nie wnosi uwag co do jakości oraz stanu technicznego odbieranego towaru.

pozostałe informacje

Konto: PKO BP o/Kępno 33 1020 2241 0000 2002 0023 5499 ZASADY AUKCJI Jeżeli przed zalicytowaniem macie państwo jakiekolwiek wątpliwości dotyczące przedmiotu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Na aukcjach nie jest podany termin realizacji, podajemy tylko średni czas dostawy, czyli w naszej firmie około 14 dni; jednak jest on różny i może wahać się od kilku dni do nawet 30 dni roboczych!!! Zawsze jednak dokładamy wszelkich starań aby był jak najkrótszy. Aby ustalić przybliżony termin realizacji proszę o telefon – podane informacje są wiążące. Nie podajemy jednak z dużym wyprzedzeniem konkretnej daty dostawy, na e-mail odpowiadamy w dni powszednie w godz. 9 - 18; w pozostałe dni w miarę możliwości. Bardzo proszę o zachowanie ciągłości korespondencji e-mail oraz podawanie nr zamówienia. Jeśli zależy Państwu na szybkiej informacji prosimy o telefon. Po zalicytowaniu prosimy o potwierdzenie e-mailem poniższych informacji: - informacji o wybranej formie zapłaty za meble ( wpłata na rachunek, płatność przy odbiorze) - informacji o rodzaju zakupionych mebli (np. wybarwienie drewna, rodzaj materiału) - zastrzegamy możliwość chwilowego braku tkaniny obiciowej, także przy wyborze proszę zawsze mieć alternatywne wyjście; - informacji o danych adresowych i telefonicznych (jeżeli są inne niż podane w allegro) - danych do faktury (na życzenie) Termin realizacji liczy się od momentu podania wszystkich danych dotyczących zamówienia, w szczególności wybarwienia drewna i rodzaju materiału. Wszystkie wystawione meble na aukcjach są nowe i posiadają 24/12 miesięczną gwarancję. Kupujący ma prawo w ciągu 10 dni od zakupu zrezygnować z zakupionych mebli bez podania przyczyny. W tym przypadku towar nie może być używany ani uszkodzony. Wszystkie koszty związane ze zwrotem mebli pokrywa kupujący. NASZE MEBLE Nieregularność i niepowtarzalność układu słoi okleiny naturalnej, niepowtarzalny układ włókien oraz różnice odcieni (w tym również w ramach jednego blatu) są dowodem naturalności produktu i nie stanowią powodów do reklamacji Przy stołach z blatem wykonanym z płyty laminowanej w niektórych przypadkach, można zauważyć niewielką różnicę koloru między blatem, a nogami stołu i krzeseł; jest to powodowane innymi strukturami wykorzystanych materiałów (drewno jest produktem naturalnym, płyta laminowana drewnopochodnym). Wymiary naszych mebli mogą się różnić od podanych na aukcji w zależności od użytych materiałów do 2%. ZAKUPY NA RATY Procedura wygląda następująco: My do Państwa wysyłamy na podany e@mail link do tzw. generatora rat. Tam wypełniam dane dot. naszego sklepu i produktu. Państwo następnie wpisują swoje dane i postępując zgodnie z instrukcjami umieszczonymi na stronie wysyłają wniosek do żagla. Kolejnym krokiem jest kontakt pracownika żagla z Państwem i wypełnienie już konkretnego wniosku. Kredyt udzielany jest na oświadczenie, bez zaświadczeń o zarobkach. Następnie bank wysyła kurierem wniosek do podpisu, Państwo podpisują przy kurierze po czym wraca do banku. My dostajemy informację o uruchomieniu kredytu i możemy dostarczyć meble. DOSTAWA Dostarczamy zakupiony towar własnymi samochodami firmowymi, tylko przy zakupie pojedynczych krzeseł (do 4 szt.)decydujemy się na wysyłkę kurierem DHL Proszę zwrócić uwagę na fakt że transport jest zawsze wiązany. Dostawa odbywa się od poniedziałku do soboty w godzinach 6.00 do 23.00. Zawsze jednak podajemy godzinę dostawy telefonicznie w przeddzień transportu. Istnieje również możliwość aby kierowca potwierdził przyjazd godzinę przed przyjazdem. Koszt transportu obejmuje dostarczenie mebli pod dom lub blok - kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli (mogą jednak służyć Państwu pomocą)Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas wnoszenia mebli ponieważ wtedy są najczęściej uszkadzane. Późniejsze naprawy są bardzo trudne i najczęściej niemożliwe do wykonania u Państwa u domu. Powyższe uszkodzenia nie podlegają reklamacji, przez co naprawa bądź wymiana oraz transport będzie odpłatny. Kierowcy(kurierzy) mają obowiązek wnoszenia przesyłek o wadze nieprzekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym i przepisami BPH, nie mają obowiązku wniesienia cięższych paczek. W takim przypadku zakres obowiązku ogranicza się do rozładowania przywiezionej przesyłki, bez wniesienia. Więc gdy zakupili Państwo stół lub zestaw mebli bardzo proszę o pomoc przy wnoszeniu co najmniej jednej osoby.