SŁUCHAWKI JVC HA-FX1x EXTRA BASS (6481770029)

7 osób kupiło 7 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,00 zł
z 493 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • lokalizacja: Lublin
  • stan: nowy
  • marka: JVC
telefon
+48 603 844 455
email
niceday24you@gmail.com
godziny otwarcia
Pon - Pt 900 - 1800
adres

NICEDAY
Grzegorz Chrabąszcz

REGON: 690397075

Szacowany czas dostawy towaru wynosi 14 dni roboczych i waha się pomiędzy 9 - 28 dni roboczych.
Towar wysyłany jest do klienta bezpośrednio z zagranicznego magazynu producenta,
w związku z tym niektóre przesyłki mogą sporadycznie zostać objęte procedurami celnymi, co będzie wiązało się
z naliczeniem dodatkowych opłat w postaci cła. Koszty dodatkowe jeśli wystąpią ponosi Kupujący.

Informujemy, że koszt przesyłki przedmiotu, podany na stronie sklepu dotyczy pojedynczej przesyłki. W przypadku zakupu większej ilości przedmiotów należy ponownie doliczyć koszty przesyłki.


Paczki wysyłamy
za pośrednictwem
Poczty Polskiej

Przyjmujemy płatności

konto Nr 68 1050 1953 1000 0092 2599 2636

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

SŁUCHAWKI JVC HA-FX1x EXTRA BASS

JVC HA-FX1X


XTREME XPLOSIVES BASS

Słuchawki douszne, zapewniające mocne,

dynamiczne i głębokie basy


10 mm magnes neodymowy oraz specjalnie wyprofilowane kanały basowe

zapewniają ekstremalnie mocne basy


Gumowe ochraniacze dla większej trwałości obudowy


Doskonała izolacja dźwięków


Ergonomiczne wyprofilowanie i trzy rozmiary silikonowych nakładek


1,2 m przewód z miedzi beztlenowej o grubości 2 mm


3,5 mm platerowany złotem wtyk stereo


Specyfikacja



Słuchawki douszne typ kanałowy


3 pary gumek w rozmiarach S/M/L


Pozłacany wtyk mini jack


XX Xtreme Xplosives Bass System


Nd - Neodymowy magnes


Impedancja: 16 Ohm


Czułość: 104dB/mW


Pasmo przenoszenia: 5Hz-23kHz


Długość przewodu [m]: 1,2

Kolor czarny z czerwonym kablem

W komplecie:
Słuchawki
2 pary gumek
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Grzegorz Chrabąszcz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GRZEGORZ CHRABĄSZCZ POŚREDNICTWO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ z siedzibą w Lublinie (20-570), ul. Szmaragdowa 10/12, NIP: 8171069632, REGON: 690397075, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju; e-mail: niceday24you@gmail.com będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego. Sprzedaż w sklepie NiceDay24 odbywa się w modelu dropshippingu. Ten model sprzedaży przez internet polega na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwroty Zwracany lub wymieniany towar musi być fabrycznie nowy, posiadać oryginalne opakowanie, metki i nie może nosić żadnych śladów użytkowania. W przeciwnym wypadku Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu i odesłania zwracanego towaru Kupującemu na jego koszt oraz do odmowy zwrotu zapłaconej za towar ceny oraz kosztów jego dostarczenia. Sprzedający nie przyjmie zwrotów wysłanych przesyłką pobraniową. Podczas realizacji zamówienia nie ma możliwości rezygnacji ani zwrotu należności, ponieważ jest to zamówienie międzynarodowe i nie można cofnąć nadanej paczki. Ewentualne zwroty są możliwe po odbiorze towaru przez Klienta oraz odesłaniu go na adres nadawcy. W chwili odbioru przesyłki Kupujący jest zobowiązany sprawdzić jej stan przy kurierze/listonoszu. W przypadku jej uszkodzenia, Kupujący jest zobowiązany zgłosić ten fakt listonoszowi (spisać protokół szkody) i powiadomić Sprzedającego drogą mailową. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

reklamacje

Sprzedaż w sklepie NiceDay24 odbywa się w modelu dropshippingu. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta. Właściciel sklepu internetowego NiceDay24 nie jest importerem jest wyłącznie pośrednikiem pomiędzy kupującym a sprzedającym. Towar wysyłany jest do klienta bezpośrednio z kraju producenta, tj. Singapuru, Hong Kongu, Tajwanu i Chin. W związku z tym niektóre przesyłki mogą sporadycznie zostać objęte procedurami celnymi, co będzie wiązało się z naliczeniem dodatkowych opłat w postaci cła lub podatku VAT. Koszty dodatkowe, jeśli wystąpią, ponosi Kupujący - przesyłki do 150 EUR są zwolnione z cła natomiast mogą zostać opodatkowane (23% VAT), przesyłki do 22 EUR zwolnione są z cła i VAT. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Adres, na który ma zostać wysłany przez Dostawcę przedmiot zamówienia musi zawierać: a) imię i nazwisko odbiorcy, b) nazwę ulicy lub osiedla, numer domu i numer lokalu, c) kod pocztowy, nazwę miejscowości i (koniecznie) nazwę województwa. Cena aukcyjna oferowanych w naszym sklepie towarów zawiera ich cenę zakupu oraz opłatę dystrybucyjną za przeprowadzenie transakcji w imieniu kupującego. Oferowane na naszej aukcji towary wysyłane są bezpośrednio z zagranicznego magazynu. Średni czas dostawy towaru (Poczta Polska) wynosi 14 dni roboczych jednak nie mniej niż 9 dni i nie więcej niz 28 dni roboczych. W skrajnych przypadkach czas dostawy może wynieść 36 dni roboczych. Koszt przesyłki podany na stronie przedmiotu dotyczy wyłącznie jednej sztuki przedmiotu zamówienia. Kupujący jest zobowiązany w ciągu siedmiu dni od momentu zawarcia transakcji wykonać przelew bankowy lub PaYU na rachunek bankowy Własciciela konta w przeciwnym razie sprzedający może rozpocząć procedurę zwrotu prowizji. Na życzenie klienta do zakupu towaru możemy wystawić fakturę na usługę pośrednictwa. Faktura jest wystawiana w formie elektronicznej i wysyłana pocztą e-mail. Nie wystawiwmy faktur VAT ponieważ nie jesteśmy płatnikiem podatku VAT. Zwroty - opisano w zakładce ZWROTY Reklamacje Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli rzecz ma wadę, klient może: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. W przypadku rzeczy, która była oznaczona przez sprzedawcę jako używana, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania rzeczy klientowi. Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Pozostałe informacje Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby interes sprzedawcy. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta. Administratorem danych osobowych klientów uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/