Sofa Retro Vintage GEORGE 3 Bydgoskie Niebieska (6482074923)

cena kup teraz
1 730,00 zł
z 30 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Wieliczka
  • stan: nowy
  • informacje dodatkowe: podłokietniki
  • producent: Bydgoskie Meble
  • szerokość mebla: 185.00 [cm]
  • wysokość mebla: 86.00 [cm]
  • głębokość mebla: 81.00 [cm]
  • wielkość : trzyosobowa
  • kolor obicia: odcienie niebieskiego
  • materiał obicia: tkanina
  • kolor korpusu: wenge
  • materiał korpusu: drewno
  • styl: vintage

Sofa George 3

 

Kolekcja George

Meble tapicerowane z kolekcji George to współczesna inspiracja stylem retro. Meble te wyróżniają się połączeniem wzornictwa ubiegłego stulecia z nowoczesną definicją komfortu. Fotele i sofy posiadają miękkie, zaokrąglone bryły, uzupełnione o wysokie smukłe podłokietniki oraz drewniane nogi. George to propozycja dla osób ceniących interesujący wygląd mebli i wysoki poziom wygody ich użytkowania. Kolekcja jest dostępna tylko w wybranych tkaninach - szczególnie ciekawie prezentuje się w soczystej, głębokiej kolorystyce, jak również w barwach ziemi, które pięknie eksponują ich wygląd.

Opis szczegółowy

Cechy charakterystyczne

zdjecie produktu sofa 3-osobowa, bez funkcji spania
zdjecie produktu duże, wygodne siedzisko
zdjecie produktu stylowe, pikowane oparcie
zdjecie produktu wyprofilowane podłokietniki
zdjecie produktu wysokość siedziska: 48cm

 Wykonanie

zdjecie produktu wypełnienie siedziska: sprężyna falista, pianka poliuretanowa
zdjecie produktu wypełnienie oparcia: pasy elastyczne, pianka poliuretanowa
zdjecie produktu drewniane nogi

 Wybarwienie

zdjecie produktu tapicerka: niebieski / KR10446 navara
zdjecie produktu nogi: wenge

 Uwagi

Produkt na zamówienie.

Termin realizacji zamówienia

8-14 tygodni

wymiary1 Wymiary produktu:
wymiary2 Wysokość: 86cm
wymiary3 Szerokość: 185cm
Głębokość Głębokość: 81cm








Dlaczego my?

my1

1. Autoryzowany przedstawiciel Bydgoskie Meble

Kupując u nas otrzymujesz nowy, peł‚nowartoś›ciowy towar w oryginalnym opakowaniu, który pochodzi bezpoś›rednio z fabryki producenta.
my2

2. Bezpieczny transport

Tylko my oferujemy najtań„szy na Allegro, bezpieczny transport mebli, na terenie cał‚ej Polski.
my3

3. Infolinia

Masz pytanie? Zadzwoń„ 801 009 561 lub 533 355 377. Przez 7 dni w tygodniu chę™tnie pomagamy i udzielamy informacji na każdym etapie realizacji zamówienia.
my4

4. Program ochrony kupujących

Każdy Twój zakup jest ubezpieczony przez serwis Allegro do kwoty    10 000 zł‚.
my5

5. Szybka dostawa

Wysył‚ają…c zamówienia korzystamy z usług wyspecjalizowanej firmy transportowej.
my6

6. Gwarancja

Na wszystkie produkty udzielamy 24-miesię™cznej gwarancji producenta.
my7

7. Doś›wiadczenie

Działamy na rynku od 2003 roku, prowadzą…c najwię™kszy internetowy sklep meblowy w Polsce.
my8

8. Różne formy pł‚atnoś›ci

Oferujemy wszelkie dostę™pne formy pł‚atnoś›ci, tak aby każdy mógł‚ wybrać‡ coś› dla siebie.
my9

9. 100% satysfakcji

Nasi profesjonalni doradcy chę™tnie odpowiedzą na każde pytanie. Doł‚ożymy także wszelkich starań„, aby meble dostarczyć‡ w jak najkrótszym czasie. Gdy nie spełnią… one Twoich oczekiwań możesz je zwrócić w ciągu 14 dni.
my10

10. Szeroka oferta

Tylko u nas dostę™pna jest pełna oferta wysokiej jakości produktów marki Bydgoskie Meble.

Kontakt

e-mail: allegro@twojemeble.pl
telefon stacjonarny: 801 009 561
telefon komórkowy: 533 355 377
Poniedziałek - Pią…tek:
9:00 - 21:00
Sobota - Niedziela:
9:00 - 18:00

Metody pł‚atnoś›ci

najszybsza i najbezpieczniejsza forma pł‚atnoś›ci
możliwość‡ roZŁOŻENIA PŁATNOŚCi w czasie
możliwość‡ wpłaty bezpośrednio na numer konta firmy
pł‚atność‡ przy odbiorze towaru

Zobacz pozostał‚e produkty

panel aukcji
footer banner
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 801 009 561
    telefon - stacjonarny - infolinia czynna pn-pt 9:00-21:00, sb-nd 9:00-18:00
  • 533 355 377
    telefon komórkowy - infolinia czynna pn-pt 9:00-21:00, sb-nd 9:00-18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Omega Meble Sp. z o.o.
ul. Jedynka 15
32-020 Wieliczka
Polska
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1. pisemnie na adres: ul. Nowy Świat 27, 32-020 Wieliczka; 1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@twojemeble.pl; 2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dostępny jest u Sprzedawcy.Zwracany towar należy odesłać na swój koszt na adres magazynu: Omega Meble Sp. z o.o. ul. Jedynaka 15 32-020 Wieliczka Z wyraźnym dopiskiem ZWROT 14 DNI Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie Autoryzowanego przedstawiciela Bydgoskich Mebli). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Jedynaka 15 32-020 Wieliczka. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie Autoryzowanego przedstawiciela Bydgoskich Mebli, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Koszt odesłania towaru to 300zł z VAT. 8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

reklamacje

1. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul.Nowy Świat 27, 32-020 Wieliczka 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@twojemeble.pl 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: ul. Jedynaka 15, 32-020 Wieliczka. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 1.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 1.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz.1214). 2.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. 2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

1. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 1.1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych sklepu Autoryzowanego przedstawiciela Bydgoskich mebli, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 1.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie sklepu Autoryzowanego przedstawiciela Bydgoskich Mebli podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. 1.3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie sklepu Autoryzowanego przedstawiciela Bydgoskich Mebli jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w sklepie Autoryzowanego przedstawiciela Bydgoskich Mebli, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia. 1.4. Zawarcie Umowy Sprzedaży 1.4.1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia. 1.4.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia. 2. SPOSOBY PŁATNOŚCI 2.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: 2.1.1. Płatność za pośrednictwem systemu PayU. 2.1.2. Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: 2.1.2.1. Bank: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 2.1.2.2. Numer rachunku: 18 1020 2892 0000 5802 0574 3788 2.1.3. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki 2.1.4. Płatności w systemie ratalnym - Raty PayU 3. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY 3.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu: 3.1.1. Przesyłka kurierska (USŁUGA NIE OBEJMUJE WNOSZENIA TOWARU). Firma kurierska pracuje pn-pt, w godz. 8-16. 3.1.2. Transport własny Sprzedawcy (USŁUGA NIE OBEJMUJE WNOSZENIA TOWARU). 3.1.3. Odbiór osobisty – miejsca i terminy odbiorów wskazywane są w trakcie składania Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia oraz na stronie przedmiotu sklepu Autoryzowanego przedstawiciela Bydgoskich Mebli. 3.2. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.3. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. Koszty dostawy wskazane są również na stronie przedmiotu sklepu Autoryzowanego przedstawiciela Bydgoskich Mebli. 3.4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 1 do 10 tygodni, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób: 3.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub za pośrednictwem PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. 3.4.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 4.1. Umowy zawierane poprzez sklep Autoryzowanego przedstawiciela Bydgoskich Mebli zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 4.2. W sprawach nieuregulowanych powyżej, mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 4.3. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą/Klientem będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą/Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy/Sprzedawcy.