smily play STOLIK EDUKACYJNY stoliczek muzyczny pl (6910677764)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
135,00 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Hyżne, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • marka: Smily Play
  • wiek dziecka: 12 m +
  • materiał: plastik
  • certyfikaty, opinie, atesty: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • efekty: dźwiękowe, świetlne
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 74 1050 1562 1000 0092 1025 0487
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Galago Toys Monika Piątek
Brzezówka 37
36-024 Hyżne
NIP: 8133306653
REGON: 361408402
DANE I NR KONTA DO PRZELEWU Galago Toys Monika Piątek Brzezówka 37 36-024 Hyżne ING Bank Śląski S.A. nr konta 74 1050 1562 1000 0092 1025 0487

kontakt

  • 500590383
    kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, sobota 10:00-14:00

reklamacje

1. Reklamacja w postaci wypełnionego formularza reklamacyjnego wraz z ewentualnymi załącznikami może zostać złożona przez Kupującego: - pisemnie na adres firmowy, - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej 2. Zaleca się dołączenie przez Kupującego fotografii wad/braków w towarze, co może znacznie przyspieszyć czas rozpatrzenia reklamacji, przy czym nie jest to warunkiem koniecznym. Istotny jest rzetelny i obszerny opis wady/braku. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. 4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 5. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niegodności Towaru z umową sprzedaży niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o odesłanie Towaru na adres siedziby firmy.

pozostałe informacje

SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR 1. Metody płatności za towar (wyszczególnione przy danej aukcji): - płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego, - płatność za pomocą systemu PayU, - płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, - płatność gotówką przy odbiorze osobistym. 2. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu loginu Allegro, numeru danej Transakcji, czy nazwy zamówionego produktu, w celu szybkiej realizacji zamówienia. Przesłanie potwierdzenia zapłaty na maila przyspieszy wysyłkę. 3. Wpłat należy dokonywać na rachunek firmowy prowadzony w ING Bank Śląski Nr konta 74 1050 1562 1000 0092 1025 0487 4 .Termin płatności: - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności gotówką Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze osobistym, termin ustalany jest ze Sprzedającym, - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 5. W momencie złożenia zamówienia Kupujący potwierdza, że zamówiony towar pociąga za sobą obowiązek zapłaty. 6. W przypadku wyboru innego sposobu płatności niż PayU, celem szybkiej realizacji zamówień, proszę przesłanie na maila potwierdzenia wpłaty za zamówiony towar. Przelewy w ramach ING księgowane są w czasie rzeczywistym. Wpłaty z innych banków księgowane są w południe i po południu Wysyłka paczek odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty w dniu robocze. 7. W przypadku zakupu kilku przedmiotów, koszt dostawy w przypadku przesyłki kurierskiej lub Pocztex Kurier 48 jeden. W przypadku wyboru paczkomatów InPost kupujący ponosi jeden koszt dostawy, jeżeli zamówione przedmioty mieszczą się maksymalnie w gabarycie C. KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU TOWARU 1. Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Koszt dostawy jest wskazany w opisie danej Transakcji i jest zależny od wielkości, wagi oraz ilości zakupionego towaru. 3. W przypadku wysyłki Allegro Paczkomatami InPost maksymalny gabaryt paczki to 41x38x64 cm. W przypadku większej ilości zakupów i wyborze formy w/w wysyłki, proszę o kontakt, celem uzgodnienia wysyłki oraz ewentualnej dopłaty w przypadku przekroczenia gabarytu maksymalnego. 4. Za wszystkie rzeczy zakupione z wyborem formy wysyłki za pomocą operatora Pocztex lub Pocztex Kurier 48 kupujący płaci tylko raz. 5. Termin dostawy Towaru do Kupującego liczy się od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sprzedającego lub następnego dnia roboczego w przypadku wybrania formy przesyłki za pobraniem i jest on sumą: - czasu realizacji zamówienia wynoszącego jeden dzień roboczy, maksymalnie dwa dni robocze (chyba, że opis aukcji stanowi inaczej), - czasu dostarczenia paczki przez doręczyciela w zależności od wybranej formy przesyłki. Termin dostawy każdorazowo opisany jest przy danej aukcji. 6. Sposoby dostawy Towaru (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): - przesyłka kurierska DPD oraz Kurier Ekspres 24 Pocztex, - przesyłka Pocztex Kurier 48. - Odbiór w punkcie (Pocztex Kurier 48) - Allegro Kurier InPost - Allegro Paczkomaty InPost, - odbiór osobisty, tylko po uprzednim ustaleniu terminu za Sprzedającym mailowo lub telefonicznie. Wysyłka oraz dostawa dotyczą dni roboczych, Możliwa jest dostawa w inny sposób, tj. w sobotę lub święta, jednak ponosi to dodatkową opłatę ustalaną każdorazowo ze Sprzedającym w zależności od wyboru dodatkowej usługi. 7. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 8. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej przez operatora Kupujący może zgłosić reklamację do operatora pocztowego. Trzeba jednak pamiętać, że roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia nie dały się z zewnątrz zauważyć i konsument stwierdził je po przyjęciu przesyłki. Musi on jednak zgłosić roszczenie operatorowi pocztowemu nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki oraz udowodnić, że uszkodzenia powstały w czasie między jej przyjęciem przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi. Nieterminowość dostarczenia przesyłki również podlega zgłoszeniu reklamacyjnemu do przewoźnika. 9. Jeżeli Sprzedający wyśle towar, a Kupujący go nie odbierze, Sprzedający ma prawo żądać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. Kupujący może zwolnić się z odpowiedzialności, wykazując, że nie odebrał przesyłki nie ze swojej winy. 10. Ograniczenia dotyczące dostarczenia przesyłki mogą wystąpić w okresie przedświątecznym.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Galago Toys Monika Piątek
Brzezówka 37
36-024 Hyżne
AQ
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres firmy lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. W szczególnych przypadkach możliwym jest zgłoszenie telefoniczne. 2. Konieczne warunki zwrotu: - złożenie stosownego oświadczenia bez przekraczania terminu 14 dni kalendarzowych, - zwrot towaru jedynie nieużywanego, nieuszkodzonego i w oryginalnym opakowaniu, w przypadku zwrotu towaru pełnowartościowego i zgodnego z umową. 3. Sprzedający zwróci konsumentowi dokonane przez niego płatności, w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność (lub w inny sposób ze względów technicznych, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu z Kupującym). 4. Konsument nie ma obowiązku dołączania paragonu. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto dołączyć paragon do zwracanego przedmiotu. 5. Możliwe koszty odstąpienia od umowy: - jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego, - konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 6. Sprzedający wstrzymuje się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu stanu towaru. 7. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W tym przypadku Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu, jeśli stwierdzono powyższe zmniejszenie wartości Towaru. 8. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych i na koszt odbiorcy. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11. zawartej w drodze aukcji publicznej; 12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.