Smartfon SAMSUNG Galaxy J3 J320F LTE 5'' HD QUAD (6691779671)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
599,00 zł
z 2 sztuk

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: 20 MIAST:Warszawa,Wrocław,Kraków…
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • dostawa z Polski: tak
  • pamięć: 8GB
  • kolor: odcienie białego
  • pamięć RAM (MB): 1536.0
  • rozdzielczość: 720x1280
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 8.0
  • wielkość wyświetlacza: 4,6 - 5 cali
  • blokada simlock: brak blokady
  • informacje dodatkowe: MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS
  • dzwonki: polifoniczne, MP3
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE

Wybierz oficjalny sklep Samsung

Samsung Galaxy J3 J320F LTE

  • 4-rdzeniowy procesor SC9830A (4 x 1.50 GHz)
  • 1,5 GB pamięci RAM, 8 GB pamięci na dane
  • wyraźny ekran 5" Super AMOLED 720x1280 px
  • łączność 4G (LTE), GPS, Bluetooth, WiFi
  • aparat 8.0 Mpix (tył) + 5.0 Mpix (przód)
  • system Android 5.1 Lollipop

Opis produktu

Niezawodny i inteligentny

Samsung Galaxy J3 pozwoli Ci robić wszystko to co uwielbiasz na telefonie. Bądź w ciągłym kontakcie z przyjaciółmi i rodziną. Słuchaj, oglądaj i graj dzięki wspaniałym głośnikom i zachwycającemu ekranowi HD. Dzięki możliwości rozbudowania pamięci wewnętrznej nie zabraknie miejsca na twoje ulubione aplikacje. Uzyskaj szybki i łatwy dostęp do tego czego szukasz dzięki trybowi pracy „Easy Mode”. Galaxy J3 wypełniony został podstawowymi i najważniejszymi funkcjami dzięki czemu ma wszystko czego potrzebujesz by zrobić dokładnie to co chcesz.

Wygodny minimalizm

Telefony serii Galaxy J3 są znacznie cieńsze i mniejsze niż kiedykolwiek dzięki czemu lepiej pasują do dłoni. Jednocześnie zachowano wysoką wydajność smartfonu przy użyciu czterordzeniowego procesora oraz 1.5 GB pamięci RAM. Oszałamiające osiągi i na wyciągnięcie ręki. Baw się podczas przeglądania Internetu, oglądania filmów i grania w gry zawrotnym tempie.

Zadziwiające kolory i detale

Niezależnie od tego czy przeglądasz zdjęcia, oglądasz film czy grasz, Galaxy J3 dostarczy Ci najlepszych wrażeń wizualnych, doskonałą jakość kolorów i jasność obrazu dzięki wyświetlaczowi 5” HD Super AMOLED.

Rozbuduj pamięć smartfonu

Galaxy J3 wyposażony został w wewnętrzną pamięć 8 GB na której możesz przetrzymywać więcej niż 5000 zdjęć lub nawet 2500 plików muzycznych. Dzięki wbudowanemu czytnikowi kart pamięci microSD ta pamięć może zostać rozszerzona o dodatkowe 128GB co pozwoli na przechowywanie jeszcze większej ilości ulubionej muzyki, zdjęć, gier i wielu innych plików.

Praktyczne i inteligentne rozwiązania

Inteligentny menadżer umożliwia monitorowanie i zarządzanie podstawowymi funkcjami w kilku dotknięciach. Poziom naładowania baterii, wykorzystanie pamięci masowej, pamięci RAM i stan zabezpieczeń można sprawdzić na pierwszy rzut oka. Dzięki trybowi pracy „Easy Mode” jeszcze bardziej ułatwisz sobie korzystanie ze smartfonu. W tym trybie pracy włączone zostają ułatwienia dostępu takie jak większe ikony oraz uproszczona interakcja z aplikacjami. Dzięki tym rozwiązaniom szybciej i łatwiej odnajdziesz swoje ulubione funkcje

Udoskonalona bateria

Dzięki ulepszonej baterii o pojemności 2600 mAh możesz wykorzystywać smartfon przez jeszcze dłuższy czas. Nawet jeśli bateria zacznie się wyczerpywać możesz zmniejszyć zużycie energii uruchamiając zaawansowany tryb oszczędzania energii.

Specyfikacja

Procesor Spreadtrum SC9830A (4 rdzenie, 1.5 GHz, Cortex A7)
Układ graficzny Mali-400 MP2
Pamięć RAM 1.5 GB
Pamięć wbudowana 8 GB
Typ ekranu Pojemnościowy, 5-punktowy, Super AMOLED
Przekątna ekranu 5"
Rozdzielczość 720 x 1280 px
Łączność Bluetooth
WiFi
4G (LTE)
System nawigacji satelitarnej A-GPS, GLONASS
Złącza Gniazdo kart SIM - 1 szt.
Micro USB - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.
Bateria Litowo-jonowa 2600 mAh
Zainstalowany system operacyjny Android 5.1 Lollipop
Aparat 5.0 Mpix - przód
8.0 Mpix - tył
Lampa błyskowa Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania video 1280 x 720 (HD)
Maksymalny czas czuwania 350 godz.
Maksymalny czas rozmów 23 godz.
Grubość 7,9 mm
Szerokość 71 mm
Wysokość 142,1 mm
Waga 138 g
Dodatkowe informacje Czujnik Halla
E-kompas
Funkcja latarki
Akcelerometr
Dołączone akcesoria Kabel microUSB
Słuchawki
Zasilacz
Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta)
Smartfon/Telefon Samsung Galaxy J3 2016 J320F LTE biały SM-J320FZWNXEO (289664)

Galeria produktu

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty w Białej Podlaskiej, Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gliwicach, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Tarnowskich Górach, Warszawie i Wrocławiu. Część produktów znajduje się na naszym magazynie centralnym. Na dostarczenie ich do salonu potrzebujemy 1 dzień roboczy. Zależy nam, aby zamówienie trafiło do Ciebie jak najszybciej. O możliwości odbioru powiadomimy Cię SMS-em oraz e-mailem.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

X-KOM Sp. z o.o.
Al. Wolności 31
42-202 Częstochowa
NIP: 949-210-70-26
REGON: 241123546
KRS: 0000429838

kontakt

  • 34 377 00 00
    poniedziałek - piątek 8:00-21:00, sobota - niedziela 8:00-19:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 15 dni

adres do zwrotu:
X-KOM Sp. z o.o.
ul.T. Rejtana 25/35, budynek 100/8
42-202 Częstochowa
Polska
 
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby X-KOM.PL (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: serwis@x-kom.pl. Termin 15-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: x-kom ul. T. Rejtana 25/35 budynek 100/8 42-202 Częstochowa Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................

reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji - Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego - X-KOM, ul. T. Rejtana 25/35, budynek 100/8, 42-202 Częstochowa. - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Ważne - Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu. - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

pozostałe informacje

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub dostarczamy do Paczkomatów InPost. Każdy zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście w jednym z naszych salonów stacjonarnych, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu. Szczegółowe, obowiązujące informacje dotyczące wysyłek i odbiorów znajdują się na poszczególnych aukcjach. Niezależnie od ilości przedmiotów zakupionych u nas w ciągu jednego dnia (również w ramach innych naszych aukcji) płacisz tylko za jedną usługę transportową. Porównaj koszty transportu z ofertami innych firm, a przekonasz się, że warto kupić właśnie w x-kom. U nas zakupione przez Ciebie wartościowe towary otrzymasz szybko i bezpiecznie. Odbiór osobisty Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z naszych salonów, po wylicytowaniu produktu skontaktuj się z nami pod numerem 34 377 00 00 bądź mailowo na adres x-kom@x-kom.pl. Zazwyczaj potrzebujemy zaledwie jednego dnia roboczego (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu x-kom. Listę wszystkich salonów w których możesz odebrać swój zakup znajdziesz poniżej. Zaznaczamy, że w przypadku odbioru towaru w naszych salonach nie ma możliwości dokonania płatności kartą. Opcja ta dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem systemu Płacę z Allegro. Biała podlaska ul. Brzeska 130 21-500 Biała Podlaska bialapodlaska@x-kom.pl tel: 34 377 00 14 Białystok ul. Legionowa 9/1 lok. 30 15-281 Białystok bialystok@x-kom.pl tel. 34 377 00 12 Bielsko-Biała Gemini Park ul. Leszczyńska 20, lok. nr N Bielsko-Biała 43-300 bielskobiala@x-kom.pl tel. 34 377 00 24 Bydgoszcz Centrum Handlowe Tesco ul. Toruńska 101, lok. 12 85-817 Bydgoszcz bydgoszcz@x-kom.pl tel: 34 377 00 13 Częstochowa Wolności Al. Wolności 31 42-202 Częstochowa czestochowa@x-kom.pl tel. 34 377 00 01 Częstochowa Jurajska Galeria Jurajska Aleja Wojska Polskiego, 207 lok. 80 42-202 Częstochowa czestochowa.jurajska@x-kom.pl tel. 34 377 00 21 Gdańsk Centrum Handlowe Manhattan al. Grunwaldzka 82 lokal 10 poz. I 80-240 Gdańsk gdansk@x-kom.pl tel. 34 377 00 07 Gliwice ul. Łużycka 2 F 44-100 Gliwice gliwice@x-kom.pl tel. 34 377 00 20 Katowice Centrum Handlowe BELG ul. Przemysłowa 3, lok. H120 A 40-020 Katowice katowice@x-kom.pl tel. 34 377 00 11 Kielce Centrum Handlowe Echo ul. Świętokrzyska 20 25-406 Kielce kielce@x-kom.pl tel. 34 377 00 16 Kraków Chopina ul. Chopina 33 30-047 Kraków krakow.chopina@x-kom.pl tel. 34 377 00 03 Kraków Bonarka Bonarka City Center ul. Kamieńskiego 11, lokal PP123 30-644 Kraków krakow.bonarka@x-kom.pl tel. 34 377 00 18 Lublin Centrum Handlowe Felicity Al. Wincentego Witosa 32 lokal 030 20-315 Lublin lublin@x-kom.pl tel. 34 377 00 10 Łódź Sukcesja al. Politechniki 1 lokal 1.13 93-590 Łódź lodz@x-kom.pl tel. 34 377 00 06 Opole Solaris Center Plac Kopernika 16, lok. 85 45-040 Opole opole@x-kom.pl tel. 34 377 00 15 Poznań Centrum Handlowe Kupiec Poznański Plac Wiosny Ludów 2, lok. 207 61-831 Poznań poznan@x-kom.pl tel. 34 377 00 08 Rzeszów Galeria Rzeszów Al. Piłsudskiego 44, lok. 053B 35-001 Rzeszów rzeszow@x-kom.pl tel. 34 377 00 09 Szczecin Galeria Handlowa "Turzyn" Al. Bohaterów Warszawy 42 70-342 Szczecin szczecin@x-kom.pl tel. 34 377 00 17 Tarnowskie Góry ul. Piastowska 10 42-600 Tarnowskie Góry tarnowskiegory@x-kom.pl tel. 34 377 00 02 Warszawa Reduta Centrum Handlowe Reduta Al. Jerozolimskie 148, lok. 257 02-326 Warszawa warszawa.reduta@x-kom.pl tel. 34 377 00 05 Warszawa Promenada Centrum Handlowe "Promenada" ul. Ostrobramska 75c, lok. J.01 04-175 Warszawa warszawa.promenada@x-kom.pl tel. 34 377 00 19 Wrocław Pasaż Grunwaldzki Plac Grunwaldzki 22 50-363 Wrocław wroclaw@x-kom.pl tel. 34 377 00 04 Wrocław Bielany Centrum Handlowe Aleja Bielany ul. Czekoladowa 5-22, lok. i324 Kobierzyce 55-040 wroclaw.bielany@x-kom.pl 34 377 00 22 Regulamin 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i odbieranego w salonach stacjonarnych x-kom, należy zgłaszać bezpośrednio w tych salonach – zalecamy wcześniejszy kontakt z Działem Wsparcia Technicznego x-kom. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez Dział Wsparcia Technicznego x-kom. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).