Smartfon SAMSUNG Galaxy A3 A320F 2017 2/16GB IP68 (6692450735)

cena kup teraz
1 199,00 zł
z 84 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: 20 MIAST:Warszawa,Wrocław,Kraków…, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie czarnego
  • wbudowana pamięć: 16 GB
  • pamięć RAM: 2 GB
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • blokada simlock: brak blokady
  • transmisja danych: 4G (LTE)
  • wyjmowana bateria: nie
  • pojemność akumulatora (mAh): 2350
  • rozdzielczość aparatu tylnego (Mpix): 13
  • marka: Samsung
  • typ: smartfon
  • szerokość produktu (mm): 66.1
  • głębokość produktu (mm): 7.9
  • wysokość produktu (mm): 135.5
  • waga (g): 135
  • akumulator: litowo-jonowy
  • przekątna ekranu (cale): 4.7
  • rozdzielczość ekranu (piksele): 720 x 1280
  • rozdzielczość aparatu przedniego (Mpix): 8
  • rodzaj wyświetlacza: super AMOLED
  • rozdzielczość nagrywanych filmów: 1080p (FullHD)
  • ekran dotykowy: tak
  • czytnik kart pamięci: tak
  • wersja systemu operacyjnego: android 6.0
  • funkcje: odblokowanie za pomocą odcisku palca
  • dual SIM: nie
  • komunikacja: NFC, bluetooth, wi-Fi
  • funkcje w telefonach komórkowych: kalkulator, kalendarz, latarka, budzik, dyktafon, przypomnienia, zegar, funkcja głośnomówiąca, alarm wibracyjny, książka telefoniczna
  • materiał: aluminium, szkło
  • funkcje aparatu: lampa błyskowa, autofocus, panorama, zoom, nagrywanie wideo, wykrywanie twarzy, zdjęcia seryjne, samowyzwalacz, cyfrowa stabilizacja obrazu
  • nawigacja: A-GPS, GLONASS
  • czujniki: akcelerometr, czujnik zbliżeniowy, czujnik światła, żyroskop, czytnik linii papilarnych, barometr, czujnik pola magnetycznego (Halla), magnetometr

Wybierz oficjalny sklep Samsung

Samsung Galaxy A3 (2017) A320F

  • 8-rdzeniowy procesor Exynos 7870 (8 x 1.60 GHz)
  • 16 GB pamięci na dane oraz 2 GB RAM
  • Ekran dotykowy 4.7" HD, Super AMOLED
  • Aparat 13.0 Mpix (tył) oraz 8.0 Mpix (przód)
  • Łączność 4G (LTE), WiFi, Bluetooth, NFC
  • Pyłośczelność i wodoszczelność klasy IP68
  • System Android 6.0 Marshmallow

1299
1199 zł

W zestawie akcesorium
o wartości
60 zł

Karta pamięci Samsung EVO 32GB microSDHC

 
 

Opis produktu

Samsung Galaxy A3 2017 czarny

Nowy Samsung Galaxy A3 2017 czarny wyróżnia szlachetny minimalizm i design klasy premium. Dzięki połączeniu najwyższej jakości szkła i metalu uzyskano ekstrawagancką sylwetkę o idealnie gładkich powierzchniach. Smartfon wygodnie układa się w dłoni, pracuje płynnie i niezawodnie. Odczujesz to już po pierwszym uruchomieniu, bo zupełnie nową wydajność dostarczają 8-rdzeniowy procesor Exynos oraz 2GB RAM. Przekonaj się, jak wiele ma do zaoferowania premierowa odsłona Samsung Galaxy A3.

Ekran Super AMOLED

Podziwiaj nieskazitelnie czyste, barwne i szczegółowe obrazy na ekranie Super AMOLED. Zaskoczy Cię intensywność kolorów, a także jasność, która automatycznie dopasowuje się do panujących warunków. Zdjęcia i filmy oglądane na tak zaawansowanej matrycy, będą realne jak nigdy dotąd.

Dwa wyjątkowe aparaty

Idealne selfie przy słabym świetle? Dla czarnego Samsung Galaxy A3 2017 to nie problem. To codzienność. Frontowa kamera 8 Mpix z obiektywem o jasności f/1.9 doskonale radzi sobie tak w dzień, jak i po zmroku. Za to aparat główny 13 Mpix świetnie radzi sobie ze zdjęciami plenerowymi, fotografowaniem imprez, scen statycznych oraz obiektów w pełnym ruchu. Po prostu włącz aparat, naciśnij spust migawki i już. Autofocus w ułamku sekundy dopasuje ostrość.

Czytnik linii papilarnych

Ochrona smartfona nigdy nie była tak łatwa. Zamiast zapamiętywać skomplikowane hasło, wystarczy że przyłożysz palec do czytnika linii papilarnych. Tylko jedno dotknięcie dzieli Cię od odblokowania Galaxy A3 2017 lub zalogowania się na stronie internetowej. Genialne, prawda?

Moc czarnego Galaxy A3 2017

Najnowszy Samsung Galaxy A3 2017 czarny bez wysiłku sprosta każdemu wyzwaniu. Moc obliczeniową do obsługi filmów w wysokiej rozdzielczości, kilku aplikacji jednocześnie i najnowszych gier zapewnia 8-rdzeniowy procesor Samsung Exynos 7870. Działaj szybko i sprawnie. Tak jak lubisz.

Inteligentne rozwiązania

Wokół Ciebie dużo się dzieje? Zapisuj każdą chwilę, nie przejmując się wolną pamięcią, ani pogodą. Czytnik kart microSD obsługuje nośniki o pojemności do 256GB, mieszcząc ogromne ilości plików i aplikacji. Ładowaniem baterii i transferem danych do komputera zajmuje się symetryczny port USB typu C.

 

Odporność na pył i wodę

Dzięki odporności na pył i wodę klasy IP68, Samsung Galaxy A3 2017 będzie sprawnie pracował w tumanach kurzu podczas jazdy off-road. Pozwoli Ci również zadzwonić po taxi, gdy zaskoczy Cię deszcz.

 

Karta pamięci Samsung 32GB microSDHC Evo

Zachowaj więcej wspomnień, Karta microSDHC Evo o wysokiej pojemności i świetnych prędkościach odczytu i zapisu uwolni Cię od zmartwień o wolne miejsce. Dodatkowo dzięki adapterowi z microSD do SD możesz korzystać z karty w prawie każdym urządzeniu.

Wysoka pojemność i kompatybilność z wieloma urządzeniami pozwoli Ci skupić się na korzystaniu z życia. Karta spełnia standardy wydajności UHS-I Speed Class 1 (U1) i Class 10, co oznacza, że jest idealna do nagrywania i odtwarzania filmów w jakości Full HD. A dzięki prędkościom odczytu i zapisu, odpowiednio 95 MB/s i 20 MB/s, możesz błyskawicznie przesyłać pliki.

Specyfikacja

  Procesor Samsung Exynos 7870 (8 rdzeni, 1.60 GHz, A53)
  Układ graficzny Mali-T830 MP2
  Pamięć RAM 2 GB
  Pamięć wbudowana 16 GB
  Typ ekranu Pojemnościowy, 5-punktowy, Super AMOLED
  Przekątna ekranu 4,7"
  Rozdzielczość ekranu 1280 x 720
  Łączność Bluetooth
Wi-Fi
4G (LTE)
NFC
  System nawigacji satelitarnej A-GPS, GLONASS
  Złącza Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Gniazdo kart nanoSIM - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.
USB Typu-C - 1 szt.
  Bateria Litowo-jonowa 2350 mAh
  Zainstalowany system operacyjny Android 6.0 Marshmallow
  Aparat 13.0 Mpix - tył
8.0 Mpix - przód
  Przysłona obiektywu f/1.9 - tylny obiektyw
f/1.9 - przedni obiektyw
  Lampa błyskowa Wbudowana
  Rozdzielczość nagrywania wideo 1920 x 1080 (FullHD)
  Grubość 7,9 mm
  Szerokość 66,1 mm
  Wysokość 135,5 mm
  Waga 135 g
  Kolor Czarny
  Dodatkowe informacje Żyroskop
Szkło Corning Gorilla Glass
Czujnik Halla
Czytnik linii papilarnych
Czujnik światła
Czujnik zbliżenia
Barometr
Pyłoszczelność i wodoszczelność (IP68)
Akcelerometr
Magnetometr
  Dołączone akcesoria Słuchawki
Ładowarka
Kabel USB typ C
  Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta)
Smartfon/Telefon Samsung Galaxy A3 A320F 2017 LTE Black Sky SM-A320FZKNXEO (342923+360771)

Galeria produktu

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty w Białej Podlaskiej, Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gliwicach, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Tarnowskich Górach, Warszawie i Wrocławiu. Część produktów znajduje się na naszym magazynie centralnym. Na dostarczenie ich do salonu potrzebujemy 1 dzień roboczy. Zależy nam, aby zamówienie trafiło do Ciebie jak najszybciej. O możliwości odbioru powiadomimy Cię SMS-em oraz e-mailem.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

X-KOM Sp. z o.o.
Al. Wolności 31
42-202 Częstochowa
NIP: 949-210-70-26
REGON: 241123546
KRS: 0000429838

x-kom spółka z o.o. z siedzibą w Częstochowie, Al. Wolności 31 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000429838, posługującą się numerem NIP 9492107026 i REGON 241123546, z kapitałem zakładowym 10.000.000 zł, w całości wpłaconym i zarazem określa warunki oraz zasady prowadzonej przez Spółkę sprzedaży.

x-kom to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm w branży komputerowej. Działamy od 2002 roku i choć już teraz dysponujemy bardzo mocną, ugruntowaną pozycją na rynku, nie przestajemy rozbudowywać swojej działalności. Specjalizujemy się w sprzedaży laptopów, komputerów stacjonarnych, oprogramowania oraz innych produktów najbardziej renomowanych producentów.

Od początku swojej działalności staramy się uważnie słuchać uwag naszych klientów. Zależy nam na tym, abyś ze współpracy z nami zawsze był w pełni zadowolony.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 21:00
  • sobota - niedziela 08:00 - 19:00

pozostałe informacje

Wysyłki i odbiory

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub dostarczamy do Paczkomatów InPost. Każdy zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście w jednym z naszych salonów stacjonarnych, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu. Szczegółowe, obowiązujące informacje dotyczące wysyłek i odbiorów znajdują się na poszczególnych aukcjach.

Niezależnie od ilości przedmiotów zakupionych u nas w ciągu jednego dnia (również w ramach innych naszych aukcji) płacisz tylko za jedną usługę transportową. Porównaj koszty transportu z ofertami innych firm, a przekonasz się, że warto kupić właśnie w x-kom. U nas zakupione przez Ciebie wartościowe towary otrzymasz szybko i bezpiecznie.

Odbiór osobisty

Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z naszych salonów, po wylicytowaniu produktu skontaktuj się z nami pod numerem 34 377 00 00 bądź mailowo na adres x-kom@x-kom.pl. Zazwyczaj potrzebujemy zaledwie jednego dnia roboczego (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu x-kom. Listę wszystkich salonów w których możesz odebrać swój zakup znajdziesz poniżej.

Zaznaczamy, że w przypadku odbioru towaru w naszych salonach nie ma możliwości dokonania płatności kartą. Opcja ta dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem systemu Płacę z Allegro.

Biała podlaska

ul. Brzeska 130

21-500 Biała Podlaska

bialapodlaska@x-kom.pl

tel: 34 377 00 14

Białystok

ul. Legionowa 9/1 lok. 30

15-281 Białystok

bialystok@x-kom.pl

tel. 34 377 00 12

Bielsko-Biała

Gemini Park

ul. Leszczyńska 20, lok. nr N

Bielsko-Biała 43-300

bielskobiala@x-kom.pl

tel. 34 377 00 24

Bydgoszcz

Centrum Handlowe Tesco

ul. Toruńska 101, lok. 12

85-817 Bydgoszcz

bydgoszcz@x-kom.pl

tel: 34 377 00 13

Częstochowa Wolności

Al. Wolności 31

42-202 Częstochowa

czestochowa@x-kom.pl

tel. 34 377 00 01

Częstochowa Jurajska

Galeria Jurajska

Aleja Wojska Polskiego, 207 lok. 80

42-202 Częstochowa

czestochowa.jurajska@x-kom.pl

tel. 34 377 00 21

Gdańsk

Centrum Handlowe Manhattan

al. Grunwaldzka 82 lokal 10 poz. I

80-240 Gdańsk

gdansk@x-kom.pl

tel. 34 377 00 07

Gliwice

ul. Łużycka 2 F

44-100 Gliwice

gliwice@x-kom.pl

tel. 34 377 00 20

Katowice

Centrum Handlowe BELG

ul. Przemysłowa 3, lok. H120 A

40-020 Katowice

katowice@x-kom.pl

tel. 34 377 00 11

Kielce

Centrum Handlowe Echo

ul. Świętokrzyska 20

25-406 Kielce

kielce@x-kom.pl

tel. 34 377 00 16

Kraków Chopina

ul. Chopina 33

30-047 Kraków

krakow.chopina@x-kom.pl

tel. 34 377 00 03

Kraków Bonarka

Bonarka City Center

ul. Kamieńskiego 11, lokal PP123

30-644 Kraków

krakow.bonarka@x-kom.pl

tel. 34 377 00 18

Lublin

Centrum Handlowe Felicity  

Al. Wincentego Witosa 32 lokal 030

20-315 Lublin

lublin@x-kom.pl

tel. 34 377 00 10

Łódź

Sukcesja

al. Politechniki 1 lokal 1.13

93-590 Łódź

lodz@x-kom.pl

tel. 34 377 00 06

Opole

Solaris Center

Plac Kopernika 16, lok. 85

45-040 Opole

opole@x-kom.pl

tel. 34 377 00 15

Poznań

Centrum Handlowe Kupiec Poznański

Plac Wiosny Ludów 2, lok. 207

61-831 Poznań

poznan@x-kom.pl

tel. 34 377 00 08

Rzeszów

Galeria Rzeszów

Al. Piłsudskiego 44, lok. 053B

35-001 Rzeszów

rzeszow@x-kom.pl

tel. 34 377 00 09

Szczecin

Galeria Handlowa "Turzyn"

Al. Bohaterów Warszawy 42

70-342 Szczecin

szczecin@x-kom.pl

tel. 34 377 00 17

Tarnowskie Góry

ul. Piastowska 10

42-600 Tarnowskie Góry

tarnowskiegory@x-kom.pl

tel. 34 377 00 02

Warszawa Reduta

Centrum Handlowe Reduta

Al. Jerozolimskie 148, lok. 257

02-326 Warszawa

warszawa.reduta@x-kom.pl

tel. 34 377 00 05

Warszawa Promenada

Centrum Handlowe "Promenada"

ul. Ostrobramska 75c,  lok. J.01

04-175 Warszawa

warszawa.promenada@x-kom.pl

tel. 34 377 00 19

Wrocław

Pasaż Grunwaldzki

Plac Grunwaldzki 22

50-363 Wrocław

wroclaw@x-kom.pl

tel. 34 377 00 04

Wysyłki i odbiory

Centrum Handlowe Aleja Bielany  

ul. Czekoladowa 5-22, lok. i324

Kobierzyce 55-040

wroclaw.bielany@x-kom.pl

34 377 00 22

Regulamin

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
  2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i odbieranego w salonach stacjonarnych x-kom, należy zgłaszać bezpośrednio w tych salonach – zalecamy wcześniejszy kontakt z Działem Wsparcia Technicznego x-kom. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez Dział Wsparcia Technicznego x-kom.
  3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  6. Dostawy produktów zakupionych w ramach portalu internetowego Allegro.pl realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 15 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Serwis x-kom sp. z o.o.
ul.T. Rejtana 25/35
42-202 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

 

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży 

Na  podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość,  może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest  odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na  wskazany adres do zwrotów lub drogą elektroniczną na adres e-mail:  serwis@x-kom.pl. 

Termin 15-sto dniowy, liczy się od dnia wydania  rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta  lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar  należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od  umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W  przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z  innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. 

Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego  odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym  odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia  wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób  dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na  odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem  świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało  otwarte po dostarczeniu; 
  3. zawartej w drodze aukcji publicznej; 
  4. o  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy. 


Formularz odstąpienia od umowy 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Adresat: 

Serwis x-kom sp. z o.o.

ul. T. Rejtana 25/35

42-202 Częstochowa 

Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży 

następujących rzeczy ...................................................

Data zawarcia umowy .................................................. 

Imię i nazwisko .............................................................

Adres .............................................................................

Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

Data ..................................

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Serwis x-kom sp. z o.o.
ul.T. Rejtana 25/35
42-202 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji

  • Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego - Serwis x-kom sp. z o.o., ul. T. Rejtana 25/35, 42-202 Częstochowa. 
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. 
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. 

Ważne 

  • Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu. 
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. 
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.