SMARTFON LENOVO P2 4/32GB DUALSIM LTE 13MP + 32GB (6912170243)

zakończona
1 399,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 4,90 zł
  • lokalizacja: odbiór w salonach do 48h, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • transmisja danych: 4G (LTE)
  • gwarancja: producenta
  • blokada simlock: brak blokady
  • system operacyjny: android
  • kolor: odcienie szarego
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Lenovo
  • nawigacja: GPS
  • złącza: microUSB typ B
  • rozdzielczość aparatu przedniego (Mpix): 5.0
  • rozdzielczość aparatu tylnego (Mpix): 13.0
  • czytnik kart pamięci: tak
  • pamięć RAM: 4 GB
  • wbudowana pamięć: 32 GB
  • rozdzielczość ekranu (piksele): 1080 x 1920
  • częstotliwość procesora (GHz): 2.0
  • wersja systemu operacyjnego: android 6.0
  • pojemność akumulatora (mAh): 5100
  • rodzaj wyświetlacza: super AMOLED
  • ekran dotykowy: tak
  • typ: smartfon
  • przekątna ekranu (cale): 5.5
  • dual SIM: tak
  • funkcje: szybkie ładowanie
  • liczba rdzeni procesora: 8
  • komunikacja: NFC, bluetooth, wi-Fi
  • czujniki: akcelerometr, czujnik zbliżeniowy, czujnik światła, żyroskop, czytnik linii papilarnych, kompas cyfrowy
  • materiał: aluminium, szkło

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl




SMARTFON LENOVO P2

Potężny 8-rdzeniowy procesor, 32 GB pamięci, aparat 13 Mpix
Czytnik linii papilarnych oraz DUAL SIM

Smartfon LENOVO P2 32GB

Gwarancja: 24 miesiące., ID produktu: 509209


  • Wyświetlacz: sAMOLED 5,5 cala 1920 x 1080
  • 8-rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 625 (2.00 GHz)
  • System: Android 6.0
  • Pamięć wewnętrzna: 32 GB
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Aparat: 13 Mpix - Tył, 5 Mpix - Przód
  • Bluetooth, WiFi, LTE, NFC, GPS
  • Obsługa 2 kart SIM - DUAL SIM
  • Czytnik linii papilarnych
  • W ZESTAWIE KARTA PAMIĘCI GOODRAM MICRO SDHC 32GB CLASS 10 60 MB/s+ ADAPTER


Niezwykle mocny, zadziwiająco smukły

Czasy częstego ładowania telefonu odeszły w niepamięć. Smartfon Lenovo P2 może działać tak długo, że z pewnością dotrzyma Ci kroku nawet podczas najbardziej intensywnego dnia. Jest również wyjątkowo smukły. Jego potężna bateria 5100 mAh, szybki procesor oraz niezwykle elegancka obudowa sprawiają, że smartfon Lenovo P2 oferuje Ci same korzyści.

Piękna i przemyślana konstrukcja

Zostań właścicielem telefonu, który doskonale leży w dłoni i będzie świetnie prezentował się na Twoim biurku. Jego zaokrąglone rogi, ergonomicznie zakrzywione plecki oraz jednolita, metalowa konstrukcja sprawiają, że z przyjemnością po niego sięgamy a mniej chętnie odkładamy. Do wyboru w kolorze złotym lub szarym.

Po prostu niesamowity

Ekran Full HD o przekątnej 5,5 cala sprawia, że filmy i gry nabierają zupełnie nowego wymiaru. Wyświetlacz Super AMOLED smartfona Lenovo P2 zapewnia żywy i krystalicznie czysty obraz, nie zwiększając wagi urządzenia i poboru energii.

Mniejsze zużycie energii za dotknięciem

Lenovo P2 wyposażono w wygodny przełącznik, który pozwala na oszczędzanie energii, a więc wydłuża czas działania baterii. Wystarczy przesunąć go, by natychmiast wyłączyć urządzenie.

Szybkie włączanie i możliwość ładowania innych urządzeń

Lenovo P2 pracuje z ładowarką 24 W wykorzystującą technologię Rapid Charge. Zapewnia ona 10 godzin pracy po zaledwie 15 minutach ładowania. Co więcej, telefon ten może również służyć jako źródło zasilania dla innych urządzeń. Bateria o pojemności 5100 mAh daję naprawdę duże możliwości.



GALERIA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Przekątna ekranu: 5.5
Rozdzielczość: 1920 x 1080
Typ matrycy: Super AMOLED
Seria procesora: Qualcomm
Model procesora: Qualcomm Snapdragon 625 (2.00 GHz)
Liczba rdzeni procesora: 8-rdzeniowy
Pamięć RAM: 4 GB
Pojemność / pamięć wewnętrzna: 32 GB
Funkcje i wyposażenie telefonu: Akcelerometr, Czujnik geomagnetyczny, Czujnik oświetlenia, Czujnik położenia (Żyroskop), Czujnik zbliżeniowy, Czytnik linii papilarnych, DualSIM, Kompas cyfrowy
Funkcje dodatkowe: Tryb błyskawicznego ładowania
Złącze karty pamięci: MicroSD, MicroSDHC, MicroSDXC
Aparat Tył: 13.0 Mpix
Aparat Przód: 5.0 Mpix
Lampa LED: Tak
Interfejsy: Micro USB
Porty USB: 1 x MicroUSB
Wyjścia/wejścia dźwięku: Słuchawkowe - stereo 3,5 mm
Wyjścia/wejścia obrazu: Brak
Komunikacja: 4G/LTE, Bluetooth, GPS, NFC, WiFi
Modem: LTE
System operacyjny: Android 6.0
Pojemność baterii: 5100 mAh
Czas pracy na baterii: Do 48 h
Kolor: Ciemnoszary
Materiał wykonania: Aluminium
Wymiary: 153 x 76 x 8.3 mm
Waga: 177 g
Gwarancja: 24 miesiące
Dołączone akcesoria: Ładowarka, kabel USB, szpilka do karty SIM, instrukcja
Karta pamięci Goodram micro SDHC Class 10 +adapter
Pojemność / pamięć wewnętrzna: 32 GB
Class - Zapis/Odczyt: Class 10
:
Maks. szybkość odczytu: 60 MB/s
Format fizyczny: MicroSDHC
Gwarancja: Wieczysta

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Wysyłka

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia. W przypadku wybrania opcji dostawy do paczkomatu, z przyczyn od nas niezależnych czas wysyłki może wydłużyć się o około 24 godziny.

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich UPS, DHL lub DB Shenker. Wszysktie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu. Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!

Koszt wysyłki z przedpłatą na konto to
0
Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze to tylko
4.9

Płatności

Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe Nasze konto bankowe: 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554

BEZPŁATNE PUNKTY ODBIORU

Szanowni klienci, w przypadku chęci odbioru towaru w salonie. Po dokonaniu zakupu na aukcji prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie lub mailowo, informując gdzie mamy wysłać zakupiony towar. Poniżej lista dostępnych punktów odbioru .
BYDGOSZCZ

SFERIS CH Zielone Arkady
Wojska Polskiego 1
Bydgoszcz 85-171

BIAŁYSTOK

SFERIS C.H. Alfa
ul. Świętojańska 15 lok. 54
Białystok 15-277

KATOWICE

SFERIS C.H. Silesia City Center
ul. Chorzowska 107
Katowice 40-101

KIELCE

SFERIS C.H. Echo
ul. Świętokrzyska 20
Kielce 25-406

KRAKÓW

SFERIS Galeria Krakowska
ul. Pawia 5
Kraków 31-154

ŁÓDZ

SFERIS C.H. Galeria Łódzka
Al. Piłsudskiego 15/23
Łódź 90-307

PIŁA

SFERIS Al. Powstańców Wielkopolskich 99 lok. 134
Piła 64-920

POZNAŃ

SFERIS Galeria Posnania
ul. Pleszewska 1
Poznań 61-136

RZESZÓW

SFERIS C.H. Plaza
ul. Rejtana 65
Rzeszów 35-959

TARNÓW

SFERIS CH Gemini Park
ul. Nowodąbrowska 127
Tarnów 33-100

WARSZAWA

SFERIS CH Land
ul. Wałbrzyska 11 lok. 129
Warszawa 02-739

WROCŁAW

SFERIS Wrocław Pasaż Grunwaldzki
Pl. Grunwaldzki 22
Wrocław 50-363

Gdy towar będzie przygotowany do odbioru , zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani drogą mailową lub telefoniczną.
Przy odbiorze osobistym w salonie płatność tylko gotówką lub po przedpłacie przelewem.

Sferis - bezpieczny

Sferis jest ogólnopolską siecią sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie „na co dzień” dla wszystkich członków rodziny, menadżerów i biznesmenów z małych przedsiębiorstw. Jesteśmy obecni na rynku od 1992 roku i stale dbamy by nasza oferta odpowiadała na potrzeby tych, dla których szczególnie istotny jest aktywny tryb życia. Dzięki współpracy z największymi dostawcami sprzętu i usług na świecie już dziś możemy dostarczyć państwu przyjazne technologie jutra. Naszym celem jest być wiarygodnym doradcą Klienta w zakresie technologii mobilnych.

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

Wew 1. ( pn-pt: 09:00-19:00, sob: 10:00-16:00 )

Wew 2. ( pn-pt: 10:00-17:00 )
informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 4,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwość odbioru osobistego w salonach SFERIS
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Sferis Sp. z o.o.
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
NIP: 521-29-46-411
REGON: 015246420
KRS: 0000129210
Adres do korespondencji: Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000129210, NIP 521-29-46-411, REGON 015246420, kapitał zakładowy w wysokości 30.309.700,68 zł. wpłacony w całości.

kontakt

reklamacje

Procedura reklamacji: 1. Sferis przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl 2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian. 3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce \"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie. 4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015 r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie Allegro po dacie opublikowania regulaminu. Załącznik do Regulaminu: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data 5. Utylizacja starego sprzętu: Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu. Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”. Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg