Slim Post QSB Team Xecuter Xbox 360 (6541499940)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,99 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
KONSOLE :: KOMPUTERY :: LAPTOPY :: TELEFONY :: TABLETY :: SERWIS POGWARANCYJNY :: NAPRAWY :: GRY :: AKCESORIA

Opis produktu

Slim Post QSB Team Xecuter


Wszyscy, którzy instalowali CoolRunnera na płytach Slim nie powinni być zdziwieni długimi czasami bootowania oraz błędami. Głównym powodem jest przewód CPU_RST, który powinien mieć 50 cm i powinien być zawinięty w okrąd pod płytą główną, przez wzgląd na oddziaływanie sygnałów.
Xecuter wynalazł proste a zarazem eleganckie rozwiązanie tego problemu.
Używając procesu "serpentynowania przewodu", TX zaprojektował QSB dla Xbox'a 360 SLIM, dając nam zoptymalizowane rozwiązanie. Teraz możemy wybierać różne długości bez potrzeby skracania przewodu.
Najzwyczajniej należy skrócić przewód CPU_RST do 8 cm.a kolejno wybrać z zakresu 50, 47, 41, 38, 35, 32, 29 cm.

Masz pytania, szukasz porady lub chcesz uzgodnić szczegóły przed zakupem?

Odpowiemy na każde pytanie! Skontaktuj się z nami!

Galeria zdjęć

Odbiór osobisty i serwis

Instalacja towarów:

  • Każdy oferowany przez nas produkt może zostać profesjonalnie, odpłatnie zamontowany w naszym serwisie. W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz wystawienia specjalnej aukcji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  • Aukcje kompleksowe zawierają produkty wraz z instalacją, informacja o usługach i gwarancji zawarta jest w opisie i/lub tytule.
  • Po zalicytowaniu sprzęt należy dostarczyć osobiście lub przysłać na adres: Konsolowopl, ul. Teligi 24, 30 -835 Kraków na własny koszt. Isniteje możliwość zamówienia kuriera przez nas. Szczegóły uzgadniamy mailowo lub telefonicznie.
  • Prosimy o solidne zapakowanie towaru oraz zamieszczenie krótkiego opisu, numeru telefonu, nicku allegro i numeru aukcji.
  • Opłata za wysyłkę w takim przypadku jest kosztem odesłania do klienta.

Odbiór osobisty:

  • Oferowany przez nas asortyment jest wysokiej jakości, objęty gwarancją i pochodzi z legalnych źródeł.
  • W przeciwieństwie do innych sprzedawców prowadzimy również serwis i używamy dokładnie na tych samych produktach co na aukcjach.
  • Cenimy Państwa czas. Jeśli aukcja jest aktywna, oznacza to, że produkt dostępny jest od ręki.
  • Zakupione towary można odebrać w sklepie stacjonarnym przy ul. Teligi 24 w Krakowie. Bez potrzeby rezerwacji telefonicznej lub mailowej.
  • Pracujemy wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
  • Dojechać można do nas tramwajami: 3, 9, 13, 23 oraz autobusami: 133, 144, 163, 173, 183, 204, 224, 244, 301, 304, 503.
  • Mapa dojazdu:

Przebieg transkacji

Zakupy u nas są proste, szybkie i wygodne! Przekonaj się!

1 Wybór produktu i
dokonanie zakupu

Wybierasz ilość sztuk produktu
i klikasz "Kup teraz"
lub "Dodaj do koszyka".
Możesz też dodać przedmioty z innych aukcji aby nie płacić zminimalizować koszty wysyłki.

2 Wybór formy
płatności i wysyłki

Po zakupie prosimy o wypełnienie formularza zakupu w celu ustalenia szczegółów transakcji. Wszelkie uwagi proszę umieścić we wiadomości dla sprzedającego.

3 Szybka wysyłka i
doręczenie przedmiotu

Zamówione przedmioty są
przez nas bezpiecznie pakowane i błyskawicznie wysyłane.
Następnie kurier lub listonosz puka do twoich drzwi i wręcza Ci przesyłkę.

4 Radość z produktu
i wystawienie opini

Teraz możesz cieszyć się z zakupionego przedmiotu podobnie jak tysiące innych klientów.
Pozostaje już tylko wystawienie przez Ciebie opinii.

Pozostałe aukcje

Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz!

Płatności oraz wysyłka


Dostępne formy płatności:

  • Płatność PayU

    Dzięki zastosowaniu płatności ekspresowych PAYU czas realizacji zamówienia jest skrócony do minimum.

  • Płatność przelewem tradycyjnym

    Przelew środków na konto bankowe naszego sklepu. W tytule prosimy wpisać nick oraz numer aukcji.

  • Raty PayU

    System ratalny PAYU pozwala na rozłożenie płatności na okres do 36 miesięcy.

  • Płatność przy odbiorze

    Wybierasz tą opcję i regulujesz płatność kurierowi w czasie doręczenia przesyłki


Opcje wysyłki produktu.


Kurier - wszystkie zamówienia zrealizowane przed godziną 13 wysyłamy tego samego dnia. Do klienta docierają dzień później.

Poczta Polska - wysyłki realizowane są codziennie. Średni czas dostawy to 2 do 4 dni dla przesyłek priorytetowych i 4 do 14 dni dla przesyłek ekonomicznych. Uwaga! Tylko przesyłki polecone posiadają numer śledzenia oraz są ubezpieczone przed zaginięciem.



Program Ochrony Kupujących - klienci kupujący w naszym sklepie automatycznie korzystają z Programu Ochrony Kupujących, dzięki czemu wszystkie transakcje są w 100% bezpieczne.

Kopiowanie całości lub fragmentów aukcji (opisu, grafiki i zdjęć) oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej DZ.U.94 poz.83, sprost.:Dz.U.94 Nr 43 poz. 170. Copyright © 2015 Konsolowopl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Deutsche Bank PBC S.A. 19191010482110376366930001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
SPOSOBY WYSYŁKI, FORMY TRANSPORTUI. ZASADY WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU: 1. Wysyłki realizowane są w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania płatności. 2. Zamówienia złożone, opłacone i zaksięgowane do godziny 13 realizowane są w tym samym dniu roboczym. 3 .Na terenie Polski towar wysyłany jest kurierem DPD lub Pocztą Polską, w zależności od wybranego sposobu dostawy. 4. W skrajnych przypadkach wysyłka może zostać opóźniona do 14 dni roboczych, o czym klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie. 5. Opłaty za opakowanie i pakowanie wliczone są w koszty wysyłki. 6. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. 7. W celu uzyskania numeru śledzenia prosimy wysłać maila z numerem zamówienia na adres wysylka@konsolowo.pl 8. Towar do wysyłki jest odpowiednio zabezpieczony. 9. Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, czy nie została naruszona bądź uszkodzona podczas transportu. W przypadku zastrzeżeń prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego u przewoźnika, gdyż za transport odpowiada firma przewozowa. 10. Nie łączymy zamówień bez wcześniejszego kontaktu mailowego lub telefonicznego. 11. Zakupiony towar można odebrać osobiście w sklepie Konsolow.pl przy ul. Teligi 24 w Krakowie. II. STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I WYSYŁKI1. Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do sklepu w zakładce "Historia i szczegóły moich zamówień". 2. W przypadku zakupu na Allegro o zmianie statusu klient zostanie poinformowany drogą mailową. 3. W celu uzyskania numeru śledzenia prosimy wysłać zapytanie mailowe z numerem zamówienia na adres wysylka@konsolowo.pl lub skorzystać z formularza dostępnego na stronie. III. ZWROTY I REKLAMACJE1. W przypadku zwrotu lub reklamacji towar należy dostarczyć na własny koszt lub osobiście do siedziby firmy:Konsolowo.plul. Teligi 2430-835 Krakówtel. 530 001 377 2. Przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą odbierane. 3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (testy diagnostyczne reklamowanego sprzętu nie wykazały usterek) klient zostanie obciążony kosztami transportu (20 zł. netto), oraz kosztami operacyjnymi (50 zł netto). 4. W przypadku zwrotu towar musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu i nie może posiadać śladów użytkowania. 5. Zgodnie z zaleceniami producenta w przypadku jakichkolwiek problemów z odczytem/zapisem nośników na napędach optycznych należy sprawdzić aktualne wersje oprogramowania sprzętowego (tzw. firmware, np. dla LiteOn aktualne wersje są dostępne na stronie www.liteon.ab.pl. W przypadku wysłania sprzętu bez aktualnej wersji oprogramowania będzie on uznany za sprawny i odesłany do Państwa na Państwa koszt. 6. Z uwagi na dużą aktywność konkurencji (kupowanie produktów i brak zapłaty lub rezygnację) nie anulujemy zakupów. Proszę pamiętać, iż transakcje na allegro są umowami kupna sprzedaży i biorąc udział w licytacji lub klikając kup teraz deklarujemy się zapłacić za towar. Wszystkie sporne transakcje rozpatrywane są indywidualnie. W większości przypadków zgadzamy się na anulowanie oferty. 7. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić, bez podania przyczyny. W tym celu należy w terminie do 14 dni kalendarzowych zgłosić ten fakt mailowo lub telefonicznie, a następnie w terminie 14 dni odesłać towar na adres firmy. 8. Do wysyłanego towaru należy dołączyć rachunek fiskalny lub kopię FV oraz formularz zwrotu towaru w formacie PDF dostępny jest pod linkiem:www.konsolowo.pl/shop/pdf/returnform.pdf 9. Przelewy zwrotne będą wykonywane do 14 dni roboczych od otrzymania towaru, wypełnionego i podpisanego formularza oraz dowodu zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny). 9. W skrajnych przypadkach jak konieczność sprowadzania towaru z zagranicy, reklamacje mogą się opóźnić o 28 dni roboczych. UWAGA! Nie odpowiadamy na SMSy!

reklamacje

SPOSOBY WYSYŁKI, FORMY TRANSPORTUI. ZASADY WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU: 1. Wysyłki realizowane są w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania płatności. 2. Zamówienia złożone, opłacone i zaksięgowane do godziny 13 realizowane są w tym samym dniu roboczym. 3 .Na terenie Polski towar wysyłany jest kurierem DPD lub Pocztą Polską, w zależności od wybranego sposobu dostawy. 4. W skrajnych przypadkach wysyłka może zostać opóźniona do 14 dni roboczych, o czym klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie. 5. Opłaty za opakowanie i pakowanie wliczone są w koszty wysyłki. 6. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. 7. W celu uzyskania numeru śledzenia prosimy wysłać maila z numerem zamówienia na adres wysylka@konsolowo.pl 8. Towar do wysyłki jest odpowiednio zabezpieczony. 9. Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, czy nie została naruszona bądź uszkodzona podczas transportu. W przypadku zastrzeżeń prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego u przewoźnika, gdyż za transport odpowiada firma przewozowa. 10. Nie łączymy zamówień bez wcześniejszego kontaktu mailowego lub telefonicznego. 11. Zakupiony towar można odebrać osobiście w sklepie Konsolow.pl przy ul. Teligi 24 w Krakowie. II. STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I WYSYŁKI1. Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do sklepu w zakładce "Historia i szczegóły moich zamówień". 2. W przypadku zakupu na Allegro o zmianie statusu klient zostanie poinformowany drogą mailową. 3. W celu uzyskania numeru śledzenia prosimy wysłać zapytanie mailowe z numerem zamówienia na adres wysylka@konsolowo.pl lub skorzystać z formularza dostępnego na stronie. III. ZWROTY I REKLAMACJE1. W przypadku zwrotu lub reklamacji towar należy dostarczyć na własny koszt lub osobiście do siedziby firmy:Konsolowo.plul. Teligi 2430-835 Krakówtel. 530 001 377 2. Przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą odbierane. 3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (testy diagnostyczne reklamowanego sprzętu nie wykazały usterek) klient zostanie obciążony kosztami transportu (20 zł. netto), oraz kosztami operacyjnymi (50 zł netto). 4. W przypadku zwrotu towar musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu i nie może posiadać śladów użytkowania. 5. Zgodnie z zaleceniami producenta w przypadku jakichkolwiek problemów z odczytem/zapisem nośników na napędach optycznych należy sprawdzić aktualne wersje oprogramowania sprzętowego (tzw. firmware, np. dla LiteOn aktualne wersje są dostępne na stronie www.liteon.ab.pl. W przypadku wysłania sprzętu bez aktualnej wersji oprogramowania będzie on uznany za sprawny i odesłany do Państwa na Państwa koszt. 6. Z uwagi na dużą aktywność konkurencji (kupowanie produktów i brak zapłaty lub rezygnację) nie anulujemy zakupów. Proszę pamiętać, iż transakcje na allegro są umowami kupna sprzedaży i biorąc udział w licytacji lub klikając kup teraz deklarujemy się zapłacić za towar. Wszystkie sporne transakcje rozpatrywane są indywidualnie. W większości przypadków zgadzamy się na anulowanie oferty. 7. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić, bez podania przyczyny. W tym celu należy w terminie do 14 dni kalendarzowych zgłosić ten fakt mailowo lub telefonicznie, a następnie w terminie 14 dni odesłać towar na adres firmy. 8. Do wysyłanego towaru należy dołączyć rachunek fiskalny lub kopię FV oraz formularz zwrotu towaru w formacie PDF dostępny jest pod linkiem:www.konsolowo.pl/shop/pdf/returnform.pdf 9. Przelewy zwrotne będą wykonywane do 14 dni roboczych od otrzymania towaru, wypełnionego i podpisanego formularza oraz dowodu zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny). 9. W skrajnych przypadkach jak konieczność sprowadzania towaru z zagranicy, reklamacje mogą się opóźnić o 28 dni roboczych. UWAGA! Nie odpowiadamy na SMSy!