Smoby Domek Planet Eden Kolorowa Farma 1 Samochodz (6482125375)

zakończona
125,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Bartoszyce
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 18 m +
  • materiał: plastik
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

Smoby Planet to linia zabawek, którą wyróżnia przyjemna, żywa kolorystyka oraz obłe kształty. Ciekawe

propozycje zabawy to podstawowe cechy tej serii. Zabawka została wykonana w pięknej zielono-

pomarańczowej kolorostyce z wysokiej jakości miękkiego tworzywa. Zestaw posiada szereg zabawnych

dźwięków. Samochodziki-zwierzą­tka mogą bawić się na kuruzeli, wybrać posiłek, bujać się na huśtawce

oraz zjechac po fantastycznym torze zakończonym wyrzutnią. Zabawę urozmaicają piękne drzewa

owocowe, których owoce maluch może zmieniać. Gdy samochodzik przekroczy próg domku w

gospodarstwie rozlega się melodia. W zestawie 1 samochodzik-owieczka­. Wymaga użycia baterii 2 x

LR03 ( nie załączone).

  • Wymiary: wys. 34 x 13 x 34 cm

Produkt równocześnie sprzedawany w sklepie przed zakupem prosimy o kontakt w celu sprawdzenia dostępności.

zabawkiodmamy

e-milagros

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Malgorzata Sobczak MILAGROS 11-210 Sępopol ul.Mostowa 6/3 nip: 743-185-90-50 REGON 280600390 tel.792572783

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Małgorzata Sobczak
Wyszyńskiego 9c/2
11-200 Bartoszyce
Polska
 
Odstąpienie od umowy 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jednakże, kiedy konsument wybrał inny sposób przesyłki niż najtańszą opcję dostarczenia oferowaną przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca zwraca tylko wartość najtańszego sposobu wysyłki.3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, o czym wcześniej należy poinformować sprzedawce. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy. 4. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.5.Gdy zwracany towar będzie uszkodzony lub będą na nim ślady użytkowania wykraczające poza zakres zwykłego sprawdzenia towaru (np. zabrudzone buty, pogięta książka, niekompletny zestaw narzędzi, itd.), wtedy przedsiębiorcy przysługuje odszkodowanie. Zgodnie z nowymi przepisami konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, od zakupu którego zamierza odstąpić.6.Towar jest odsyłany na koszt konsumenta .Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.7.Przepisów ustawy o prawach konsumenta nie stosuje się między innymi do umów: zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, których kwota nie przekracza 50 zł. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;8.Towary zawierające dolne części odzieży typu figi, stringi, majtki itp. ze względów higienicznych nie podlegają zwrotom ani wymianie.

reklamacje

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego. 2. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy. 3. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, udostępniany przez sprzedawacę. 4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. 5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). 6. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

pozostałe informacje

Wysylka twoaru w przeciągu od 24h do 72h. Z powodu opóźnień dostaw czas ten może się wydłużyć wówczas klient jest o tym niezwłocznie informowany, zgodnie z regulaminem sklep na dostarczenie towaru ma 14 dni. Regulamin sklepu www.zabawkiodmamy.pl dostępny na stronie o mnie.