SMAROWNICA RĘCZNA DŹWIGNIOWA 0,9L + KALAMITKI 110x (6483311217)

9 dni do końca
cena kup teraz
86,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Siedlce
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent: Inny
RĘCZNA SMAROWNICA DŹWIGNIOWA 900ml

+

KALAMITKI METRYCZNE ZESTAW 110 SZT.

Smarownica ręczna jest niezastąpiona zarówno w garażu, jak i w serwisie. W zestawie znajduje się rurka i wężyk dzięki któremu możesz dostać się w trudnodostępne miejsca.

krótki skok dźwigni umożliwia działania w ciasnych przestrzeniach
końcó­wka 4-szczękowa (pasująca do większości kalamitek)
głowica aluminiowa

gumowa nakładka na rączkę, dzięki której nie ślizga się w dłoni

odpowietrznik

Dane techniczne:

pojemność: 900 ml
długość rurki: 15 cm
długość wężyka : 29 cm

kolor: żółty

M66499

M78050
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
PAMIĘTAJ!

Masz prawo otworzyć paczkę w obecności kuriera!
Jeżeli towar został uszkodzony prosimy o spisanie odpowiedniego protokółu odbioru dostępnego u kuriera.
Tylko protokół spisany PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji.
Protokoły Szkodowe spisane w późniejszym terminie, po odjeździe kuriera, zostają odrzucone przez firmę kurierską Siódemka!
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Istniejemy na rynku już od 2003r.Zajmujemy się handlem hurtowym i detalicznym. Sprzedajemy narzędzia, elektronarzędzia, narzędzia pomiarowe oraz artykuły ścierne. Aukcje wystawiane na Allegro, stanowią jedynie mały procent naszej bogatej oferty handlowej. Jesteśmy partnerami firm, między innymi: BASS POLSKA, MAR-POL, YATO, BETA, Einhell, Stanley, Honiton, Jonnesway, King-Tony, Fiskars, DeWalt, Kerg, Walmer, Makita, Bosch czy Metabo, które posiadają pozycję, dobrą markę i zaufanie na rynku polskim i europejskim. Nasze zaangażowanie w promowanie marek oraz najwyższa jakość obsługi klienta, zostały nagrodzone m.in. przez Firmę BASS POLSKA i Firmę BETA wydaniem certyfikatu.

kontakt

  • 801 044 124
    Czekamy na kontakt od poniedziałku do piątku (w godzinach od 8:00 do 17:00) pod numerem infolinii.
  • 22 460 21 07
    z telefonów komórkowych

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@bass24.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.