SMARTFON SAMSUNG GALAXY A3 2017 A320 LTE 2/16GB (6708627898)

1 299,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: Możliwy odbiór w salonach SFERIS, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie czarnego
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • blokada simlock: brak blokady
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE

opis

Wybierz oficjalny sklep Samsung

 
ID produktu: 454009

Smartfon Samsung Galaxy A3 (2017) LTE

  • Ekran: Super AMOLED 4.7" 1280 x 720
  • 8-rdzeniowy procesor Samsung Exynos 7870 (8 x 1.60 GHz)
  • System operacyjny: Android 6.0
  • Pamięć wewnętrzna: 16 GB
  • Pamięć RAM: 2 GB
  • Aparat Tył: 13.0 Mpix
  • Bluetooth, WiFi, 4G/LTE, GPS, NFC
  • Slot kart pamięci: micro SD

Opis produktu

Nowe smartfony Samsunga z linii Galaxy A (2017) oferują dobrą jakość wykonania, wodoszczelną konstrukcję oraz całkiem niezłe możliwości fotograficzne.Łukasz Skałba, komorkomania.pl

Oba telefony są smukłe i zgrabne i dobrze leżą w dłoni. Większy A5 posiada akumulator o pojemności 3000 mAh, zaś mniejsza A3 posiada jednostkę o pojemności 2350 mAh. Zdecydowanie powinno wystarczyć.Maciej Gajewski, spidersweb.pl

Galaxy A3 (2017) i Galaxy A5 (2017), którym miałem okazję się przyjrzeć, zaliczają się już nie do klasy średniej, a premium.Arkadiusz Bała, purepc.pl

POZNAJ LEPIEJ GALAXY A3 2017

Wykonanie

Szkło 2,5D + 3D metalowa ramka

Aparat

Tył: 13 Mpix F1,9Przód: 8 Mpix F1,9

Odporność

Odporność na wodę i pył (IP68)

Procesor

Wydajny 8-rdzeniowy procesor 1,6 GHz

Wyświetlacz

4,7" HD Super AMOLED 1280 x 720

Bateria

Pojemna bateria 2350 mAh

Powiadomienia

Always on Display

Bezpieczeństwo

Skaner linii papilarnych

Galaxy A3 2017. Styl premium, praktyczne funkcje

Nowy Galaxy A3 2017 zachwyci Cię elegancją i wzornictwem klasy Premium. Obudowa wykonana została z luksusowego metalu i szkła, co sprawia, że doskonale leży w dłoni. Galaxy A3 2017 jest dostępny w modnych kolorach pasujących do Twojego stylu.

Galaxy A3 2017 został doskonale zabezpieczony. Spełnia normę IP68 - możesz go swobodnie używać w czasie deszczu lub na basenie, nie martwiąc się o zalanie czy uszkodzenie urządzenia. Tylny aparat 13 Mpix F1,9 sprawi, że każde zdjęcie będzie jasne i wyraźne.

WZORNICTWO, KTÓRE WYZNACZA TRENDY

Wykonanie klasy Premium. Ekskluzywne materiały

Galaxy A3 2017 to wyrafinowany standard wykończenia, typowy dla flagowych modeli smartfonów. Wysokiej jakości szkło płynnie łączy się z metalową ramką okalającą urządzenie. Zakrzywiona tylna część obudowy z efektem 3D zapewnia stabilniejszy i wygodniejszy chwyt.

Smukłe i nowoczesne wzornictwo. Wygoda i funkcjonalność

Galaxy A3 2017 cechuje minimalistyczne wzornictwo i prostota. Tylny aparat nie wystaje poza obręb obudowy, a przycisk Home posiada tylko minimalnie wyczuwalne obramowanie. Dzięki temu obydwa elementy zlewają się z obudową, a każdy detal doskonale pasuje do smartfona klasy Premium.

Stylowa kolorystyka. Dopasuj telefon do siebie

Galaxy A3 2017 jest dostępny w czterech rewelacyjnych kolorach podkreślających elegancje i styl.

ZATRZYMAJ CHWILE Z GALAXY A3 2017

Dzięki Galaxy A3 2017 zrobisz wspaniałe selfie. Wyższa rozdzielczość przedniego i tylnego aparatów sprawi, że zdjęcia będą wyraźne i jasne, a nowy pływający spust migawki ułatwi zrobienie selfie. Szeroki wybór predefiniowanych filtrów pozwoli na uzyskanie natychmiastowego podglądu oraz wykonanie retuszu zdjęcia bez dodatkowej edycji przed udostępnieniem go online.

Prosty interfejs użytkownika

Aparatem w Galaxy A3 2017 sterujesz poprzez przesunięcie palcem po ekranie. Za pomocą jednej ręki możesz zmieniać kierunek aparatu, tryb jego pracy oraz przełączać filtry. Najważniejsze ustawienia masz zawsze pod ręką, w prostym i łatwym w obsłudze szybkim menu.

Selfie w wysokiej rozdzielczości

Galaxy A3 2017 jest wyposażony w w przedni aparat o rozdzielczości 8 Mpix. Dlatego selfie zrobione Galaxy A3 2017 wyróżnia się wyższą rozdzielczością w porównaniu z poprzednim modelem Galaxy A3 2016. Selfie i inne zdjęcia wykonane aparatem o wyższej rozdzielczości będą wyraźne i bogate w szczegóły nawet przy korzystaniu z funkcji zoom.

Szybko dostępne filtry

Dzięki 16 predefiniowanym filtrom w Galaxy A3 2017 łatwo ustawisz parametry zdjęcia zanim je jeszcze zrobisz. Możesz użyć dowolnego filtru Basic (podstawowe) i Beauty (uroda) lub trybu Food (przeznaczonego do fotografowania żywności) i wyświetlić od razu podgląd zdjęcia. Możesz także pobrać o wiele więcej filtrów umożliwiających uzyskanie kreatywnych efektów.

Pływający przycisk spustu migawki

Pływający przycisk spustu migawki w Galaxy A3 2017 można dowolnie przesuwać po ekranie, co ułatwia zrobienie selfie jedną ręką. Teraz możesz zarejestrować doskonałe selfie pod dowolnym kątem.

CODZIENNA WYGODA Z GALAXY A3 2017

Odporność na wodę i pył. Sprawdzony w wymagających warunkach

Galaxy A3 2017 to pierwszy smartfon z serii A, który został wyjątkowo zabezpieczony. Jest odporny na wodę i pył (IP68*). Możesz go ze sobą zabrać bez obaw praktycznie wszędzie i używać zarówno na basenie, na plaży, jak i w deszczu.* Całkowita odporność na pył oraz odporność na wodę do głębokości 1,5 m przez 30 minut.

Większa bateria i szybkie ładowanie. Dłuższy czas pracy

Galaxy A3 2017 jest wyposażony w większą* baterię 2350 mAh, dzięki temu bez kłopotliwego doładowywania możesz grać lub oglądać filmy jeszcze dłużej.* w porównaniu do modelu Galaxy A (2016)

Łatwo powiększysz pamięć. Więcej miejsca na wspomnienia

Galaxy A3 2017 obsługuje karty microSD o pojemności do 256 GB, na których możesz zapisać swoje filmy, zdjęcia i muzykę. Nie musisz się już martwić, że zabraknie Ci miejsca na Twoje dane.* Przy założeniu: MP3 = 4 MB, Film = 2 GB, Zdjęcie = 2 MB

Always on Display. Zawsze na bieżąco

Dzięki funkcji Always on Display ważne informacje możesz odczytać nawet bez odblokowywania urządzenia. Masz natychmiastowy podgląd godziny, kalendarza lub nieodczytane powiadomienia*.* Wymaga uruchomienia funkcji Always on Display w Ustawienia > Wyświetlacz i ekran Home > Always On Display

Bezpieczny folder. Całkowicie prywatna przestrzeń

Twoje prywatne dane będą chronione w Bezpiecznym folderze opartym o platformę KNOX. System zabezpieczania danych Samsung KNOX zapewnia także nieprzerwaną ochronę przed atakami hakerskimi i programami typu malware. Możesz nawet utworzyć osobne konta dla każdej aplikacji, aby wrażliwe dane nie dostały się w niepowołane ręce.

USB typ C. Łatwe opcje łączności

Podłączanie kabli do Galaxy A3 2017 jest bardzo łatwe. W przypadku gniazda USB typu C* nie ma znaczenia, którą stroną włożysz wtyczkę do gniazda.* Obsługuje tylko USB 2.0

Samsung Cloud. 15 GB za darmo

Synchronizacja zawartości Galaxy A3 2017 z Samsung Cloud jest szybka i łatwa. Samsung Cloud to bezpieczna usługa przechowywania danych (kontaktów, numerów telefonów i kalendarza, a nawet kopii zapasowej ekranu głównego i ustawień) w chmurze.

PORÓWNAJ SMARTFONY GALAXY A

DODATKOWE INFORMACJE

Co to znaczy "krawędzie szkła 3D"?

Jest to typ designu - 3D odnosi się do delikatnego zaoblenia szkła na krawędzi smartfona, zwanego także konturowaną krawędzią. Lekko zaokrąglone krawędzie ekranu wystają ponad obejmującą je wąską, metalową ramkę, tworząc wrażenie "wypukłego ekranu". Metalowa ramka też jest nieco zaokrąglona, a całość sprawia wrażenie lekkości, doskonale leżąc w dłoni.

Co zmieniło się w Galaxy A3 2017 w porównaniu do Galaxy A3 2016?

Galaxy A3 2017 posiada wydajniejszy, ośmiordzeniowy procesor o taktowaniu 1,6 Ghz, ma także większą baterię 2350 mAh, w porównaniu do modelu z 2016 roku. Ulepszony tylny i przedni aparat i przysłoną F1.9 zadbają o ostre i wyraźne zdjęcia. Wodo- i pyłodporność potwierdzone certyfikatem IP68, a także więcej pamięci RAM i wewnętrznej z możliwością rozbudowy do 256 GB. Posiada także gniazdo USB typu C.

Jak działa IP68 w nowym Galaxy A3 2017?

IP6X: Pierwsza cyfra oznacza poziom zabezpieczenia przed pyłem i kurzem. (Poziom 6: całkowita ochrona przed pyłem), IPX8: Druga cyfra oznacza poziom zabezpieczenia przed wodą. (Poziom 8: telefon wytrzymuje zanurzenie do głębokości 1,5 m przez maks. 30 min)

Specyfikacja

Producent: Samsung
Kod producenta: SM-A320FZKNXEO
System operacyjny: Android 6.0
Przekątna ekranu: 4.7"
Rozdzielczość: 1280 x 720
Typ matrycy: Super AMOLED, Szkło Corning Gorilla Glass 4
Seria procesora: Samsung
Model procesora: Samsung Exynos 7870 (8 x 1.60 GHz)
Liczba rdzeni procesora: 8-rdzeniowy
Pamięć RAM: 2 GB
Pojemność / pamięć wewnętrzna: 16 GB
Funkcje i wyposażenie telefonu: Akcelerometr, Barometr, Czujnik geomagnetyczny, Czujnik oświetlenia, Czujnik zbliżeniowy, Czytnik linii papilarnych, Kompas cyfrowy, Pyłoszczelność i wodoszczelność (IP68)
Aparat Tył: 13.0 Mpix
Aparat Przód: 8.0 Mpix
Lampa LED: Tak
Interfejsy: Micro USB typ C
Wyjścia/wejścia obrazu: Brak
Wyjścia/wejścia dźwięku: Słuchawkowe - stereo 3,5 mm
Złącze karty pamięci: MicroSD, MicroSDHC, MicroSDXC
Komunikacja: 4G/LTE, Bluetooth, GLONASS, GPS, NFC, WiFi
Modem: LTE
Bluetooth - wersja: 4.1
HDMI: Brak
Porty USB: 1 x MicroUSB typu C
Pojemność baterii: 2350 mAh
Czas pracy na baterii: Do 48 h
Dołączone akcesoria: Ładowarka, Kabel USB, Skrócona instrukcja obsługi
Wymiary: 135,5 x 66,1 x 7,9 mm
Waga: 138 g
Materiał wykonania: Aluminium
Kolor: Black Sky
Gwarancja: 24 miesiące
Funkcje dodatkowe: Czytnik linii papilarnych, Pyło i wodoszczelność

Galeria produktu

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
14,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Dodatkowe informacje

Możliwość odbioru osobistego w salonach SFERIS

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

SFERIS SERWIS
DAWIDOWSKA 10
05-500 PIASECZNO
Dodatkowe informacje

Procedura reklamacji: 1. Sferis przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą mailową pod adresem bok@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem bok@sferis.pl 2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SFERIS SERWIS - ZWROTY
Dawidowska 10 Zamienie
05-500 PIASECZNO

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, które ponosi Konsument, tj.: a. poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy Konsumentowi, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sferis, b. bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy do Sferis. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter (gabaryty, wagę) nie mogą być w zwykłym trybie odesłane pocztą (w szczególności: duże artykuły AGD/RTV), ich zwrot w przypadku odstąpienia od umowy może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. Szacunkowa wysokość tych kosztów wynosi 200 zł brutto, c. kosztów spełnionych świadczeń do chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy wykonania usługi, której świadczenie rozpoczęło się na wyraźne żądanie Konsumenta przez upływem terminu do odstąpienia od umowy, gdy Konsument odstępuje od tej umowy po zgłoszeniu takiego żądania. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia, d. kosztów wynagrodzenia za spełnione usługi finansowe w zakresie ubezpieczeń. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, to jest za okres w jakim ubezpieczyciel ponosił odpowiedzialność do chwili odstąpienia od umowy. 2. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość, składając Sferis oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Korzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Sferis nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 3. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od: a. Objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umowy, w wykonaniu której Sferis wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności (w szczególności umowa sprzedaży). Jeżeli tego rodzaju umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, b. Dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów (w szczególności gdy umowa dotyczy świadczenia usługi). 4. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ustępie poprzednim, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Sferis Sp. z o.o. Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno lub na adres mailowy: sklep@sferis.pl 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sferis przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. W przypadku odstąpienia od umowy: a. Sferis ma obowiązek niezwłocznie, nie potniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w lit. b poniżej, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z uwzględnieniem przypadku wskazanego w ust. 1 lit. a powyżej). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. b. Jeżeli Sferis nie zaproponował, że sam odbierze rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, od Konsumenta, Sferis może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. c. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, Sferis (na adres korespondencyjny wskazany w nagłówku) lub przekazać ją w Salonach Sferis osobie upoważnionej przez Sferis o odbioru niezwłocznie, jednak nie potniej niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. d. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. e. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta. 7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu wykonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 8. W przypadku umów ubezpieczenia, termin w którym Konsument może odstąpić od umowy wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia wymaganych prawem informacji, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, terminie 30 dni: a. od odstąpienia od umowy – w przypadku świadczeń konsumenta; b. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy.

O sprzedającym

Samsung
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

1298

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Adres do korespondencji:

Zamienie,  ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców

prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000129210, NIP

521-29-46-411, REGON 015246420, kapitał zakładowy w wysokości

30.309.700,68 zł. wpłacony w całości.

Pozostałe informacje

Postanowienia końcowe

1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja

(w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają

nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne

(rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę

rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie

dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta

odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym

rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)

rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie

rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji

społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów

Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja).  Zasady

dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach

internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można

uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony

Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym

czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na

stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie

wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian.

3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce

\"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym

Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego

żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie.

4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015  r. Regulamin ma

zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie

Allegro po dacie opublikowania regulaminu.

Załącznik do Regulaminu:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci

odstąpienia od umowy)

-   Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę

przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer

faksu i adres e-mail]

-   Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym

odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy

następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu

następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

-   Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

-   Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

-   Adres konsumenta(-ów)

-   Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w

wersji papierowej)

-   Data

5. Utylizacja starego sprzętu:

Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym

sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek

odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia

Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość

utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu.

Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla

Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep

internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie

stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W

przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego,

uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”.

Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i

dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci

odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w

dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji

elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru.

Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej

jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są

wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony

do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie

etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport.

W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą

zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl

Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i

elektronicznego dostępna jest pod linkiem:

http://www.sferis.pl/img/gios.jpg