SMOBY Toaletka Hello Kitty 2w1 24119 (6911000008)

zakończona
135,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Dębno, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • marka: Smoby
  • płeć: dziewczynki
  • bohater: hello Kitty
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: plastik

SMOBY Toaletka Hello Kitty 2w1 24119

Toaletka Hello Kitty dla dziewczynki 2w1 to wyjątkowe "studio urody". Zestaw zawiera uroczą toaletkę z bezpiecznym lustrem i schowkami na różnego rodzaju ozdoby, a także krzesełko dla dziewczynki.

Towar nowy, powystawowy, część naklejek jest już naklejona. Import z Niemiec. Opakowanie-karton może nosić ślady transportowania/magazynowania.

Kupując na moich aukcjach akceptujesz warunki zakupu zamieszczone w inf. od sprzedającego, przed zakupem zapoznaj się z nimi.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u meranti_sprzedaz za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

ZWRACAM SIĘ Z OGROMNĄ PROŚBĄ O CZYTANIE OPISÓW AUKCJI ORAZ O ZAPOZNAWANIE SIĘ ZE ZDJECIAMI ZAMIESZCZONYMI W OFERCIE OD POCZĄTKU DO KOŃCA PRZED DOKONANIEM ZAKUPU, POZWOLI TO UNIKNĄĆ OBU STRONOM NIEPOTRZEBNYCH NIKOMU NERWÓW!!!!



Firma zajmująca się sprzedażą towarów nowych/powystawowych sprowadzanych z Niemiec. Głównie sprzedażą AGD/RTV i zabawek dla dzieci znanych i renomowanych firm. Wszelkie pytania odnośnie sprzedawnych towarów/reklamacji/zwrotów proszę dokonywać wyłącznie poprzez kierowanie wiadomości email: meranti_sprzedazwysylkowa@o2.pl.

kontakt

  • poniedziałek - niedziela 09:00 - 17:00

pozostałe informacje

Podstawowe zasady zakupów na moich aukcjach:

Towar zawsze wysyłam najszybciej jak to możliwe zwykle do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na moim koncie bankowym. Wysyłka jest codziennie do godz. 11.

Czas oczekiwania na wpłatę za zakupiony towar to 5 dni, po tym czasie anuluję zakup i występuję do allegro o zwrot prowizji od niezrealizowanej transakcji.

Nie prowadzę TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA, dlatego też proszę aby wszelkie pytania odnośnie sprzedawanych towarów były kierowane wyłącznie w wiadomości e-mail : meranti_sprzedazwysylkowa@o2.pl.

Nie wystawiam Faktur Vat, dowodem zakupu jaki otrzymają Państwo po zakupie na mojej aukcji jest paragon bądź na życzenie rachunek, które to zawsze znajdują się pod listem przewozowym.

Jeśli życzą sobie Państwo inną formę wysyłki niż zaproponowana przeze mnie można zamówić przez siebie kuriera i przesyłać go do mnie po odbiór towaru, po wcześniejszym poinformowaniu mnie o dacie i godzinie planowanego odbioru.

Bardzo proszę o sprawdzanie stanów przesyłek najlepiej podczas odbioru, w razie jakichkolwiek zastrzeżeń do stanu towaru bardzo proszę o kierowanie się poniższymi zasadami:



Zgodnie z art. 65 ustawy Prawo przewozowe:

Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Pierwszym etapem drogi reklamacji jest spisanie

tzw. protokołu szkody (art. 74 PrPrzew):

1. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.

3. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.



Zgodnie z art. 76 Pr.Przew:

Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:

-szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;

-zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;

-ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;

-szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.


Dysponując protokołem szkody (chyba że przewoźnik odmówi sporządzenia go) odbiorca przesyłki może złożyć reklamację do przewoźnika według jego wewnętrznej procedury.

Zgodnie z art. 75 ust. 3 pkt 2 lit b PrPrzew, uprawnionym do odszkodowania z tytułu szkody w przesyłce jest nadawca lub odbiorca, w zależności od tego, któremu z nich przysługuje prawo do rozporządzania przesyłką.

Zgodnie z art. 53 PrPrzew, prawo takie w trakcie wykonywania przewozu co do zasady przysługuje nadawcy (chyba że przekazał on egzemplarz listu przewozowego odbiorcy), jednak przechodzi ono na odbiorcę m.in. z chwilą odebrania przesyłki.

Kupując na moich aukcjach akceptujesz warunki zakupu zamieszczone w informacji od sprzedającego, jeśli ich nie akceptujesz nie dokonuj zakupu!