SŁUCHAWKI BRAINWAVZ DELTA 2 KOLORY + PIANKI COMPLY (6482819846)

3 osoby kupiły 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
69,00 zł
z 197 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost
  • List polecony ekonomiczny 3,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 5,00 zł
  • lokalizacja: Opole Lubelskie
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • marka: Inni producenci

Dział handlowy

Dział serwisu i reklamacji

Korzyści z wyboru przesyłki kurierskiej

- Oszczędzasz czas i nerwy
- Możesz monitorować swoją przesyłkę
- Przesyłka kurierska jest niewiele droższa od paczki pocztowej

Hard-Pc

ul. Fabryczna 12
24-300 Opole Lubelskie
NIP: PL717-172-46-07

Pracujemy: Poniedziałek-Piątek 9-17
Uwaga! Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z regulaminem na stronie "O mnie" oraz informacjami na aukcji.

Słuchawki Brainwavz Delta

-24 miesiące gwarancji
-SŁUCHAWKI DOSTĘPNE W DWÓCH KOLORACH: SILVER ORAZ BLACK. PO ZAKUPIE PROSIMY O INFORMACJE JAKI KOLOR WYSŁAĆ

Brainwavz Delta to słuchawki dokanałowe, które przekazują instrumenty i wokale niezwykle czysto. Metalowa obudowa oraz specjalnie strojony przetwornik sprawiają, że muzyka brzmi tak jak powinna.

Czyste, delikatne brzmienie idealne dla każdego rodzaju muzyki. Odpowiednio dopasowany do instrumentów i wokali zapewnia przyjemność odsłuchów w przystępnej cenie.

Newralgiczne miejsca kabla wzmocnione elastycznym materiałem. Niecodzienny wygląd, bordowe wykończenie, stylowy design nadające charakter.

Uniwersalny, kątowy wtyk uchroni kabel przed uszkodzeniami mechanicznymi.

Czerwone zakończenie kopułek zapewnia szybkie odnalezienie Brainwavz Delta w torbie i z łatwością można dobrać do nich odpowiednią biżuterię.

Dane techniczne

  • Przetwornik: 8 mm, dynamiczny
  • Impedancja: 16 Ohm
  • Pasmo przenoszenia: 20 - 20 000 Hz
  • Skuteczność: 100 dB
  • Pobór mocy: 2 mW
  • Przewód: 130 cm, miedziany zakończony wtyczką mini jack
  • Zawartość opakowania: 3 komplety silikonowych końcówek (S/M/L), para pianek Comply, instrukcja
  • Gwarancja: 12 miesięcy na kabel, 24 miesiące na przetwornik

Gwarancja i Wysyłka

Gwarancja

Sprzedawany przez nas towar jest nowy, pochodzi z legalnego źródła dystrybucyjnego i posiada gwarancję producenta realizowaną w Polsce. Okres trwania gwarancji podawany jest na każdej aukcji.

Podstawą do realizacji gwarancji jest paragon lub faktura VAT. W 99% przypadków paragon znajduje się w przesyłce. W przypadku paczek kurierskich najczęściej zszywamy go z listem przewozowym i umieszczamy w koszulce.Jeśli nie otrzymałeś takiego dokumentu skontaktuj się z nami, doślemy go mailowo.

Wysyłka

- Koszty przesyłki podajemy na każdej aukcji. W przypadku dokonania zakupu kilku przedmiotów za wysyłkę płaci się tylko raz.
- Przesyłki pocztowe wysyłamy do 3dni roboczych po otrzymaniu wpłaty.
- Reklamacja z tytułu niedoręczenia przesyłki pocztowej możliwa jest po 14dniach od otrzymania maila z informacją o przygototwaniu towaru do wysyłki (zgodnie z regulaminem PP)
- Wybierając list ekonomiczny lub priorytetowy (nie polecony) robią to Państwo na własną odpowiedzialność. Jest to przesyłka nierejestrowana i nie odpowiadamy za jej zaginięcie.
- Przesyłki kurierskie wysyłamy zazwyczaj w ciagu 24godzin od otrzymania wpłaty.
- Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy przewoźniku. W razie jej uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić raport.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 54 1140 2004 0000 3602 5808 1177
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Allegro Paczkomaty InPost 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Allegro Kurier InPost 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 3,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Proszę o zapoznanie się z zasadami wysyłki przedstawionymi w regulaminie i na stronie "O mnie". Pozwoli to uniknąć wszelkich problemów.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 607-552-686
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Dział Zwrotów i Reklamacji Hard-Pc
Jaracza 37/42
90-252 Łódź
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względów higienicznych sklep nie uznaje zwrotów słuchawek dokanałowych.

reklamacje

WARUNKI GWARANCJI Sklep Hard-Pc.pl udziela gwarancji na sprzedawane przedmioty. Dowodem tego jest Faktura VAT lub Rachunek, który dołączamy do każdej paczki bądź przesyłamy drogą elektroniczną. Z racji specyfiki paragonów fiskalnych (blaknięcie) zalecamy ich zeskanowanie tuż po otrzymaniu towaru. Każdy produkt objęty jest określonym czasem gwarancji, który zazwyczaj podawany jest wraz z opisem produktu. Jeśli takiej informacji nie ma prosimy o skontaktowanie się z handlowcem (dane w dziale kontakt). Gwarantuje się sprawne działanie podzespołów oraz innych rzeczy będących przedmiotem sprzedaży. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte Sprzętu. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Wypełnij poniższy formularz. Twoje zgłoszenie zostanie oznaczone unikalnym numerem RMA, który musisz umieścić na paczce (przesyłki bez tego numeru nie będą przyjmowane). Klient korzystając z gwarancji dostarcza przesyłkę do serwisu na własny koszt. Przesyłki pobraniowe bądź obciążające konto odbiorcy (Hard-Pc) nie będą przyjmowane. Nieuzasadnione wysłanie sprzętu na gwarancję spowoduje jego odesłanie do Klienta na jego koszt (15zł). Gwarancja nie zostanie uznana jeśli dostarczony sprzęt okaże się uszkodzony mechanicznie przez niewłaściwe/niedbałe jego użytkowanie. Gwarancji nie podlegają np. pęknięcia, złamania, wyrwania kabla etc. Taki sprzęt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt. Reklamacja słuchawek Superlux HMC631 - Słuchawki zakupione od dnia 1.04.2016 należy reklamować w autoryzowanym serwisie odsyłając je na adres Arcade Audio Sp. z o.o., ul. Galicyjska 2, 32-091 Michałowice, tel. +48 12 420 63 00 dołączajac do przesyłki oryginalne pudełko, opis usterki, dowód zakupu z naszego sklepu oraz adres zwrotny i dane kontaktowe. REKLAMACJA PRODUKTU Z TYTUŁU RĘKOJMI 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 3.1. za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego 3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@hard-pc.pl; 3.3. pisemnie na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji, Kamil Błaszczyk, ul. Jaracza 37/42, 90-252 Łódź (Załącznik); 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W niektórych przypadkach niezbędny do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji jest numer seryjny. Najczęściej znajduje się on na opakowaniu produktu i/lub samym sprzęcie. Prosimy o zachowanie numeru seryjnego na wypadek reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji, Kamil Błaszczyk, ul. Jaracza 37/42, 90-252 Łódź. Po otrzymaniu przesyłki z wadliwym towarem Sprzedawca zwraca Klientowi koszt transportu. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Załącznik: http://sklep.hard-pc.pl/dok/Reklamacja.pdf