SŁUCHAWKA PLANTRONICS VOYAGER LEGEND BEZPRZEWODOWA (6541626312)

zakończona
297,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 8,50 zł
  • lokalizacja: RADOM, KOZIENICE, GRÓJEC, ZWOLEŃ
  • stan: nowy

Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Dział Sprzedaży:

Tel: 502-511-388

Tel: (48) 360-24-83

Email: allegro@janserwis.pl
Pon-Pt 9:00-17:00

GG: 20383483
Skype: JanSerwis

Dział Techniczny:

Tel. 505-433-788

Pon-Pt 8:00-17:00

Nasze punkty:

ul.1905 Roku 47
26-600 Radom
Baza PKS Radom
Pon-Pt 8:00-17:00
Sob 8:00-14:00

ul.Wars­zawska 138A
26-600 Radom
Pon-Pt 8:00-17:00
Sob 8:00-14:00

Paczki wysyłamy w terminie od 1-3 dni roboczych.

Każda paczka ma przydzielony numer który wysyłamy mailem.

Informacji na temat produktów udzielamy telefoniczne bądź mailowo tylko i wyłącznie
w godzinach pracy.

Wpłata na konto bankowe:
32 1050 1793 1000 0090 9449 6909

Pobranie-kurier lub poczta

Wpłata KURIER: 14 zł
Pobranie KURIER: 15 zł
Odbiór osobisty: 0 zł
Szczegóły w koszty dostawy


SŁUCHAWKA PLANTRONICS VOYAGER LEGEND


Prostymi komendami "answer" lub "ignore" nawiążesz lub odrzucisz połączenie
przychodz­ące. Ponadto wystarczy dotknąć przycisku polecenia głosowego,
aby sprawdzić poziom naładowania baterii czy status połączenia.
Dzięki tej technologii, Voyager Legend jest pierwszym naprawdę zaawansowanym
techno­logicznie zestawem słuchawkowym Bluetooth.
Voyager Legend chroniący słuchawkę oraz umożliwiający jej ładowanie. Etui ma
wbudowany akumulator, umożliwia ładowanie słuchawki.

Najważni­ejsze cechy słuchawki Plantronics Voyager Legend:

- Smart Sensor Technology intuicyjnie kieruje połączenia do telefonu lub zestawu słuchawkowego,
wstrz­ymuje muzykę dla połączeń przychodzących.
- Multi mikrofony optymalizują głos i minimalizują hałas powodowany przez wiatr, ruch, dźwięki i tło otoczenia.
- Komendy głosowe do sprawdzenia poziomu naładowania baterii, statusu połączeń.
- Informuje o nazwie rozmówcy (PBAP) funkcja głosowa "answer", aby odebrać połączenie lub "ignore" aby odrzucić rozmowę przychodzącą.
- Wyważona konstrukcja, funkcja wyciszania, sterowanie przyciskami funkcyjnymi, wybór języka do sterowania komendami głosowymi.
- Opcjonalne oprogramowanie pozwala sprawdzić poziom naładowania zestawu
słuchawkoweg­o na telefonie iPhone oraz na telefonie z systemem Android.

Dane techniczne:
  • Waga 18 g
  • Czas rozmowy do 7 godzin / czas czuwania do 11 dni
  • Triple-mic aktywne Digital Signal Processing (DSP)
  • Technologia Multipoint - możliwość podłączenia dwóch urządzeń na raz
  • Profile v3.0 Bluetooth: Advanced Audio Distribution Profile (A2DP),
  • Audio / Wideo sterowania Remote Profile
  • (AVRCP) / (HFP) Profile 1.6 i Headset (HSP) Profil 1,2
  • Złącze Proprietary Charge zatrzaskowe połączenie magnetyczne
  • Typ baterii - Akumulator litowo-jonowy polimer
  • Miernik baterii Headset na ekranie dla iPhone oraz aplikacja dla Androida
  • - Czas ładowania (maksimum) 90 minut

Zestaw zawiera:
  • Plantronics Voyager Legend
  • Kabel USB
  • Wkładki do uszu w 3 rozmiarach
  • Instrukcja obsługi
  • Paragon lub FV - podstawa gwarancji


Zapraszamy na inne nasze aukcje
© jPanel | Wszystkie nasze aukcje | Strona o mnie
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony priorytetowy 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo zarejestrowane przez Prezydenta Miasta Radomia

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
VIII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy 17. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 18. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 19. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 20. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 21. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; h. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; i. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; j. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej; k. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; l. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 22. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: określenie adresata (zgodnie z danymi podanymi poniżej) datę zawarcia umowy/odbioru towaru, imię, nazwisko oraz adres Klienta, informację o przedmiocie umowy, datę sporządzenia oraz stwierdzenie, że Klient odstępuje od umowy z Janserwis S.C., jak również – w przypadku oświadczenia w wersji papierowej - winno być podpisane. Odstępując od umowy kupna Klient może skorzystać z formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta .Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać listownie w wersji papierowej pod wskazany adres Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom z dopiskiem: "dokumenty" lub za pomocą meila :kontakt@janserwis.pl Zwracany towar powinien zostać wysłany na adres: Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom z dopiskiem: "zwrot" 23. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta. 24. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 25. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

reklamacje

IX. Reklamacje dotyczące Towarów 26. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. 27. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Janserwis S.C ul.1905 roku 47 26-600 Radom 28. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 29. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. 30. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki. 31. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 32. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom lub na adres poczty elektronicznej: allegro@janserwis.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego. 33. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. 34. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. XI. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 35. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. XII. Postanowienia końcowe 36. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 37. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 38. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 39. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy.

pozostałe informacje

REGULAMIN: Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższy regulamin! Aukcje internetowe konta janserwis realizowane poprzez serwis internetowy Allegro.pl, prowadzone są przez: Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom SŁOWNICZEK: Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady sprzedaży towarów oferowanych na aukcjach internetowych konta janserwis w serwisie internetowym Allegro.pl; Oferta – towary umieszczone na aukcjach internetowych konta janserwis Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów na aukcji internetowej;Koszyk – element funkcjonalny serwisu Allegro.pl, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pośrednictwem strony internetowej;Konto klienta – konto, które każdy Klient może założyć w serwisie Allegro.pl, dzięki któremu posiada dostęp do własnego panelu Klienta;Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;Czas przygotowania zamówienia – czas, w jakim janserwis skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy wymienionej w opisie aukcji; Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim janserwis dostarczy towar Klientowi; Sprzedawca postępuje zgodnie z kodeksem dobrych praktyk oraz wytycznymi dotyczącymi sposobu zapoznania sie z nimi (zgodnie z ustawą z dnia 23 sierpnia 2007 rok o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym). § 1. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 1. Klient zamierzający nabyć towar może składać zamówienia w dwóch trybach:a) poprzez opcję „kup teraz”:- klient wybiera produkt oraz ilość i potwierdza zakup poprzez kliknięcie w przycisk „kup teraz”,- wskazuje adres dostawy,- wybiera formę dostarczenia zamówienia,- wybiera formę zapłaty; b) poprzez opcję „dodanie do koszyka”:- klient wybiera produkty i ich ilość i na karcie każdego produktu potwierdza chęć zakupu poprzez kliknięcie w przycisk „dodaj do koszyka”,- wskazuje adres dostawy,- wybiera formę dostarczenia zamówienia,- wybiera formę zapłaty,- potwierdza zakup towarów poprzez kliknięcie na przycisk „kupuję i płacę”. C)sprzedawany towar jest nieuszkodzony , nie posiada wad. 2. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się według następujących zasad. Każdy klient (posiadający lub nieposiadający konta w serwisie Allegro.pl) dokonujący zakupów z płatnością przy odbiorze – za pobraniem lub przy użyciu płatności on-line otrzymuje wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.3. Do każdego zrealizowanego zamówienia jest wystawiana faktura lub paragon vat. Zostanie ona przekazana Klientowi razem z zamówionym towarem pod wskazany przez Klienta adres dostawy. Klient, kupujący więcej niż jeden towar, chcący otrzymać odrębne faktury na poszczególne towary lub na inne dane Kupującego, winien złożyć odrębne zamówienia na towary objęte poszczególnymi fakturami.4. janserwis nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towarów wynikające z niepodania danych do wysyłki, rodzaju płatności oraz formy wysyłki, błędnie podanych przez Klienta danych lub niepoprawnego adresu dostawy. § 2. CENY TOWARÓW 1. Ceny towarów oferowanych do sprzedaży umieszczone są przy danym towarze. 2. Wszystkie podawane na stronie aukcji ceny:- wyrażone są w złotych polskich;- zawierają podatek VAT;- nie zawierają kosztów przesyłki. 3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena towaru podana na oficjalnej stronie aukcji w chwili składania zamówienia przez Klienta. 4. Klient oprócz ceny za towar zobowiązany jest do uiszczenia kosztów dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta. § 3. MODYFIKACJA SKŁADANYCH ZAMÓWIEŃ 1. Klient ma prawo dokonania zmian w złożonym zamówieniu do momentu przekazania towaru do wysyłki. Po przekazaniu towaru do wysyłki, Klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w § 8 Regulaminu. 2. Modyfikacji zamówienia można dokonać przez kontakt mailowy pod adresem allegro@janserwis.pl 3. Wprowadzone przez Klienta zmiany w złożonym zamówieniu dotyczyć mogą: ilości zamówionych towarów, adresu wysyłki, danych do faktury, rezygnacji z części lub całości złożonego zamówienia. 4. W przypadku, gdy Klient rezygnuje z części lub całości wcześniej opłaconego zamówienia, zwrot należności odpowiadające zapłaconej cenie towaru lub towarów, którego rezygnacja dotyczy, zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia, w którym janserwis otrzymał daną rezygnację. Wpłacona przez Klienta kwota, o której mowa w zdaniu poprzednim, zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego została wykonana płatność. § 4. FORMY PŁATNOŚCI 1. Zapłaty za zakupione towary Klient może dokonać:- osobiście, płacąc gotówką w przypadku, gdy wybraną formą płatności jest „płatność przy odbiorze”- płatnością on-line, płacąc przelewem elektronicznym, bankowym. W tym przypadku realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Janserwis potwierdzenia poprawnego wykonania płatności, złożone zamówienia z wybraną opcją płatności on-line oczekują na wpłatę Klienta przez trzy dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane. § 5. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Na stronie aukcji przy każdym towarze podana jest (w dniach roboczych) dostępność tego towaru. W razie niezrealizowania przez Janserwis zamówienia w terminie 30 dni, Klient ma prawo wyznaczyć dodatkowy termin na realizację zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie odstąpić od umowy. 2. Wysyłka towarów o różnych terminach dostarczenia następuje po skompletowaniu całości zamówienia, czyli po upływie najdłuższego terminu dla zamówionych towarów. 3. Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta na wskazany przez niego adres za pośrednictwem firmy kurierskiej, zgodnie z wybranym przez niego sposobem dostawy i płatności. 4. Koszt dostawy jest zależny od sposobu dostawy i formy płatności. Cennik zawierający koszty dostawy jest dostępny przy każdej z aukcji w zakładce: Dostawa i płatność. § . GWARANCJA 1. Towary sprzedawane przez janserwis mogą/są być objęte gwarancją udzieloną przez producenta. Dokument gwarancyjny jest każdorazowo dostarczany w opakowaniu razem z zakupionym towarem (o ile towar ten jest objęty gwarancją producenta). 2. W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji,Klient może reklamować produkt posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Janserwis może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego, na zasadach określonych w dokumencie gwarancyjnym, albo do Janserwis S.C ; b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z umową – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 6 Regulaminu. § 9.DANE OSOBOWE 1. Podawane przez Klienta dane (imię, nazwisko, adres, numer telefonu) niezbędne do wysyłki zamówionych towarów umieszczane są w bazie Janserwis Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie Janserwis S.C. Podanie danych oraz zgoda na ich przetwarzanie są konieczne do realizacji przez Janserwis S.C zamówienia. Zarówno przechowywanie, jak i przetwarzanie przez Janserwis danych odbywa się w celu realizacji umowy sprzedaży Klientowi towarów. Klient we własnym zakresie jest odpowiedzialny za prawdziwość podanych danych osobowych. 2. Podawane przez Klienta dane niezbędne do zrealizowania wysyłki zamówienia, tj. adres, imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, mogą zostać podmiotom realizującym wysyłkę w imieniu Janserwis 3. Klient, dokonując zakupu w Janserwis S.C, oddzielnie wyraża zgodę na wysyłanie za pomocą poczty e-mail informacji dotyczących oferty sklepu, ofert specjalnych – promocji, przecen (tzw. newsletter) i kodów rabatowych. 4. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim. 5. Klient ma pełne prawo wglądu do podanych przez siebie danych osobowych, ich modyfikacji oraz żądania ich usunięcia z bazy Sklepu.