Sneakersy - Białe z Siateczką - Cyrkonie 5658 (6541436770)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
129,00 zł
z 19 par

Rozmiar

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
Zakupy powyżej 0 zł
  • lokalizacja: Ścinawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rodzaj obcasa: koturn
  • wysokość obcasa (cm): 8.00
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 37, 38, 39, 40, 41
  • kolor: biel, czerń, odcienie szarości i srebra
SNEAKERSY - BIAŁE Z SIATECZKĄ - CYRKONIE
Rozmiar 36 37 38 39 40 41
Długość wkładki 23,5 24,0 24,5 25,5 26,0 26,5
Obcas 8,0 8,0
8,0
8,0
8,0
8,0
Platforma 2,0 2,0
2,0
2,0
2,0
2,0

Uwaga: Powyższa tabela jest szacunkowa, rozmiar obuwia w dużym stopniu zależy od producenta i może nieco różnić się od rozmiarów podanych powyżej.

Kształt noska:okrągły
Rodzaj obcasa:płaski
Rodzaj zapięcia:zamek
Zapiętek:zabudowany
Podeszwa:gumowa
Materiał: tkanina
Płeć:ko bieta
Obcas:8 cm
Platforma: 2 cm
Kolor: biały

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u StyloweButypl za co najmniej 0 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
"sidNET"
Baginna 1
59-220 Legnica
Polska
 
ZWROT / PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Klient może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.2. Odstąpienie może zostać zrealizowane poprzez przekazanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży sidNET. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do sidNET przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej. Przed wysłaniem produktów prosimy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictw maila celem ustalenia szczegółów niezbędnych do zidentyfikowania paczki. 3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przekazane pisemnie na adres korespondencyjny sidNET, pocztą elektroniczną na adres: sklep@stylowebuty.pl. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy udostępnionego przez sidNET (odnośnik do formularza znajduje się na końcu niniejszego paragrafu), jednak nie jest to obowiązkowe.4. W razie odstąpienia od umowy przez Klienta umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań wobec sidNET. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim sidNET potwierdził jego ofertę, oferta przestaje wiązać.5. Produkt zakupiony przez Klienta ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Zwracany przez Klienta produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli jest to możliwe produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru do sidNET ponosi w całości Klient. 6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.7. Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu produktu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie produktu sidNET przed jego upływem.8. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, jeżeli jakiekolwiek płatności zostały dokonane przez Klienta ich zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia Klienta przez sidNET, tym samym kanałem, którym Klient dokonał płatności, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu płatności. W każdym przypadku Klient nie ponosi kosztów zwrotu płatności. sidNET może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.9. Koszty dostarczenia produktu podlegają zwrotowi Klientowi jedynie do wysokości kosztu najtańszego zwykłego sposobu oferowanego przez sidNET. Wszelkie dodatkowe koszty wynikające z wyboru przez Klienta innego sposobu dostarczenia ponosi Klient.10. sidNET nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub za pośrednictwem InPost do wskazanego przez Klienta Paczkomatu11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

reklamacje

WADY PRODUKTÓW/REKLAMACJE1. Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz są objęte gwarancją udzieloną przez sidNET, chyba że w opisie danego produktu wskazano inaczej. 2. Klientowi przysługują roszczenia z tytułu udzielonej przez sidNET gwarancji jakości wyłącznie w zakresie i na warunkach określonych poniżej: a) Okres gwarancji – 12 (słownie: dwanaście) miesięcy od daty odbioru przez Klientab) Roszczenia – prawo do wymiany produktów, naprawy produktów, obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, według wyboru sidNET i na koszt sidNETc) Czas rozpatrzenia reklamacji – 14 (słownie: czternaście) dni od daty otrzymania przesyłki od Klientad) Czas realizacji reklamacji – czas rozpatrzenia reklamacji plus czas niezbędny do naprawy/wymiany produktów i ich dostawy oraz przeprowadzenia wewnętrznych procedur sidNETe) Warunkiem skorzystania z gwarancji jest niezwłoczne zgłoszenie wystąpienia wady przez Klientaf) warunkiem skorzystania z gwarancji jest przestrzeganie procedury, o której mowa poniżej:przed wysłaniem produktów należy skontaktować się z sidNET telefonicznie lub za pośrednictwem maila celem ustalenia szczegółów uwzględnieniaprzed wysłaniem produktów należy wypełnić odpowiedni formularz reklamacji i przesłać go pocztą elektroniczną na adres: sklep@stylowebuty.pl, (odnośnik do formularza znajduje się na końcu niniejszego paragrafu)kopia formularza reklamacji winna być dołączona do przesyłki do sidNETdowód zakupu lub jego kopia (paragonu lub faktury) winna być dołączona do przesyłki do sidNETwłaściwe opakowanie produktów podlegających reklamacji należy do Klienta (produkty przed wysłaniem powinny zostać zapakowane w dodatkowe pudełko bądź folię lub owinięte w dodatkowy papier zapobiegający zniszczeniu pudełka firmowegoz zastrzeżeniem poniższych postanowień, koszty przesyłki produktów do sidNET ponosi Klientkoszty ponownej przesyłki produktów podlegających wymianie do Klienta ponosi sidNETw przypadku uznania reklamacji lub uznania zgłoszenia wady fizycznej sidNET zwraca koszty przesyłek produktów, do wysokości kosztu najtańszego zwykłego sposobu oferowanego przez sidNETsidNET nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub za pośrednictwem InPost do wskazanego przez Klienta PaczkomatuKlient dokonując wysyłki reklamowanego produktu powinien podać swoje dane adresowe lub nr formularza złożonego zamówienia, celem poprawnej identyfikacji nadawcy przez sidNET. Jeżeli Klient nie spełni tego warunku i niemożliwa będzie identyfikacja przesyłki przez sidNET, sidNET zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia takiej przesyłki. Odmowa przyjęcia przesyłki przez sidNET nie uchybia uprawnieniu Klienta do ponownego skorzystania z procedury reklamacyjnej w przyszłości g) sidNET zastrzega sobie prawo odmowy uwzględnienia w przypadku naruszenia przez Klienta procedury określonej powyżej. W szczególności dotyczy to sytuacji uprzedniego używania produktów przez Klienta czy braku wypełnienia formularza reklamacji3. sidNET odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 ze zm.): a) Reklamacji produktu Klient dokonuje poprzez zawiadomienie sidNET o stwierdzeniu wady fizycznej lub prawnej produktu. Zawiadomienie sprzedawcy może nastąpić poprzez wypełnienie odpowiedni formularza zgłoszenia wady fizycznej i przesłania go pocztą elektroniczną na adres: sklep@stylowebuty.pl, (odnośnik do formularza znajduje się na końcu niniejszego paragrafu) lub wysłania pisemnego zawiadomienia na adres sidNET do wysyłki reklamacji, wskazany na końcu niniejszego paragrafu)b) Klient traci uprawnienia do złożenia reklamacji, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wady produktu, nie później jednak niż przed upływem 2 lat od wydania rzeczy Klientowi, nie zawiadomi o tym sidNETc) Do reklamowanego produktu zaleca się dołączyć dowód zakupu lub jego kopię (paragonu lub faktury) co ułatwia rozpatrzenie reklamacji. Niedołączenie dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnejd) Jeżeli produkt ma wadę, Klient możeżądać wymiany produktu na wolny od wad, albożądać usunięcia wady, albozłożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, albozłożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy e) Klient nie może złożyć oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy przypadku, gdy sidNET niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez sidNET albo sidNET nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wadyf) Klient może zamiast zaproponowanego przez sidNET usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady. Uprawnienie to nie przysługuje, gdy doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sidNETg) Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada produktu jest nieistotnah) sidNET może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego produktu w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztówi) W przypadku, gdy Klient realizując swe uprawnienia z rękojmi za wady fizyczne lub prawne produktu domaga się wymiany produktu lub odstępuje od umowy dostarczenie reklamowanego produktu do sidNET odbywa się przez Klienta, ale na koszt sidNET. Reklamowany produkt należy wówczas odesłać na adres sidNET do wysłania reklamacji, wskazany na końcu niniejszego paragrafu. W sytuacji, gdy Klient żąda usunięcia wady produktu albo obniżenia ceny nie ma obowiązku dostarczenia reklamowanego produktu do sidNET. W tym wypadku Klient powinien reklamowany produkt udostępnić w miejscu w którym się ona znajduje oraz poinformować o tym fakcie sidNET w celu terminu odbioru reklamowanego Produktuj) sidNET rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia4. Zwrotne płatności realizowane przez sidNET realizowane są niezwłocznie, z uwzględnieniem wewnętrznych procedur sidNET oraz procedur banków. Zwroty te winny mieć miejsce w terminie do 14 dni. Zwrotne płatności realizowane przez sidNET realizowane są tym samym kanałem, którym Klient dokonał płatności, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu płatności.5. Nie uważa się za wadę fizyczną produktu takiej zmiany, której powodem jest naturalne zużycie produktów jak przykładowo: starcie spodów, wytarcia wkładek i wyściółek, odkształcenia spowodowane dopasowaniem produktów do stopy, odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia, niewłaściwe użytkowanie, niedostateczna pielęgnacja, naturalne zmiany materiału, z którego produkt został wykonany. Nie uważa się również za wadę produktów skutków używania, w tym w szczególności konserwowania produktów, niezgodnie z powszechnie obowiązującymi zasadami, w tym w szczególności tymi wskazanymi przez producenta lub według wskazań sidNET.