SMARTWATCH SAMSUNG GEAR S2 4GB ANDROID WIFI BT NFC (6483253741)

zakończona
999,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Paczkomaty 24/7
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: Możliwość odbioru w salonach Sferis
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

WYBIERZ SMARTWATCH SAMSUNG GEAR S2

Z 2-rdzeniowym procesorem , WiFi, NFC oraz Bluetooth

Zegarek SAMSUNG Gear S2

Gwarancja: 24 miesiące., ID produktu: 376474


  • 2-rdzeniowy procesor Samsung Exynos 3250 1.0GHz
  • Typ matrycy: Super AMOLED, Szkło Corning Gorilla Glass 3
  • Wymagany system: Android powyżej 4.4
  • Pamięć wbudowana: 4GB
  • Pamięć RAM: 512MB
  • Czas pracy: 2-3 dni
  • Bluetooth, WiFi, NFC
  • Lista kompatybilnych urządzeń: KLIKNIJ

Warianty do wyboru

PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY W WIADOMOŚCI DLA SPRZEDAJĄCEGO WPISAĆ WYBRANY WARIANT KOLORYSTYCZNY
( W PRZYPADKU BRAKU WIADOMOŚCI , KOLOR ZOSTANIE WYBRANY LOSOWO. )




Samsung Gear S2 nie zawodzi – to jeden ze smartwatchy, obok których nie sposób przejść obojętnie.
Teleguru.pl

Samsung zdecydował się na sporą rewolucję – znacząco zmienił stylistykę stawiając na okrągły ekran oraz starannie wykończoną kopertę z obrotowym pierścieniem.
Benchmark.pl

Dla mnie najważniejsze jest jednak to, że Gear S2 współpracuje nie tylko z Samsungami, ale i całym arsenałem smartfonów innych producentów.
Komórkomania.pl


Funkcje smartfona

dostępne na nadgarstku


Estetyczny i elegancki design

Intuicyjna obsługa


Odporność na pył

i wodę

Funkcje wspomagające aktywność


Długa żywotność baterii

Łatwe, bezprzewodowe ładowanie

Dedykowane aplikacje Premium

Samsung Gear S2 | Next is now

Gear S2 powstał z połączenia klasycznego piękna i najnowszej technologii. Minimalistyczny design doskonale współgra z obudową wykonaną ze stali szlachetnej 316L i klasyczną, okrągłą tarczą zegara. Jest nie tylko inteligentnym urządzeniem na nadgarstku, ale też dodatkiem, który podkreśli Twój styl bycia.

Design | Smukła, jednolita obudowa i ponadczasowe piękno okrągłej tarczy zegara

Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej i szkła Gorilla Glass oraz podświetlany ekran tworzą efektowne połączenie. Dopasowany pasek z elastomeru lub skóry zapewnia komfort i styl. Wysoka jakość wykorzystanych materiałów zapobiega uszkodzeniom i zadrapaniom podczas codziennego użytkowania. Smukła, zwarta obudowa zegarka świetnie prezentuje się na nadgarstku.

*Pasek ze skóry dostępny jest dla wersji Gear S2 classic.

Ekrany | Szeroki wybór wyglądu tarczy zegara

Możesz łatwo zmienić wygląd Twojego zegarka wybierając spośród szerokiej gamy wzorów tarcz lub projektując własną.


Paski | Różne wzory i kolory wymiennych pasków

Wymienne paski, w tym kolekcja Alessandro Mendiniego, dostępne są wśród dedykowanych akcesoriów*, aby podkreślić Twój indywidualny styl.

* Do osobnego zakupu

Intuicyjna obsługa | Unikalny obracany pierścień oraz dotykowy ekran

Gear S2 wyróżnia się innowacyjnym oraz intuicyjnym interfejsem. Obracany pierścień zegara pozwala na łatwe przewijanie wiadomości, przybliżanie widoku mapy czy przełączanie utworów. Sterowanie dotykowe zostało uzupełnione przyciskami Home & Back, znajdującymi się z boku zegarka.

Wygodne i dyskretne sprawdzanie wiadomości

Jesteś w czasie spotkania, a czekasz na ważną wiadomość? Odczytuj powiadomienia i wiadomości na Twoim zegarku.

Zawsze znajdziesz drogę dzięki nawigacji

System nawigacji przeprowadzi Cię krok po kroku przez miasto. Mapa HERE może pracować offline. Wystarczy, że wcześniej pobierzesz ją na zegarek.


Muzyka | Odtwarzacz na Twoim nadgarstku

Dzięki Gear S2 możesz mieć ulubioną muzykę zawsze przy sobie. Wgraj piosenki na zegarek lub steruj utworami w telefonie. Twoje playlisty będą płynnie odtwarzane wprost z nadgarstka. Wystarczy, że za pomocą łączności Bluetooth połączysz Gear S2 z bezprzewodowymi słuchawkami, aby cieszyć się swobodą.

Twój osobisty trener | S-health i aplikacje służące zdrowiu

W natłoku codziennych obowiązków trudno znaleźć czas na regularne treningi. Dzięki Gear S2 monitorowanie stanu zdrowia staje się proste. Pomiar pulsu czy dzienną aktywność szybko sprawdzisz na nadgarstku. Smartwatch to także idealny towarzysz każdego treningu. Dzięki aplikacji S-Health, wykorzystującej liczne czujniki zegara, zmotywuje Cię do ćwiczeń i pozwoli monitorować postępy. Wodoszczelna obudowa gwarantuje, że Gear S2 będzie Cię wspierał w każdych warunkach, bez względu na pogodę.


Monitoruj poziom całodziennej aktywności

Wybierz rodzaj wykonywanych ćwiczeń
Zliczaj przebyte kroki Mierz swój aktualny puls


Kontroluj spożycie kawy oraz wody

Bateria | Długi czas działania i bezprzewodowe ładowanie

Bateria wystarcza nawet na 2–3 dni pracy, pozwalając na pozostawanie w kontakcie bez konieczności ciągłego ładowania urządzenia. Natomiast kiedy bateria jest bliska wyczerpania, uzupełnisz ją kładąc zegarek na bezprzewodowej stacji ładowarki.

*Ostateczna długość pracy zależy od indywidualnego trybu używania urządzenia.

Łączność | Wygodna komunikacja dzięki Bluetooth, Wi-Fi i NFC

Gear S2 został wyposażony w łączność Bluetooth, Wi-Fi i NFC. Dzięki temu możesz wygodnie połączyć się z Twoim smartfonem czy bezprzewodowymi słuchawkami. Technologie te pozwalają na komfortowe i szybkie odbieranie i wysyłanie wiadomości tekstowych, bez sięgania po telefon do plecaka czy torebki.

*Aby przesyłać wiadomości tekstowe, zegarek musi być połączony z telefonem.

Technologia | Czytelny wyświetlacz i wytrzymała obudowa

Wyświetlacz Super AMOLED gwarantuje wysoką jakość obrazu, żywe kolory oraz widoczność nawet w pełnym słońcu. Średnica ekranu 1,2 cala przy rozdzielczości 302 ppi sprawia, że dostrzeżesz każdy detal. Wysoką odporność na zarysowania zapewnia szkło Gorilla Glass 3. Obudowa ze stali nierdzewnej zapewnia trwałość. Wbudowane sensory: akcelerometr, barometr, żyroskop, pulsomierz oraz światła otoczenia zwiększają funkcjonalność zegarka. Odporność na wodę i kurz potwierdza certyfikat IP68.


Aplikacje | Wykorzystaj pełnię możliwości Gear S2

Stale powiększane portfolio fascynujących aplikacji dla Gear S2 pozwala na ciągłe rozwijanie jego potencjału i możliwości. Począwszy od pomiaru przebytej odległości, po kontrolę bezpieczeństwa Twojego domu, wszystko jest możliwe z niewielkim zegarkiem Gear S2.

Nike+ Running

Aplikacja Nike+ Running śledzi przebytą przez Ciebie trasę i pomaga osiągnąć ustalone cele.

S Health

Aplikacja S Health pomoże Ci zadbać o dobrą kondycję, dzięki monitorowaniu Twojej fizycznej aktywności w trakcie dnia.

Samsung Gear S2
Najnowszy smartwatch firmy Samsung to krok milowy w jakości oraz możliwości urządzeń typu 'wearables'.
Zapraszamy do sprawdzenia szczegółowych testów produktu.


Kliknij aby przejść do recenzji

Corning Gorilla Glass 3

Ekran wyposażony jest w hartowane chemicznie szkło, które jest lżejsze, wytrzymalsze i bardziej giętkie niż zwykłe szkło lub plastik. Dzięki czemu ekran jest bardziej odporny na zarysowania i inne uszkodzenia mechaniczne.

Bluetooth

Korzystaj z prostego bezprzewodowego transferu danych pomiędzy urządzeniami wyposażonymi w ten standard.

NFC

Radiowy standard komunikacji o zasięgu do 20 cm. Przy łączności zbliżeniowej nie trzeba parować urządzeń dlatego połączenie przebiega niezwykle sprawnie. Dodatkowo możesz korzystać z tagów NFC w formie naklejek, dzięki którym po odpowiednim zaprogramowaniu możesz zmieniać ustawienia urządzenia, inicjować przesył danych, otwierać strony internetowe itp.

Karta Wi-Fi

Wbudowany interfejs sieci WiFi zapewni Ci bezprzewodowe połączenie z siecią i innymi urządzeniami w tym standardzie. Korzystaj z dowolnego miejsca w dowolnym czasie z bezprzewodowego dostępu do sieci.


GALERIA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Producent: Samsung
Kod producenta: SM-R7200ZWAXEO
Kompatybilna platforma: Android
Wymagana wersja oprogramowania: Android powyżej 4.4, pełna lista dostępna na stronie www.samsung.com/glob­al/galaxy/gear-s2/de­vice-compatibility/
System operacyjny: Tizen
Kształt tarczy: Okrągła
Funkcje zegarka/opaski: Kontrola głosowa, Krokomierz, Pomiar dystansu, Pomiar jakości snu, Pomiar prędkości, Pomiar tętna i pulsu, Powiadomienia o poczcie e-mail, Powiadomienia o połączeniach, Powiadomienia o SMS/MMS, Połączenie z social media, Wodoodporność, Wodoszczelność, Zarządzanie połączeniami, Zarządzanie SMS/MMS, Zegar, Ładowanie indukcyjne
Typ matrycy: Super AMOLED, Szkło Corning Gorilla Glass 3
Rozdzielczość: 360 x 360
Komunikacja: Bluetooth, NFC, WiFi
Bluetooth - wersja: 4.1
Liczba rdzeni procesora: 2-rdzeniowy
Pojemność / pamięć wewnętrzna: 4 GB
Ilość pamięci RAM: 512 MB
Interfejsy: Micro USB
Czas pracy na baterii: 2-3 dni
Pojemność baterii: 250 mAh Li-ion
Dodatkowe informacje: Odtwarzacz muzyki, Stopień ochrony IP68 - wodo i kurzoodporny, Szkło Gorilla Glass 3 z pokryciem Phire
Dołączone akcesoria: Ładowarka
Dołączone oprogramowanie: S-Voice, S Health, Nike+ Running
Waga: 47 g
Materiał wykonania: Szkło hartowane, Tworzywo sztuczne
Kolor główny: Czarny / Biały
Gwarancja: 24 miesiące

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich UPS, DHL lub DB Shenker. Wszysktie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu. Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!

Koszt wysyłki z przedpłatą na konto to tylko 0 zł

Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze to tylko 14.90 zł

Nasze konto bankowe:
88 1240 5918 1111 0000 4910 2554

Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe

TERMIN REALIZACJI

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

W przypadku wybrania opcji dostawy do paczkomatu, z przyczyn od nas niezależnych czas wysyłki może wydłużyć się o około 24 godziny.

PUNKTY ODBIORU

Sferis - bezpieczny!

Sferis jest ogólnopolską siecią sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie „na co dzień” dla wszystkich członków rodziny, menadżerów i biznesmenów z małych przedsiębiorstw. Jesteśmy obecni na rynku od 1992 roku i stale dbamy by nasza oferta odpowiadała na potrzeby tych, dla których szczególnie istotny jest aktywny tryb życia. Dzięki współpracy z największymi dostawcami sprzętu i usług na świecie już dziś możemy dostarczyć państwu przyjazne technologie jutra. Naszym celem jest być wiarygodnym doradcą Klienta w zakresie technologii mobilnych.

Kontakt

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

Wew 1. ( pn-pt: 09:00-19:00, sob: 10:00-16:00 )
informacje o produktach, dostępność, realizacja zamówień, statusy wysyłek, faktury zakupu, zapytania ofertowe, wyceny, porady ekspertów

Wew 2. ( pn-pt: 10:00-17:00 )
informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwość odbioru osobistego w salonach w: Bełchatowie, Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Gdynia, Katowice, Kielce, Łódź, Kraków, Piła, Poznań, Rzeszów, Tarnów, Warszawa i Wrocław
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Adres do korespondencji: Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000129210, NIP 521-29-46-411, REGON 015246420, kapitał zakładowy w wysokości 30.309.700,68 zł. wpłacony w całości.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, które ponosi Konsument, tj.: a. poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy Konsumentowi, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sferis, b. bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy do Sferis. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter (gabaryty, wagę) nie mogą być w zwykłym trybie odesłane pocztą (w szczególności: duże artykuły AGD/RTV), ich zwrot w przypadku odstąpienia od umowy może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. Szacunkowa wysokość tych kosztów wynosi 200 zł brutto, c. kosztów spełnionych świadczeń do chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy wykonania usługi, której świadczenie rozpoczęło się na wyraźne żądanie Konsumenta przez upływem terminu do odstąpienia od umowy, gdy Konsument odstępuje od tej umowy po zgłoszeniu takiego żądania. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia, d. kosztów wynagrodzenia za spełnione usługi finansowe w zakresie ubezpieczeń. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, to jest za okres w jakim ubezpieczyciel ponosił odpowiedzialność do chwili odstąpienia od umowy. 2. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość, składając Sferis oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Korzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Sferis nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 3. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od: a. Objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umowy, w wykonaniu której Sferis wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności (w szczególności umowa sprzedaży). Jeżeli tego rodzaju umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, b. Dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów (w szczególności gdy umowa dotyczy świadczenia usługi). 4. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ustępie poprzednim, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Sferis Sp. z o.o. Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno lub na adres mailowy: sklep@sferis.pl 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sferis przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. W przypadku odstąpienia od umowy: a. Sferis ma obowiązek niezwłocznie, nie potniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w lit. b poniżej, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z uwzględnieniem przypadku wskazanego w ust. 1 lit. a powyżej). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. b. Jeżeli Sferis nie zaproponował, że sam odbierze rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, od Konsumenta, Sferis może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. c. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, Sferis (na adres korespondencyjny wskazany w nagłówku) lub przekazać ją w Salonach Sferis osobie upoważnionej przez Sferis o odbioru niezwłocznie, jednak nie potniej niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. d. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. e. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta. 7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu wykonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 8. W przypadku umów ubezpieczenia, termin w którym Konsument może odstąpić od umowy wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia wymaganych prawem informacji, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, terminie 30 dni: a. od odstąpienia od umowy – w przypadku świadczeń konsumenta; b. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy.

reklamacje

Procedura reklamacji: 1. Sferis przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl 2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian. 3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce \"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie. 4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015 r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie Allegro po dacie opublikowania regulaminu. Załącznik do Regulaminu: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data 5. Utylizacja starego sprzętu: Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu. Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”. Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg