SŁOWACJA mapa drogowa 1:400 000 FB (6481722253)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
21,90 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny
  • Pocztex Kurier48 7,90 zł
  • List polecony priorytetowy 9,90 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.10 [kg]
  • okładka: twarda
  • rok wydania (xxxx): 2013
  • kondycja: bez śladów używania
  • język: niemiecki
  • typ publikacji: mapa samochodowa
SZYBKA WYSYŁKA LUB ODBIÓR ZAMÓWIENIA W NASZYCH KSIĘGARNIACH: KRAKÓW, ŁÓDŹ, WARSZAWA

Słowacja mapa 1:400 000 Freytag & Berndt / 9783707904727


Informacje dodatkowe:

Tytuł oryginalny Slowakische Republik Auto + Freizeitkarte 1:400 000
Rodzaj produktu mapa samochodowa
Wydawca Freytag&Berndt
Skala 1:400 000
Język angielski, niemiecki
Indeks miejscowości z kodami pocztowymi
Data wydania 01-09-2013
Oprawa twarda
Wymiary / mm 130 x 255
Waga / gr 100
ean 9783707904727
ISBN 978-37-079-0472-7

Mapa samochodowa Freytag & Berndt to świetny towarzysz wyjazdów zarówno dla tych, którzy wybierają się na urlop wraz z biurem podróży, jak i dla wojażujących na własną rękę. Dzięki niej bez wpadek zaplanujesz wakacje i udany pobyt na miejscu. Inteligentnie przygotowana i starannie opracowana mapa idealnie sprawdza się jako podstawowe narzędzie nawigacji podczas jazdy samochodem. Możesz jej również użyć jako uzupełnienie informacji dostarczanych przez nawigację GPS. Mapa Freytag & Berndt wyróżnia się wśród popularnych map dostępnych na rynku przede wszystkim przejrzystością i częstą aktualizacją danych. Wysoka jakość papieru i wygodne składanie sprawiają, że korzystanie z niej jest prawdziwą przyjemnością.
Mapa Freytag & Berndt to austriacka precyzja danych, przyjazna grafika i wysoka jakość o tradycji sięgającej 1770 roku. Myślisz, że świat ma tylko cztery strony? Oferta map samochodowych Freytag & Berndt to prawie 1000 kierunków zwiedzania na wszystkich kontynentach!
Kto kupuje, nie błądzi!

Słowacja - atuty:
góry, wody termalne, gorące źródła, kuchnia słowacka, tanie kwatery, hotele, ośrodki narciarskie

Słowacja - główne regiony turystyczne:
Tatry Wysokie, Tatry Niskie, Mała Fatra, Duża Fatra, Słowacki Raj,

Słowacja - główne miasta:
Bánovce nad Bebravou , Bańska Bystrzyca , Bańska Szczawnica , Bardiów , Bratysława , Brezno , Bytča , Czadca , Detva , Dolný Kubín , Dubnica nad Váhom , Dunajská Streda , Filakovo , Galanta , Handlová , Hlohovec , Holíč , Humenné , Kieżmark , Kolárovo , Komárno , Koszyce , Kysucké Nové Mesto , Levice , Lewocza , Liptovský Hrádok , Liptowski Mikułasz , Łuczeniec , Malacky , Martin , Michalovce , Myjava , Nitra , Nová Dubnica , Nové Mesto nad Váhom , Nové Zámky , Nowa Wieś Spiska , Partizánske , Pezinok , Pieszczany , Poprad , Powaska Bystrzyca , Preszów , Prievidza , Púchov , Revúca , Rimavská Sobota , Rožňava , Rużomberk , Sabinov , Šaľa , Šamorín , Senec , Senica , Sered' , Skalica , Snina , Stara Lubowla , Stará Turá , Stropkov , Štúrovo , Šurany , Svidník , Tatrzańska Łomnica, Topolczany , Trebišov , Trenczyn , Trnawa , Velký Krtíš , Vranov nad Topľou , Zlaté Moravce , Zwoleń , Żar nad Hronem , Żylina ,

NASZE AUKCJE

- Atlasy - Przewodniki - Literatura podróżnicza - Fotografia - poradniki - Mapy - Mapy ścienne - Globusy - Globobar - Żeglarstwo - Wszystkie nasze aukcje

MAPY, PRZEWODNIKI - Szeroki wybór przewodników Pascal, Bezdroża, Lonely Planet, Rough Guide i innych

- Albania - Alpy - Austria - Bułgaria - Chiny - Chorwacja - Czarnogóra - Czechy - Egipt - Europa
- Francja - Grecja - Hiszpania - Indie - Kenia - Maroko - Niemcy - Norwegia - Polska - Portugalia
- Skandynawia - Słowacja - Szwecja - Tajlandia - Tunezja - Turcja - USA - Węgry - Wietnam - Włochy
TOP PRODUKTY Z NASZEJ OFERTY. PRZEWODNIKI, MAPY, LITERATURA PODRÓŻNICZA, GLOBUSY
© UltraPanel
LITERATURA PODRÓŻNICZA - COŚ DOBREGO DO POCZYTANIA :-)
© UltraPanel
GLOBUSY PODŚWIETLANE, GLOBUSY SZKOLNE, GLOBOBARY - POMYSŁ NA PREZENT
© UltraPanel
MAPY ŚCIENNE - DO BIURA, GABINETU, MIESZKANIA
© UltraPanel
PUZZLE
© UltraPanel

O nas Nasze aukcje Nasz sklep Komentarze
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 81114020170000470211154723
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 11,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Kupując kilka przedmiotów płacisz raz za przesyłkę.
Dodatkowo odbiór zamówień w naszych sklepach bez dodatkowych opłat:

Kraków, ulica Bonarka 19

Łódź, ulica Gdańska 145.

Warszawa, al. Jana Pawła II 43a/32a, pasaż Muranów I piętro

Możliwość zapłaty kartą na miejscy przy odbiorze.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 533 606 533
    nfolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:30 - 18:00
  • 42 637 06 64
    nfolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:30 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
ArtTravel
Gdańska 145
90-536 Łódź
 
ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW - ODSTĄPIENIE OD UMOWY: 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KIENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy [wzór poniżej]. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. 4. W przypadku, gdy KLIENT dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki. 5. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. 6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 7. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: allegro@arttravel.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: ArtTravel ul. Gdańska 145 90-536 Łódź z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. SPRZEDAWCA za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła KLIENTOWI potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 8. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą. 9. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KLIENTA o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do KLIENTA. SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. 11. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 12. KLIENT ma obowiązek zwrócić przesyłką PRODUKT SPRZEDAWCY lub przekazać ją osobie upoważnionej przez SPRZEDAWCĘ do odbioru w dowolnym sklepie SPRZEDAWCY niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 13. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU. 14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KLIENTOWI, w przypadku gdy (i) przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, (ii) umowa dotyczy dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

reklamacje

REKLAMACJE WAD PRODUKTÓW 1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. 3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail allegro@arttravel.pl 11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy: a) naprawy towaru, b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 12.Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres ArtTravel, ul. Gdańska 145 90-536 Łódź Z DOPISKIEM \\\\\\\"REKLAMACJA Arttravel\\\\\\\" albo złożyć reklamacje bezpośrednio w sklepie SPRZEDAWCY, w której dokonano odbioru PRODUKTU. 13. Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ. Zachęcamy do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisanie protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji. Prosimy o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne prosimy o niezwłoczny kontakt. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. Jest to szczególnie ważne przy reklamacjach produktów takich, jak globus czy mapa ścienna. W pozostałych przypadkach można przesłać reklamowany produkt pocztą na adres SPRZEDAWCY.

pozostałe informacje

WYJEŻDŻASZ? U nas wszystko w jednym miejscu, po to aby podróż była nie tylko wycieczką, ale PRZEŻYCIEM miejsca, w które zmierzasz. Produkty: To, co związane z podróżami: - przewodniki - atlasy samochodowe - mapy samochodowe i turystyczne - mapy ścienne - globusy - literaturę turystyczną - albumy Jeżeli czegoś nie ma to oznacza, że albo nie powiedziałeś nam, że powinniśmy to mieć, albo tego nie ma! INFORMACJE OGÓLNE:Kupując kilka produktów na naszych aukcjach płacisz tylko raz za przesyłkę. Na naszych aukcjach sprzedajemy tylko nowe produkty. Globusy, mapy ścienne wysyłamy tylko kurierem Do każdej przesyłki dołączany jest paragon. Jeżeli potrzebujesz FAKTURĘ VAT prosimy o informację w wygranej aukcji. ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIEŃ:W uwagach do zamówienia prosimy podać gdzie gdzie nastąpi odbiór. Gdy będzie tylko gotowe Twoje zamówienie poinformujemy Cię o tym. KRAKÓW - księgarnia, - punkt odbioru zamówień internetowych. ul. Bonarka 19 30-415 Kraków telefon: +48 533 552 533 pon. - piąt. 10:00 - 18:00 ŁÓDŹ - księgarnia, - punkt odbioru zamówień internetowych, - magazyn. ul. Gdańska 145 90-536 Łódź telefon: +48 533 606 533 fax: +48 42 637 06 64 pon. - piąt. 8:30 - 18:00 WARSZAWA - księgarnia, - punkt odbioru zamówień internetowych. al. Jana Pawła II 43a lokal 32a (Pasaż Muranów, I piętro) 01-001 Warszawa telefon: +48 533 067 533 pon. - piąt. 10:30 - 19:00