Smart ForTwo ramka radiowa złącze iso kostka Łódź (6541906520)

zakończona
29,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
Zakupy powyżej 125 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
XSM02
Przedmiotem aukcji jest kompletny zestaw montażowy (RAMKA RADIOWA + AKCESORIA) który pozwoli na wymianę fabrycznego radia na nowe. Zestaw zawiera wszystko co jest potrzebne żeby samemu to zrobić.
Ramka radiowa + wybrane akcesoria które pozwolą Wam na wyjęcie fabrycznego radia i samodzielne zamontowanie nowego radia o zestandaryzowanym europejskim wymiarze 1DIN typu: Alpine, Pioneer, Kenwood itd.
Zestaw pasuje do:
Smart ForTwo 1998->
KOLOR - SZARY
Wymiary zewnętrzne ramki radiowej:
szerokość: góra 224mm
szerokość: dół 220mm
wysokość: 56mm
Wymiary wewnętrzne ramki (standard 1DIN):
szerokość: 178-180mm
wysokość: 50-51mm
Zestaw zawiera:
1 x ramka radiowa
1 x złącze radiowe do fabrycznej instalacji
Oferowane przez nas ramki to wybrane i sprawdzone produkty największego europejskiego producenta ACV. To markowy niemiecki produkt, który wyróżnia się spośród innych nienagannym wykonaniem, doskonale spasowany do deski rozdzielczej, dobrany kolorystycznie, faktura ramki pasuje do wykończenia deski. Po zamontowaniu wygląda bardzo elegancko.
Do ramki dokładamy specjalną kostkę ISO do fabrycznej instalacji samochodu.
Kostka ISO z tej aukcji ma tzw. rozłączane plusy, które pozwalają na dowolną konfigurację radia ( radio podłączone na stałe niezależnie od tego czy mamy włożony kluczyk do stacyjki, uruchamianie radia tylko po włożeniu kluczyka do stacyjki, przydatna również w przypadku kiedy radio po wyjęciu kluczyka gubi stacje radiowe i pamięć).
Dlaczego warto kupić u nas?
Sprzedajemy na tej aukcji sprawdzony markowy towar. Gwarantujemy, że będziecie bardzo zadowoleni z wyglądu ramki radiowej. Ramka wykonana jest z wysokiego gatunku plastiku (ABS), jest odporna na promieniowanie słoneczne - nie odbarwi się, na zmiany temperatury i na zarysowania.
GALERIA ZDJĘĆ OFEROWANEGO ZESTAWU
____________________­____________________­____________________­__________________ _______________

____________________­____________________­____________________­____________________­__

W PRZYPADKU ODBIORU OSOBISTEGO W NASZYM SKLEPIE PROSIMY PRZED PRZYJAZDEM O KONTAKT TELEFONICZNY LUB EMAILOWY ZE SKLEPEM.

____________________­____________________­____________________­____________________­__

Jeżeli przedmiot ma być wysłany za pobraniem to prosimy zaraz po zakupie napisać maila

Jeżeli wpłata na konto - prosimy wpłacić na dane i nr konta podany na stronie "o mnie" lub wysłany do Was w mailu po zakupie

Jeżeli ma być inny adres dostawy - prosimy napisać w mailu po zakupie.

W każdej przesyłce jest paragon fiskalny. Wystawiamy faktury VAT. Kto chce fakturę Vat - prosimy podać dane w mailu po zakupie.

Wszystkie przedmioty są nowe.

Wszystkie przedmioty z naszych aukcji można odebrać osobiście w sklepie (PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 10:00 - 18:00 / SOBOTA 10:00 - 13:00)

Adres sklepu: Łódź ul. Romanowska 55F lokal nr 10 (pasaż handlowy na osiedlu Zielony Romanów).

Dojazd od strony Łodzi - ul. Aleksandrowska do Aleksandrowa Łódzkiego a potem na światłach w lewo - kierunek na Konstantynów Łódzki, za stacja PKN Orlen Bliska - skręt na drogę osiedlową osiedla Zielony Romanów.

mapka dojazdu: >>> LINK MAPA <<<

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ALLEGRO-5000 za co najmniej 125 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
RAM-40.071.5 + ZRS-AS-25C
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 42 7121915
    Telefon stacjonarny do działu sprzedaży czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć firmie Perfect stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: baza.allegro5000@gmail.com Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza znajdującego się pod adresem: http://audiocar.home.pl/FOTO/sklep/Formularz.pdf (powyższy adres należy skopiować i wkleić w miejsce adresu w przeglądarce) lub skopiuj poniższy tekst i uzupełnij dane: Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) iż transakcja nie doszła do skutku i w związku z tym odstępuję od umowy zawartej za pomocą portalu Allegro) . Nr aukcji: Adres email: Dane kupującego: Data zakupu: PERFECT 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal nr 10 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Odesłany przedmiot musi być kompletny, w fabrycznym nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów montażu i używania. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli firma Perfect wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi firma Perfect nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie firma Perfect nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 3. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w firmie Perfect są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez firmę Perfect. będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5 UWAGA-WAŻNE Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zakupy dokonane w naszym sklepie na fakturę VAT w celu dalszej odsprzedaży lub odliczenia podatku Vat nie są sprzedażą konsumencką. Dla przedmiotów zakupionych na FAKTURĘ VAT - NIE MA ZWROTÓW KONSUMENCKICH i korekt faktur sprzedaży. zmień

reklamacje

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku kiedy sprzedający nie otrzymał pisemnej gwarancji, gwarancja realizowana jest przez firmę Perfect na podstawie paragonu. W przypadku kiedy gwarantem jest firma Perfect kupujący winien odesłać reklamowany produkt na adres sklepu lub dostarczyć go osobiście Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt firmy Perfect. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Firma Perfect odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas nieumiejętnego montażu lub niewłaściwego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu). W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Perfect. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Perfect niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez firmę Perfect albo firma Perfect nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Firma Perfect rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Perfect nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu (kiedy reklamacja została uznana za zasadną), koszty dostawy ponosi firma Perfect. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy gwarantem jest firma Perfect (brak innej gwarancji), produkt należy odesłać na adres sklepu Perfect: PERFECT 91-174 Łódź, ul. Romanowska 55F lokal nr 10

pozostałe informacje

Poza obowiązującymi przepisami wynikającymi z Ustaw i różnych przepisów itd. najważniejszą dla nas zasadą jest dobro klienta oraz zdrowy rozsądek. Dlatego jeżeli coś pójdzie nie tak zawsze lepiej się dogadać niż się pokłócić. Prosimy o tym pamiętać i kontaktować się z nami zarówno przed zakupem jak i po zakupie. Sklep stacjonarny, w którym można odebrać przedmioty z allegro: 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal 10 poniedziałek - piątek: 8:00-18:00 sobota: 10:00-13:00 Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny. Nie obsługujemy płatności kartą, tylko gotówka.