Smartwatch GARETT Kids 2 Różowy (6912189768)

12 dni do końca
cena kup teraz
269,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Złotów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Smartwatch GARETT Kids 2 Różowy


+ Dostawa do Paczkomatu GRATiS!

  • Kompatybilna platforma Android ,iOS
  • Rozmiar wyświetlacza [cal] 1.22
  • Bluetooth tak
  • WiFi nie
  • NFC Nie
  • Index 862938
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


Smartwatch GARETT Kids 2 Różowy

Garett Kids 2 to najnowszy model lokalizatora GPS. Główne zalety nowej wersji to dotykowy i większy wyświetlacz, mocniejsza bateria, lepsze pozycjonowanie na mapach. Garett Kids2 jest też lepiej wykonany, ma lepsze i mocniejsze mocowanie paska, łatwiejszy dostęp do zainstalowania karty Micro Sim.

Już nigdy nie zastanawiaj się gdzie jest Twoje dziecko, idealny dla dzieci i dorosłych.
Garett Kids 2 jest to nowoczesny zegarek umożliwiają stały kontakt rodzica z dzieckiem oraz bieżące ustalanie pozycji dziecka. Cel jest prosty – pozwolić dzieciom na więcej swobody jednocześnie nie narażając ich bezpieczeństwa.

Do poprawnego działania konieczny jest Smartfon z systemem Android lub iOS, należący do rodzica.
Transmisja telefoniczna odbywa się w dwóch kierunkach, dziecko-rodzic i rodzic-dziecko.
Najnowsza wersja TRACKERA w zegarku umożliwia monitorowanie dziecka, osoby dorosłej, osoby starszej, turysty itp.

Dzięki przyciskowi SOS możliwość szybkiego powiadomienia o niebezpieczeństwie osoby bliskiej, zaprogramowanej w zegarku w celu uzyskania pomocy.

Garett Kids 2 posiada wbudowany mikrofon dzięki czemu na bieżąco możesz słyszeć co się dzieje w otoczeniu Twojego dziecka.

Dzięki aplikacji w telefonie możesz ustawić GEOSIATKĘ, gdy użytkownik zegarka przekroczy granicę wyznaczonego terenu zostaniesz o tym natychmiastowo poinformowany.
Niezależnie od tego gdzie właśnie się znajdujemy, zegarek podaje nam położenie geograficzne, umożliwia wezwanie pomocy jak i kontrolę nad osobą, która ma przy sobie to urządzenie.

Zegarek na swoim wyświetlaczu wskazuje: godzinę, datę, numer telefonu, który się z nami kontaktuje, silę sygnału GSM, poziom naładowania baterii.
W zegarku umieszczamy kartę MicroSIM dowolnego operatora i ustawiamy autoryzowane numery, na które będą wysyłane powiadomienia i które będą mogły zadzwonić na kartę umieszczoną w zegarku.

Do poprawnej pracy Smartwatcha wymagane jest zainstalowanie karty Micro Sim bez kodu pin, z doładowanym kontem bądź ofertą abonamentową, włączonym pakietem internetowym.
Wszelkich ustawień i konfiguracji zegarka dokonujemy Smartfonem przy pomocy aplikacji dostępnej w sklepie Google Play oraz App Store która jest darmowa i dzięki której w każdej chwili możemy sprawdzić co robi nasze dziecko.

Garett Kids 2 jest idealnym rozwiązaniem by dać więcej luzu dziecku przy pełnej kontroli nad tym co robi.

Specyfikacja techniczna

Fizyczne

Szerokość koperty [mm] 33
Obwód opaski Do 240
Grubość koperty [mm] 13
Kształt Kwadrat
Wykonanie koperty Tworzywo sztuczne
Wykonanie paska Tworzywo sztuczne

Komunikacja

Złącze SIM Tak
Bluetooth tak
GPS Tak
NFC Nie
WiFi nie

Funkcje

Barometr Nie
Funkcje użytkowe Krokomierz,Obsługa połączeń,Zdalny podsłuch,GEO ogrodzenie,Odtwarzan­ie trasy,Lokalizacja GPS,Monitor snu,Zegar,Przycisk alarmowy SOS,Alarm chroniący przed zgubieniem
Pulsometr Nie
Żyroskop Nie

Parametry

Gwarancja 12 miesięcy
Wyposażenie Kabel USB
Załączona dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim

Techniczne

Czas pracy na baterii Do 4 dni
Kompatybilna platforma Android,iOS
Ładowanie indukcyjne Nie
Rodzaj karty pamięci Nie dotyczy
Wbudowany aparat Nie
Wejście karty pamięci Nie
Złącze USB microUSB

Wyświetlacz

Ekran dotykowy Tak
Rozmiar wyświetlacza [cal] 1.22
Wodoodporność Nie

Zasilanie

Pojemność akumulatora [mAh] 400

Dlaczego warto kupować u nas

Najkrótszy czas
dostawy

W ELECTROpl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Najwięcej
pozytywnych opinii

Naszą pracę oceniły już dziesiątki tysięcy klientów, dzięki którym ELECTROpl stało się liderem pozytywnych opinii w Internecie.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

ELECTROpl oferuje 30000 modeli produktów
najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych
cenach pochodzących tylko i wyłącznie z polskiej linii dystrybucji .

Najwyższa jakość
obsługi

. Zespół ELECTROpl liczy obecnie 93 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu artykułami RTV, AGD, FOTO, komputerami oraz multimediami. Nasi konsultanci posiadają szczegółową wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów, dzięki czemu jesteśmy zawsze gotowi doradzić wybór najbardziej optymalnego zakupu.

Ponad milion
zadowolonych klientów

Już po pięciu latach działalności, zrealizowaliśmy milionowe zamówienie i tym samym staliśmy się jednym z największych sklepów internetowych w Polsce. To dzięki zaufaniu naszych Klientów udało nam się osiągnąć ten sukces. Dziękujemy!

Dostawa

Dostawa - szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa. (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania). Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: allegro@electro.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00 sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 167
22 122 32 00
allegro@electro.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

TERG SA
ul. Za dworcem 1d
77-400 Złotów
NIP: 767-100-42-18
REGON: 570217011
KRS: 0000427063
Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 062 500 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź
Polska
 
Odstąpienie od umowy Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem:{ http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf } Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, 92-320 Łódź. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/