Smartfon SAMSUNG Galaxy A3 A320F 2017 2/16GB IP68 (6692450735)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
1 299,00 zł
z 87 sztuk

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: 20 MIAST:Warszawa,Wrocław,Kraków…
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • dostawa z Polski: tak
  • pamięć: 16GB
  • kolor: odcienie czarnego
  • pamięć RAM (MB): 2048.0
  • rozdzielczość: 720x1280
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 13.0
  • wielkość wyświetlacza: 4,6 - 5 cali
  • blokada simlock: brak blokady
  • informacje dodatkowe: MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS, moduł NFC
  • dzwonki: polifoniczne, MP3
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE

Wybierz oficjalny sklep Samsung

Samsung Galaxy A3 (2017) A320F

  • 8-rdzeniowy procesor Exynos 7870 (8 x 1.60 GHz)
  • 16 GB pamięci na dane oraz 2 GB RAM
  • Ekran dotykowy 4.7" HD, Super AMOLED
  • Aparat 13.0 Mpix (tył) oraz 8.0 Mpix (przód)
  • Łączność 4G (LTE), WiFi, Bluetooth, NFC
  • Pyłośczelność i wodoszczelność klasy IP68
  • System Android 6.0 Marshmallow

1399
1299 zł

Opis produktu

Samsung Galaxy A3 2017 czarny

Nowy Samsung Galaxy A3 2017 czarny wyróżnia szlachetny minimalizm i design klasy premium. Dzięki połączeniu najwyższej jakości szkła i metalu uzyskano ekstrawagancką sylwetkę o idealnie gładkich powierzchniach. Smartfon wygodnie układa się w dłoni, pracuje płynnie i niezawodnie. Odczujesz to już po pierwszym uruchomieniu, bo zupełnie nową wydajność dostarczają 8-rdzeniowy procesor Exynos oraz 2GB RAM. Przekonaj się, jak wiele ma do zaoferowania premierowa odsłona Samsung Galaxy A3.

Ekran Super AMOLED

Podziwiaj nieskazitelnie czyste, barwne i szczegółowe obrazy na ekranie Super AMOLED. Zaskoczy Cię intensywność kolorów, a także jasność, która automatycznie dopasowuje się do panujących warunków. Zdjęcia i filmy oglądane na tak zaawansowanej matrycy, będą realne jak nigdy dotąd.

Dwa wyjątkowe aparaty

Idealne selfie przy słabym świetle? Dla czarnego Samsung Galaxy A3 2017 to nie problem. To codzienność. Frontowa kamera 8 Mpix z obiektywem o jasności f/1.9 doskonale radzi sobie tak w dzień, jak i po zmroku. Za to aparat główny 13 Mpix świetnie radzi sobie ze zdjęciami plenerowymi, fotografowaniem imprez, scen statycznych oraz obiektów w pełnym ruchu. Po prostu włącz aparat, naciśnij spust migawki i już. Autofocus w ułamku sekundy dopasuje ostrość.

Czytnik linii papilarnych

Ochrona smartfona nigdy nie była tak łatwa. Zamiast zapamiętywać skomplikowane hasło, wystarczy że przyłożysz palec do czytnika linii papilarnych. Tylko jedno dotknięcie dzieli Cię od odblokowania Galaxy A3 2017 lub zalogowania się na stronie internetowej. Genialne, prawda?

Moc czarnego Galaxy A3 2017

Najnowszy Samsung Galaxy A3 2017 czarny bez wysiłku sprosta każdemu wyzwaniu. Moc obliczeniową do obsługi filmów w wysokiej rozdzielczości, kilku aplikacji jednocześnie i najnowszych gier zapewnia 8-rdzeniowy procesor Samsung Exynos 7870. Działaj szybko i sprawnie. Tak jak lubisz.

Inteligentne rozwiązania

Wokół Ciebie dużo się dzieje? Zapisuj każdą chwilę, nie przejmując się wolną pamięcią, ani pogodą. Czytnik kart microSD obsługuje nośniki o pojemności do 256GB, mieszcząc ogromne ilości plików i aplikacji. Ładowaniem baterii i transferem danych do komputera zajmuje się symetryczny port USB typu C.

 

Odporność na pył i wodę

Dzięki odporności na pył i wodę klasy IP68, Samsung Galaxy A3 2017 będzie sprawnie pracował w tumanach kurzu podczas jazdy off-road. Pozwoli Ci również zadzwonić po taxi, gdy zaskoczy Cię deszcz.

 

Specyfikacja

  Procesor Samsung Exynos 7870 (8 rdzeni, 1.60 GHz, A53)
  Układ graficzny Mali-T830 MP2
  Pamięć RAM 2 GB
  Pamięć wbudowana 16 GB
  Typ ekranu Pojemnościowy, 5-punktowy, Super AMOLED
  Przekątna ekranu 4,7"
  Rozdzielczość ekranu 1280 x 720
  Łączność Bluetooth
Wi-Fi
4G (LTE)
NFC
  System nawigacji satelitarnej A-GPS, GLONASS
  Złącza Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Gniazdo kart nanoSIM - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.
USB Typu-C - 1 szt.
  Bateria Litowo-jonowa 2350 mAh
  Zainstalowany system operacyjny Android 6.0 Marshmallow
  Aparat 13.0 Mpix - tył
8.0 Mpix - przód
  Lampa błyskowa Wbudowana
  Rozdzielczość nagrywania wideo 1920 x 1080 (FullHD)
  Grubość 7,9 mm
  Szerokość 66,1 mm
  Wysokość 135,5 mm
  Dodatkowe informacje Szkło Corning Gorilla Glass
Czujnik Halla
Czytnik linii papilarnych
Czujnik światła
Czujnik zbliżenia
Barometr
Pyłoszczelność i wodoszczelność (IP68)
Akcelerometr
Magnetometr
  Dołączone akcesoria Ładowarka
Kabel USB typ C
  Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta)
Smartfon/Telefon Samsung Galaxy A3 A320F 2017 LTE Black Sky SM-A320FZKNXEO (342923)

Galeria produktu

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty w Białej Podlaskiej, Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gliwicach, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Tarnowskich Górach, Warszawie i Wrocławiu. Część produktów znajduje się na naszym magazynie centralnym. Na dostarczenie ich do salonu potrzebujemy 1 dzień roboczy. Zależy nam, aby zamówienie trafiło do Ciebie jak najszybciej. O możliwości odbioru powiadomimy Cię SMS-em oraz e-mailem.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

X-KOM Sp. z o.o.
Al. Wolności 31
42-202 Częstochowa
NIP: 949-210-70-26
REGON: 241123546
KRS: 0000429838

kontakt

  • 34 377 00 00
    poniedziałek - piątek 8:00-21:00, sobota - niedziela 8:00-19:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 15 dni

adres do zwrotu:
X-KOM Sp. z o.o.
ul.T. Rejtana 25/35, budynek 100/8
42-202 Częstochowa
Polska
 
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby X-KOM.PL (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: serwis@x-kom.pl. Termin 15-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: x-kom ul. T. Rejtana 25/35 budynek 100/8 42-202 Częstochowa Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................

reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji - Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego - X-KOM, ul. T. Rejtana 25/35, budynek 100/8, 42-202 Częstochowa. - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Ważne - Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu. - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

pozostałe informacje

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub dostarczamy do Paczkomatów InPost. Każdy zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście w jednym z naszych salonów stacjonarnych, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu. Szczegółowe, obowiązujące informacje dotyczące wysyłek i odbiorów znajdują się na poszczególnych aukcjach. Niezależnie od ilości przedmiotów zakupionych u nas w ciągu jednego dnia (również w ramach innych naszych aukcji) płacisz tylko za jedną usługę transportową. Porównaj koszty transportu z ofertami innych firm, a przekonasz się, że warto kupić właśnie w x-kom. U nas zakupione przez Ciebie wartościowe towary otrzymasz szybko i bezpiecznie. Odbiór osobisty Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z naszych salonów, po wylicytowaniu produktu skontaktuj się z nami pod numerem 34 377 00 00 bądź mailowo na adres x-kom@x-kom.pl. Zazwyczaj potrzebujemy zaledwie jednego dnia roboczego (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu x-kom. Listę wszystkich salonów w których możesz odebrać swój zakup znajdziesz poniżej. Zaznaczamy, że w przypadku odbioru towaru w naszych salonach nie ma możliwości dokonania płatności kartą. Opcja ta dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem systemu Płacę z Allegro. Biała podlaska ul. Brzeska 130 21-500 Biała Podlaska bialapodlaska@x-kom.pl tel: 34 377 00 14 Białystok ul. Legionowa 9/1 lok. 30 15-281 Białystok bialystok@x-kom.pl tel. 34 377 00 12 Bielsko-Biała Gemini Park ul. Leszczyńska 20, lok. nr N Bielsko-Biała 43-300 bielskobiala@x-kom.pl tel. 34 377 00 24 Bydgoszcz Centrum Handlowe Tesco ul. Toruńska 101, lok. 12 85-817 Bydgoszcz bydgoszcz@x-kom.pl tel: 34 377 00 13 Częstochowa Wolności Al. Wolności 31 42-202 Częstochowa czestochowa@x-kom.pl tel. 34 377 00 01 Częstochowa Jurajska Galeria Jurajska Aleja Wojska Polskiego, 207 lok. 80 42-202 Częstochowa czestochowa.jurajska@x-kom.pl tel. 34 377 00 21 Gdańsk Centrum Handlowe Manhattan al. Grunwaldzka 82 lokal 10 poz. I 80-240 Gdańsk gdansk@x-kom.pl tel. 34 377 00 07 Gliwice ul. Łużycka 2 F 44-100 Gliwice gliwice@x-kom.pl tel. 34 377 00 20 Katowice Centrum Handlowe BELG ul. Przemysłowa 3, lok. H120 A 40-020 Katowice katowice@x-kom.pl tel. 34 377 00 11 Kielce Centrum Handlowe Echo ul. Świętokrzyska 20 25-406 Kielce kielce@x-kom.pl tel. 34 377 00 16 Kraków Chopina ul. Chopina 33 30-047 Kraków krakow.chopina@x-kom.pl tel. 34 377 00 03 Kraków Bonarka Bonarka City Center ul. Kamieńskiego 11, lokal PP123 30-644 Kraków krakow.bonarka@x-kom.pl tel. 34 377 00 18 Lublin Centrum Handlowe Felicity Al. Wincentego Witosa 32 lokal 030 20-315 Lublin lublin@x-kom.pl tel. 34 377 00 10 Łódź Sukcesja al. Politechniki 1 lokal 1.13 93-590 Łódź lodz@x-kom.pl tel. 34 377 00 06 Opole Solaris Center Plac Kopernika 16, lok. 85 45-040 Opole opole@x-kom.pl tel. 34 377 00 15 Poznań Centrum Handlowe Kupiec Poznański Plac Wiosny Ludów 2, lok. 207 61-831 Poznań poznan@x-kom.pl tel. 34 377 00 08 Rzeszów Galeria Rzeszów Al. Piłsudskiego 44, lok. 053B 35-001 Rzeszów rzeszow@x-kom.pl tel. 34 377 00 09 Szczecin Galeria Handlowa "Turzyn" Al. Bohaterów Warszawy 42 70-342 Szczecin szczecin@x-kom.pl tel. 34 377 00 17 Tarnowskie Góry ul. Piastowska 10 42-600 Tarnowskie Góry tarnowskiegory@x-kom.pl tel. 34 377 00 02 Warszawa Reduta Centrum Handlowe Reduta Al. Jerozolimskie 148, lok. 257 02-326 Warszawa warszawa.reduta@x-kom.pl tel. 34 377 00 05 Warszawa Promenada Centrum Handlowe "Promenada" ul. Ostrobramska 75c, lok. J.01 04-175 Warszawa warszawa.promenada@x-kom.pl tel. 34 377 00 19 Wrocław Pasaż Grunwaldzki Plac Grunwaldzki 22 50-363 Wrocław wroclaw@x-kom.pl tel. 34 377 00 04 Wrocław Bielany Centrum Handlowe Aleja Bielany ul. Czekoladowa 5-22, lok. i324 Kobierzyce 55-040 wroclaw.bielany@x-kom.pl 34 377 00 22 Regulamin 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i odbieranego w salonach stacjonarnych x-kom, należy zgłaszać bezpośrednio w tych salonach – zalecamy wcześniejszy kontakt z Działem Wsparcia Technicznego x-kom. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez Dział Wsparcia Technicznego x-kom. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).