Smar John Deere GREASE GARD PREMIUM - 0,4kg (6482224855)

1 osoba kupiła 5 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
16,50 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • marka: Inny
  • waga (z opakowaniem): 0.40 [kg]
Qagro | O nas | Asortyment | Kontakt | Regulamin

JOHN DEERE GREASE GARD PREMIUM 0,4KG.

Smar Grease-Gard został specjalnie opracowany do smarowania i zabezpieczenia elementów oraz zwiększania niezawodności i wydajności pracy urządzeń rolniczych. Jest doskonały do smarowania łożysk, wałów napędowych i pozostałych części w ciągnikach, kombajnach i innych urządzeniach rolniczych.

Posiadamy opakowania: 0,4 kg

Charakterystyka

- Bardzo dobra odporność na maksymalne obciążenia

- Dobre zabezpieczenie przed korozją

- Odporność na wymywanie wodą

- Zakres temperatur stosowania od -26ºC do +143ºC

Specyfikacja:



NLGI 2

Wszystkie użyte nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm należą do ich właścicieli. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia użyte zostały w celach informacyjnych.
Wszy­stkie oferowane produkty pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów z UE.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą handlową zajmującą się sprzedażą produktów smarnych dla rolnictwa oraz przemysłu. Posiadamy w ofercie oryginalne oleje i smary marki AMBRA, AKCELA, John Deere, Fuchs oraz ARAL. Na Allegro mamy przyjemność przedstawić Państwu część naszej oferty obejmującej produkty dostępne na naszym magazynie. Jeżeli są Państwo zainteresowani produktami, które aktualnie nie są prezentowane na aukcjach Allegro, zapraszam do odwiedzenia strony sklepu www.qagro.pl. Kupując u nas macie Państwo pewność, że otrzymany towar będzie zgodny z opisem i starannie zapakowany.

kontakt

  • 509 682 114
    Obdługa klienta detalicznego od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

reklamacje

Procedura reklamacji 1. Reklamacje należy składać na adres Sprzedawcy. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem: www.qagro.pl lub listem, faksem albo pocztą elektroniczną. 2. W przypadku konsumentów, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 3. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji oraz udzieli odpowiedzi na podany adres poczty elektronicznej Klienta. 5. Klient przyjmuje do wiadomości, że zgodnie: a) z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601, z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. z 2006, nr 38, poz. 266) albo innych właściwych przepisów prawa, Klient zobowiązany jest dokonać ustalenia stanu przesyłki i jeżeli nastąpiło naruszenie stanu przesyłki, zobowiązany jest niezwłocznie zażądać od Kuriera (przewoźnika towaru) sporządzenie pisemnego protokołu, gdzie szkodę stwierdzi się protokolarnie w obecności kuriera (przewoźnika); b) z przepisem art. 76 ww. ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe, przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że: 1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego; 2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika; 3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; 4) szkodę, której stwierdzenie się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia stanu przesyłki oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. 6. W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca rekomenduje dla osób będących konsumentami sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcę. W przypadku konsumenta brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa konsumenta do dochodzenia roszczeń od Sprzedawcę z tytułu niezgodności z umową w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; brak protokołu uszkodzenia przesyłki może uniemożliwić konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy i ustalenie odpowiedzialności osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. 7. W przypadku klientów niebędących konsumentami strony ustalają, że brak sporządzenia protokołu szkody jest równoznaczny z naruszeniem podstawowych zasad wykonywania umów w profesjonalnym obrocie prawnym a Sprzedawca jest wolny od odpowiedzialności w zakresie wad powstałych podczas przewozu - w transporcie. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Kupujących - niebędących konsumentami - bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane, a Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, chyba, że szkoda powstała z jego winy umyślnej.