SMYK Cool Club kombinezon 2-cz narciarski r.92 (6542302369)

zakończona
189,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Cool Club
  • rozmiar: 92 [см]
  • wiek dziecka: 2 lata +
  • certyfikaty i atesty: bezpieczny dla dziecka
  • kolor: biel, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie różu

Kurtka:
DŁUGOŚĆ CM
SZEROKOŚĆ CM
RĘKAW OD RAMIENIA CM

Zapinana na całej długości za pomocą suwaka zabezpieczonego dodatkowo zaszewką.
Idealnie chroni przed wiatrem, chłodem i deszczem oraz zapewnia komfort w czasie zimowych zabaw.
Posiada głęboki nie odpinany kapturek.
Podszewka ze ślicznego pomarańczowego polaru.
Rękawki zakończone ściągaczem, tak by zapobiec utracie ciepła.
Liczne kieszonki.
Pomiędzy dodatkowa ocieplina.

Z tyłu podwyższone na polarku - większa ochrona plecków dziecka przed chłodem.
Kieszonka wewnętrzna.
W środku kołnierz przeciwśnieżny.
Elem­enty odblaskowe.

Spodnie:
DŁUGOŚĆ OD PASA DO KOŃCA NOGAWKI: CM
DŁUGOŚĆ NOGAWKI OD KROCZKU: CM
SZEROKOŚĆ w pasie: CM

Od wewnątrz spodnie na podszewce, w środku warstwa ocieplenia.
Na gumowych regulowanych szelkach, zapinane na suwak i zatrzask.
W pasie dodatkowa regulacja na rzepy.
Na każdej nogawce kieszonki zapinane na suwak.
Od wewnątrz fartuchy przeciwśnieżne.

SKŁ­AD:
tkanina wierzchnia: 100% poliester
wypełnieni­e: poliester 100%.
podszewka: poliester 100%

Można prać w pralce 40C

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u malira za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Jako Konsument (towar nabywasz w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) masz prawo do odstąpienia od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa w ciągu 14 dni od dnia, w którym odebrano zamówienie. Jeśli chcesz skorzystać z Prawa odstąpienia od Umowy powiadom nas o swojej decyzji przesyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Treść pisma odstąpienia od umowy powinna zawierać następujące dane: Imię i nazwisko klienta Pełny adres klienta Adres email klienta Numer telefonu klienta Nazwa zwracanego przedmiotu Odstąpienie od umowy można przesłać drogą mailową lub pocztą/kurierem. Zwracany produkt należy odesłać na adres: MALIRA Paulina Puścian-Sobieska ul.Macka z Bogdańca 3 m 22 92-434 Łódź e-mail:malira.sklep@gmail.com Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwrotu produktu należy dokonać w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia nam decyzji o odstąpieniu od Umowy. Termin zostaje zachowany jeśli przesyłka trafi do nas przed upływem terminu 14 dni. W przypadku, gdy odstąpisz od Umowy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o tym fakcie zwracamy Ci otrzymaną płatność za odesłany produkt oraz koszt dostawy tego produktu zgodnie z ustawą o handlu elektronicznym. Zwrotu płatności dokonamy za pomocą przelewu bankowego.

reklamacje

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie MALIRA są fabrycznie nowe. 2. Produkty sprzedawane przez MALIRA mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta/dystrybutora. Jeśli producent/dystrybutor udzielił gwarancji na produkt, Klient może reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z gwarancji i zgłaszając je bezpośrednio do MALIRA (sklep jest pośrednikiem przekazującym reklamację) lub korzystając z uprawnień w związku z niezgodnością produktu z umową (V.3a-V.3b). 3a. Klient, kupując produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą ma prawo złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty wydania produktu, jeśli w terminie dwóch miesięcy od dnia stwierdzenia niezgodności dostarczonych towarów z umową zawiadomi MALIRA o powyższym fakcie. 3b. Klient, kupując produkt w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą ma prawo złożyć reklamację zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami przy czym odpowiedzialność MALIRA z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką klient zapłacił za nabycie danego produktu. 4. Jeżeli klient otrzyma produkty inne niż zamawiał powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu. po kontakcie telefonicznym/mailowym klient odsyła niewłaściwy towar na adres sklepu na swój koszt (nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych) łącznie z informacją w formie pisemnej oraz numerem konta, na które zostanie zwrócona opłata za przesyłkę od klienta do sklepu. Do klienta odsyłany jest właściwy produkt maksymalnie po 7 dniach od otrzymania przesyłki oraz opłata za przesyłkę od klienta do sklepu. 5. Reklamacje związane z wadliwym produktem powinny być składane w formie pisemnej i przesłane łącznie z wadliwym produktem na adres sklepu na koszt klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony. W przypadku braku możliwości naprawy sklep wymieni produkt na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to możliwe zwróci klientowi równowartość ceny produktu. Koszt przesyłki od klienta do sklepu zwracany jest na konto bankowe klienta podane w piśmie reklamacyjnym. 6. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny.

pozostałe informacje

Odbiór zamówień Siedziba naszej firmy mieści się w Łodzi,ul.Macka z Bogdańca 7 lok II . Pod tym adresem możesz odebrać produkty zamówione przez Allegro. Odbiór towaru możliwy po dokonaniu przedpłaty na konto. reguły czas potrzebny bankom na przekazanie przelewu z rachunku nadawcy na rachunek odbiorcy to 1 dzień roboczy. Aby odebrać towar skontaktuj się z nami pod nr tel 533633774 w celu umówienia terminu i godziny odbioru. Regulamin I. Informacje ogólne 1. Właścicielem konta Allegro MALIRA jest firma MALIRA Paulina Puścian-Sobieska, ul. Maćka z Bogdańca 3 m 22, 92-434 Łódź 2. Firma zajmuje się sprzedażą artykułów dla dzieci, np. zabawek, odzieży, butów od 2013r. 3. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). 4. Ceną wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia. 5. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz usuwania towarów z oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu lub wprowadzania w nich zmian. II. Zasady zamawiania produktów1. Zamówienie można złożyć wyłącznie poprzez zakup na Allegro. 2. Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu, telefonu kontaktowego i adresu email. 3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.4. W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, np. zakup produktów u dostawców nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, MALIRA poinformuje klienta o zaistniałej sytuacji drogą elektroniczną na adres email podany podczas składania zamówienia lub drogą telefoniczną. 5. W przypadku podania przez klienta błędnych lub niedokładnych danych, w szczególności błędnego/niedokładnego adresu dostawy, MALIRA nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówienia w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez prawo III. Płatności 1. Za zakupy w sklepie MALIRA można zapłacić w następujący sposób: przelewem na rachunek bankowy 62 1140 2004 0000 3902 7574 8175 ( MBANK)kartą kredytową - za pośrednictwem systemu PayU (w siedzibie firmy nie ma możliwości zapłaty gotówką) lub dowolną inną formą płatności oferowaną przez Allegro 2. Za moment dokonania płatności uznaje się datę zaksięgowania środków na koncie bankowym sklepu. 3. Kupujący jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty będącej sumą cen zakupionych towarów powiększonej o koszty transportu. IV. Dostawa 1. Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku z pominięciem dni świątecznych. 2. Towar zamówiony w sklepie MALIRA wysyłany jest w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu 3. Dostawa przesyłek odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej. 4. Wszystkie przesyłki realizowane przez Pocztą Polską są ubezpieczone, standardowy czas dostarczenia przesyłki to 1-3 dni robocze od daty wysyłki. V. Polityka prywatności1.Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia, obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Zakres zbierania danych jest minimalny i dotyczy jedynie tych danych, które są niezędne do realizacji wyżej wymienionych celów. Dane nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. 2.Dane osobowe umieszczone w bazie sklepu MALIRA nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom z wyjątkiem danych udostępnianych jednorazowo przewoźnikom w celu dostarczenia zamówienia lub operatorom płatności w celu obsługi płatności dla konkretnego zamówienia. 3. Klient ma prawo wglądu, korekty lub usunięcia swoich danych osobowych z bazy sklepu VI. Postanowienia końcowe 1.Niniejszy regulamin jest częścią umowy kupna-sprzedaży zawieranej między klientem a sklepem MALIRA. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z jego brzmieniem z dnia złożenia zamówienia. 2. Wszelkie spory związane z realizacją umowy kupna-sprzedaży między konsumentem a sklepem MALIRA będą rozstrzygane na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu. VII. Prawa autorskie 1.Zgodnie z Ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie treści umieszczonych w sklepie MALIRA bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 5 lat (art. 115.1).