Smartfon SAMSUNG Galaxy J5 2016 SM-J510 Czarny (6483229418)

zakończona
939,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Złotów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 16GB
  • pamięć RAM (MB): 2048.00
  • liczba rdzeni procesora: czterordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 13.00
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB
  • informacje dodatkowe: przeglądarka WWW, e-mail, ekran dotykowy, GPS, moduł NFC

99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Smartfon SAMSUNG Galaxy J5 2016 SM-J510 Czarny


+ Dostawa do Paczkomatu GRATiS!

  • Pamięć 2 GB RAM
  • Matryca aparatu 13 - tył ,5 - przód
  • Przekątna ekranu [cal] 5.2
  • Kolor Czarny
  • System operacyjny Android 5.1 Lollipop
  • Index 853988
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


Smartfon SAMSUNG Galaxy J5 2016 SM-J510 Czarny

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

Smukła i kompaktowa obudowa
8,1 mm grubości
Bateria o pojemności
3100 mAh
Czterordzeniowy procesor
Aparat 13.0 Mpix
oraz przedni 5.0 Mpix
System Android
Lollipop 5.1

ELEGANCKIE WZORNICTWO

Siła elegancji

Metalowa ramka obudowy

Obudowa Samsung Galaxy J5 (2016) łączy w sobie elegancję i wytrzymałość. Wysokiej jakości wykończenie i zintegrowana metalowa ramka ochraniają smartfon przed zadrapaniami i innymi uszkodzeniami, które mogą przytrafić się podczas codziennego użytkowania.

Ekran pełen barw

Wyświetlacz HD Super AMOLED

Wyświetlacz Samsung Galaxy J5 (2016) wykonano w technologii HD Super AMOLED, która odwzorowuje niezwykle intensywne i naturalne kolory. Ma przy tym przekątną 5,2” co pozwoli Ci komfortowo oglądać filmy i seriale, grać oraz korzystać z aplikacji.

ZAAWANSOWANY APARAT

Jasność obiektywu F1.9

Jaśniejsze zdjęcia

Przedni i tylny aparat mają obiektyw o jasności F1.9, dzięki czemu każde zdjęcie będzie ostre i jasne – nawet to robione przy słabym oświetleniu. Aparat możesz błyskawicznie włączyć, wciskając dwukrotnie główny przycisk smartfona, więc nie umknie Ci żaden wart uwiecznienia moment.

Wyglądaj świetnie na każdym selfie

Inteligentne funkcje aparatu

Szerszy kadr, lampa LED z przodu smartfona i tryb Beauty Mode pomogą Ci robić najwyższej jakości selfie. Zamiast wciskać przycisk na ekranie smartfona, pomachaj dłonią – aktywujesz w ten sposób samowyzwalacz aparatu. Zawsze pokażesz się z najlepszej strony.

WYGODNA OBSŁUGA

Wszystko na miejscu

Aplikacja Smart Manager

Z pomocą aplikacji Smart Manager możesz łatwo zarządzać najważniejszymi funkcjami smartfona. Sprawdzisz wolną przestrzeń na pliki, sposób wykorzystania pamięci, stan naładowania baterii, status zabezpieczeń i wiele innych.

Szybka przeprowadzka

Aplikacja Smart Switch

Skorzystaj z aplikacji Smart Switch, aby szybko, wygodnie i bezpiecznie przenieść swoje dane z poprzedniego telefonu na nowy Galaxy J5 (2016). Pliki skopiujesz za pośrednictwem kabla USB, połączenia Wi-Fi lub korzystając z internetowego dysku.

Jeszcze łatwiejsza obsługa

Tryb Easy Mode

Włącz Easy Mode, a obsługa Galaxy J5 (2016) stanie się jeszcze łatwiejsza. Po jego aktywowaniu układ ekranu głównego uprości się, co pozwoli Ci szybciej skorzystać z najważniejszych funkcji telefonu.

Wytrzymała bateria

Pojemność 3100 mAh

Ciesz się dłuższą pracą swojego smartfona dzięki nowej baterii o pojemności aż 3100 mAh. Zostało kilka procent? Żaden problem! Włącz tryb bardzo niskiego zużycia energii i przedłuż działanie smartfona.

APLIKACJE

Galaxy Essentials Wykorzystaj w pełni możliwości Galaxy J5 (2016)

Na dobry początek otrzymujesz od Samsung zestaw prezentów w popularnych aplikacjach, które wzbogacą każdy Twój dzień. Bezproblemowo pobierzesz je poprzez widżet Galaxy Essentials i sklep Galaxy Apps.

player Oglądaj gdzie chcesz i kiedy chcesz

Ciesz się dostępem do telewizji internetowej na ekranie smartfona, tabletu lub Smart TV. W pakietach player znajdziesz hity filmowe, światowe seriale, najpopularniejsze programy TVN, bajki oraz rozgrywki najmocniejszych europejskich lig.

Teraz z 50% zniżką dla użytkowników urządzeń Samsung.

LEGIMI e-Booki bez limitów

Zyskaj dostęp do ponad 15 000 e-booków w abonamencie. Wśród nich znajdują się największe hity ostatnich miesięcy („Dziewczyna z pociągu", „Księgi Jakubowe", „Co nas nie zabije") oraz książki najpoczytniejszych światowych i polskich autorów (Stephen King, George R.R. Martin, Katarzyna Bonda, Zygmunt Miłoszewski). Decydując się na pakiet bez limitu, możesz poczuć się niczym w bibliotece, w której wypożyczasz tyle książek, ile chcesz. Już wkrótce do oferty e-booków dołączone zostaną również audiobooki.

Wraz z Galaxy J5 (2016) otrzymasz 3-miesięczny okres subskrybcji w prezencie.

upday Wszystkie najważniejsze wiadomości w jednym miejscu

Bądź na bieżąco i otrzymuj informacje o tym, co Cię naprawdę interesuje! upday to aplikacja informacyjna, która wyszukuje wiadomości na podstawie Twoich zainteresowań. Możesz ją łatwo skonfigurować, wybierając najciekawsze kategorie. Dodatkowo aplikacja pokazuje najważniejsze wiadomości wybrane przez redakcję.

Aplikacja jest dostępna tylko dla użytkowników urządzeń Samsung.

Kick Unikalna aplikacja dla fanów piłki nożnej

Zwiększ swoją wiedzę o piłce nożnej, korzystając z aplikacji, która na bieżąco dostarcza informacje przed meczem, w trakcie meczu i po nim.

Aplikacja jest dostępna tylko dla użytkowników urządzeń Samsung.


POBIERZ PDF

ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA

W każdym opakowaniu znajdziesz:

  • Smartfon Galaxy J5 (2016)
  • Słuchawki
  • Ładowarkę
  • Kabel
  • Gwarancję, skróconą instrukcję obsługi
  • Baterię

Specyfikacja techniczna

Parametry

Kolor Czarny
Załączone wyposażenie Ładowarka,Kabel USB
Gwarancja 24 miesiące

Funkcje

Alarm wibracyjny tak
Funkcja głośnomówiąca tak
Dodatkowe funkcje Żyroskop,Akceleromet­r,Czujnik światła

Techniczne

Pamięć 2 GB RAM
Procesor 1.2 GHz,Czterordzeniowy,­Qualcomm Snapdragon 410
Pamięć wewnętrzna 16 GB
Pamięć zewnętrzna Karta microSD
Złącza Słuchawkowe 3.5 mm,microUSB
Zastosowane technologie Wi-Fi,NFC,Wi-Fi Direct,Bluetooth
Dual SIM Nie

Komunikacja

Bluetooth 4.1
WiFi 802.11 b/g/n
Wiadomości MMS,SMS
E-mail Tak
Transmisja danych HSPA,LTE

Wyświetlacz

Przekątna ekranu [cal] 5.2
Rodzaj wyświetlacza Super AMOLED
Rozdzielczość 1280 x 720

Multimedia

Matryca aparatu 13 - tył,5 - przód
Odtwarzacz audio MP3,WAV,WMA,eAAC+,FL­AC
Odtwarzacz wideo H.264,MP4,WMV
Aparat fotograficzny Wykrywanie twarzy,Geotagi,Lampa błyskowa,Nagrywanie wideo w rozdzielczości Full HD

Oprogramowanie

System operacyjny Android 5.1 Lollipop

Fizyczne

Szerokość [mm] 72.4
Głębokość [mm] 8.1
Wysokość [mm] 145.5

Nawigacja

Moduł GPS tak
Rodzaj nawigacji GPS,A-GPS,GLONASS

Zasilanie

Akumulator Litowo-Jonowy
Pojemność akumulatora [mAh] 3100

Dlaczego warto kupować u nas

Najkrótszy czas
dostawy

W ELECTROpl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Najwięcej
pozytywnych opinii

Naszą pracę oceniły już dziesiątki tysięcy klientów, dzięki którym ELECTROpl stało się liderem pozytywnych opinii w Internecie.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

ELECTROpl oferuje 30000 modeli produktów
najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych
cenach pochodzących tylko i wyłącznie z polskiej linii dystrybucji .

Najwyższa jakość
obsługi

. Zespół ELECTROpl liczy obecnie 93 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu artykułami RTV, AGD, FOTO, komputerami oraz multimediami. Nasi konsultanci posiadają szczegółową wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów, dzięki czemu jesteśmy zawsze gotowi doradzić wybór najbardziej optymalnego zakupu.

Ponad milion
zadowolonych klientów

Już po pięciu latach działalności, zrealizowaliśmy milionowe zamówienie i tym samym staliśmy się jednym z największych sklepów internetowych w Polsce. To dzięki zaufaniu naszych Klientów udało nam się osiągnąć ten sukces. Dziękujemy!

Dostawa

Dostawa - szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa. (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania). Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: allegro@electro.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00 sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 167
22 122 32 00
allegro@electro.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 062 500 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź
Polska
 
Odstąpienie od umowy Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, 92-320 Łódź. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania wiadomości elektronicznej. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. Gwarancja Każdy zakupiony w ELECTROpl towar jest fabrycznie nowy. Towary sprzedawane przez ELECTROpl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji prezentowana jest na aukcji.

pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/