SLIM LINE RAJSTOPY Z KOMPRESJĄ 20 DEN Gatta r 3 (6541247379)

zakończona
14,16 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
Zakupy powyżej 180 zł
  • lokalizacja: Pyzdry
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • rozmiar: 3
  • DEN: 20
  • wzór: gładkie
  • kolor: czerń
  • dostawa z Polski: tak
finkad
| strona o mnie | komentarze | wszyskie aukcje | do ulubionych | zadaj pytanie |
Dane Kontaktowe:
603860597

szafinka@onet.eu

Szafinka Dorota Wąsiewicz
ul. Niepodległości 20
62-310 Pyzdry
Wysyłka:


Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską
Płatnosci:


ING Bank Śląski S.A.
42 1050 1852 1000 0090 9953 7459

Witamy na naszej aukcji

RAJSTOPY DAMSKIE

SLIM LINE

20 DEN

CZARNE, GOLDEN , DAINO

rozmiar 3

SLIM LINE - RAJSTOPY DAMSKIE, Z KOMPRESJĄ 20 DEN. RAJSTOPY ZE

STOPNIOWANĄ KOMPRESJĄ NA CAŁEJ DŁUGOŚCI, WSPOMAGAJĄCE

PRAWIDŁOWE KRĄŻENIE I OPTYCZNIE WYSZCZUPLAJĄCE NOGI.

SKŁAD: 84% POLIAMID, 16% ELASTAN.

Zapraszamy także na inne nasze aukcje !
Szablony Aukcji

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Finkad za co najmniej 180 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 42 1050 1852 1000 0090 9953 7459
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Pocztex Kurier48 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 603860597
    Czynna w dni robocze w godzinach 8.00-15.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Biustonosze silikonowe i wkładki silikonowe ze względu na specyfikę produktu nie podlegają wymianie i zwrotowi.

reklamacje

Reklamacje przyjmujemy pod adresem : 62-310 Pyzdry ul. Niepodległości 20 Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem szafinka@onet.eu , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

PROSIMY O PODAWANIE KOLORÓW - nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce towaru z powodu braku podania koloru przez kupującego Nie bierzemy odpowiedzialności za różnice kolorów towaru na prezentowanych zdjęciach wynikające z ustawień barw na poszczególnych monitorach klientów lub stosowanych technik fotograficznych, oraz stosowania innych technologii przez producenta . Zamieszczone zdjęcia produktów mogą różnić się nieznacznie od wyglądu produktów w rzeczywistości. Każdy klient otrzymuje dowód zakupu w postaci: paragonu.ZASADY ZAKUPÓW Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysyłki towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze. Termin realizacji wynosi średnio w zależności od rodzaju zamawianego towaru od 48 h do 7 dni od momentu potwierdzenia zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużania terminu realizacji. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym otrzymaliśmy wpłatę za zakupione towary. Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku Przesyłki są nadawane głównie za pośrednictwem Poczty Polskiej. NIE ODPOWIADAMY ZA OPÓŹNIENIA W PRACY POCZTY POLSKIEJ - gdyż po nadaniu nie mamy już wpływu na pracę spedycji. W przypadku uszkodzenia lub zgniecenia opakowania spowodowane przez pocztę polską nie ponosimy odpowiedzialności. Pamiętaj,przesyłki są rejestrowane i ubezpieczone. W przypadku gdy od nadania przesyłki upłynie 14 dni a jej nie otrzymałeś to na Twój wniosek składamy reklamację na Poczcie Polskiej Reklamacje z tytułu zaginięcia przesyłek : -Wyjaśnienia i wdrożenie procedury reklamacyjnej leży w obowiązku Sprzedawcy Reklamacja na Poczcie Polskiej może być złożona nie wcześniej jak 14 dni od nadania przesyłki -Poczta rozpatruje reklamację w czasie do 30 dni. Nie wysyłamy automatycznie ponownie przesyłek nieodebranych. Przesyłka może zostać wysłana po uzgodnieniu ponownej opłaty za przesyłkę Wysyłki listem ekonomicznym realizujemy na ODPOWIEDZIALNOŚĆ Kupującego. Nie ryzykuj - wybieraj POLECONE. Pamiętaj,przesyłki są rejestrowane i ubezpieczone. W przypadku gdy od nadania przesyłki upłynie 14 dni a jej nie otrzymałeś to na Twój wniosek składamy reklamację na Poczcie Polskiej. Reklamacje z tytułu zaginięcia przesyłek -Wyjaśnienia i wdrożenie procedury reklamacyjnej leży w obowiązku Sprzedawcy Reklamacja na Poczcie Polskiej może być złożona nie wcześniej jak 14 dni od nadania przesyłki -Poczta rozpatruje reklamację w czasie do 30 dni. Decydując się na zakup na naszych aukcjach, zgadzacie się Państwo się z powyższym regulaminem. ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.