Smartfon PRESTIGIO WIZE P3 PSP3508 Dual Sim + 16GB (6484025910)

3 osoby kupiły 3 sztuki
cena kup teraz
309,00 zł
z 66 sztuk

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Katowice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 8GB
  • pamięć RAM (MB): 1024.00
  • waga (z opakowaniem): 0.32 [kg]
  • liczba rdzeni procesora: czterordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • rozdzielczość: 480x854
  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 8.00
  • wielkość wyświetlacza: 4,6 - 5 cali
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, GPS, dual SIM

Prestigio Wize P3

STYLOWY DODATEK. Z nowym stylowym Wize P3 pozyskasz więcej możliwości, jednocześnie nabywając świetny dodatek, który dopełni twój wizerunek. Jak zawsze w przystępnej cenie oferujemy wszystkie specyfikacje potrzebne do wykonywania codziennych zadań, jak wyszukiwanie, gry i praca z dokumentami, a szeroki ekran sprawia, że wszystko jest wygodne i wydajniejsze. Ten smartfon to nie tylko przydatna pomoc, lecz również stylowy dodatek.

• Kod produktu PSP3508DUO
• Procesor 4 x1.20 GHz
• Rozmiar wyświetlacza 5 cali
• Aparat 8 MP
• Pamięć RAM 1024 MB
• Pamięć wewnętrzna 8 GB
• Kolor Czarny
• Gwarancja producenta 12 miesięcy
• W zestawie telefon, bateria, kabel usb, adapter sieciowy, folia na wyświetlacz, dokumentacja, pendrive 16GB microUSB-USB, paragon fiskalny lub faktura VAT





Popatrz dalej

Jakie są podstawowe wymagania wobec smartfona, kiedy potrzeba wielozadaniowości w biegu? Z pewnością należy do nich szeroki ekran - Prestigio Wize P3 jest wyposażony w 5-calowy wyświetlacz IPS o rozdzielczości FWVGA (480 x 854) oraz nasyconych, żywych i realistycznych kolorach.





Nieodłączny towarzysz

Zdziwisz się, ile zadań ułatwia Wize P3. Korzystaj z niego cały dzień – począwszy od czytania w drodze do biura, poprzez wysyłania e-maili i pracę w ciągu dnia, zabijanie czasu dzięki ulubionym grom, słuchanie muzyki, aby się odprężyć w przerwie obiadowej i oglądanie zabawnych filmików z przyjaciółmi lub rodziną wieczorem. Potężny procesor czterordzeniowy i 1 GB pamięci RAM gwarantują, że wszystkie te zadania zostaną osiągnięte z łatwością, a użytkownik – zadowolony z płynnego działania.




Moc Androida

Wize P3 ma fabrycznie zainstalowany system Android 5.1 Lollipop już przy dostawie. To jedna z najnowszych wersji najpopularniejszego systemu operacyjnego na świecie. Doskonała optymalizacja wzmacnia działanie sprzętu smartfona – procesy przebiegają bardziej płynnie, wydłuża się czas pracy na baterii, a intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs pomaga szybciej zarządzać zadaniami.





Chwyć chwilę

Zachowaj cenne chwile za pomocą dwóch aparatów. Aparat tylny 8.0 MP z lampą błyskową LED pozwala uzyskać żywe i wyraźne obrazy, gotowe do publikacji tuż po sfotografowaniu, natomiast aparat przedni 1 MP służy do autoportretów i wideorozmów, gdy jesteśmy daleko od rodziny i znajomych.




Kochaj podróże

Teraz dzięki nowemu Wize P3 wszystkie podróże będą lepsze! Smartfon ma fabrycznie zainstalowany GPS, aby znaleźć drogę w nowym miejscu. Urządzenie obsługuje fale FM, dzięki czemu nigdy nie będzie ci nudno podczas długich podróży samochodem lub pociągiem – wystarczy podłączyć słuchawki do klasycznego złącza 3,5 mm i zanurzyć się w ulubioną muzykę. Bateria 2000 mAh zapewnia wystarczająco energii, aby nie kłopotać się doładowywaniem.





Podwójna oszczędność

Wize P3 obsługuje dwie karty SIM. Oznacza to, że można zarządzać kosztami komunikacji mobilnej. Korzystaj z jednej taryfy do tanich rozmów, a z drugiej do szybkiego i niedrogiego Internetu. Możesz korzystać ze swej oszczędności i nigdy nie zastanawiać się nad noszeniem ze sobą dwóch komórek.


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 83 1140 2004 0000 3002 7125 6944
    • ING Bank Śląski S.A. 69 1050 1360 1000 0090 7690 4300
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Świat Kierowcy.pl Piotr Zawadzki z siedzibą w Katowicach Al. Roździeńskiego 91, wpisana do EDG nr 65556 prowadzonego przez Prezydenta Miasta Sosnowiec, posługująca się numerem NIP 644-306-78-45 i REGON 241771660

kontakt

  • 886 564 554
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 18:00
  • 32 601 24 89
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 9. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis@swiatkierowcy.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,dowód zakupu lub jego kopię stanowiący podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

pozostałe informacje

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. § 2 Płatność i realizacja zamówień 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); b) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia); d) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy). 2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. 4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1. 5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”. 6. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 7. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 8. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. 9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.