Ślizg zderzaka Lewy Tył OPEL MERIVA B 13268250 (6912072134)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Lubań, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: tylne

Lewe mocowanie zderzaka tylnego

OPEL MERIVA B

GM: 13268250

Przedmiotem aukcji jest nowe, oryginalne lewe mocowanie zderzaka tylnego do OPEL MERIVA B.

Mocowanie nowe, może posiadać delikatne ślady magazynowania.

Nr GM: 13268250

NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIAM FAKTURY VAT

W przypadku pytań proszę o kontakt:

537-113-321

                                                

pon - pt : 8:00 - 18:00

sobota:   8:00 - 14:00

Wszystkie towary wysyłamy Firmą Kurierską DHL

Zamówienia złożone do godz 11:45 wysyłamy tego samego dnia

Czas dostawy ok 24h

(w okresie świąt i trudnych warunków atmosferycznych czas dostawy może się opóźnić do 48h)

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H.U. TRANS-CARS Agnieszka Filipiak
Pisarzowice 143
59-800 Lubań
NIP: 613-149-86-18
REGON: 302330229

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PHU Trans-Cars Agnieszka Filipiak
Pisarzowice 143
59-800 Lubań
PL
Dodatkowe informacje

W przypadku Odstąpienia od umowy, Klient zobowiązuje się:


  • odesłać towar na własny koszt, przesyłką kurierską, pocztową lub inną (wybraną przez siebie), bez opcji "pobranie",
  • odesłać towar starannie zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie. ( dochodzenie odszkodowania w przypadku uszkodzenia towaru lub zaginięcia w transporcie przechodzi na Klienta, który Odstąpił od umowy),
  • odesłać towar w stanie niezmienionym tj. towar kompletny, nieuszkodzony, nienaprawiany, nieużytkowany,   
  • odesłać paragon fiskalny (w przypadku faktury klient otrzyma korektę faktury),
  • wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz Odstąpienia od Umowy, wpisując nr konta bankowego, na który Klient otrzyma zwrot pieniędzy. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
PHU Trans-Cars Agnieszka Filipiak
Pisarzowice 143
59-800 Lubań
PL
Dodatkowe informacje

* Przedmiotem sprzedaży może być rzecz nowa, używana, naprawiana, regenerowana, uszkodzona, lakierowana itp ... - o czym Konsument jest poinformowany. Wszelkie informacje o danym towarze zamieszczone są w opisie aukcji.


* Odpowiedzialność Sprzedawcy nie powstanie, jeśli Konsument o wszelkich niezgodnościach wiedział, został uprzedzony o konkretnych brakach, defektach rzeczy używanej, a mimo to zdecydował się taką rzecz nabyć. Wówczas Konsumentowi ochrona nie przysługuje. 


* W przypdaku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Konsument może żądać w pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru, jeśli jest to niemożliwe, Konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Konsument może zrealizować te uprawnienia przed upływem 1 ROKU ( licząc od dnia zakupu)


* Reklamację można kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub drogą mailową.


*Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu należy wysłać na adres Sprzedawcy.


*Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta.


* W momencie uznania reklamacji, Sprzedawca pokrywa koszty związane z wysyłką towaru.