ŚLICZNY ŁAŃCUSZEK Z PERŁAMI !! P,750 (6542091602)

zakończona
1 209,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 21,00 zł
  • lokalizacja: Legionowo
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • płeć: produkt damski
  • materiał: złoto
  • typ: wyrób jubilerski
  • splot: kostka
  • dostawa z Polski: tak
Legionowo
Piłsudskiego 4C | tel. 22 782 59 60 | pilsudskiego4c@loomb­ard.pl

ŚLICZNY ŁAŃCUSZEK Z PERŁAMI !! P,750

Witamy!



Na naszych aukcjach oferujemy Państwu zarówno używane jak i nowe wyroby jubilerskie ze złota. Jesteśmy legalnie działającą firmą, zajmującą się obrotem złotą biżuterią od ponad 15 lat,
a od ponad 5 lat mamy przyjemność oferować Państwu wyroby jubilerskie w sprzedaży detalicznej.

Dziś w ofercie ŚLICZNY ŁANCUSZEK P.750 .

Wyrób jest używany, ale w bardzo dobrym stanie.

Próba złota: 750
Masa wyrobu:7,8
Długość : Ok 50cm
Kolor złota: Żólty



Oznaczenia prób złota:
24-karatowe - próba 999 (99,9% czystego złota - sprzedawane głównie w sztabkach)
18-karatowe - próba 750 (75% czystego złota - próba rzadko używana w jubilerstwie)
14-karatowe - próba 585 (58,5% czystego złota - najczęściej używana próba)
9-karatowe - próba 375 (37,5% czystego złota)
8-karatowe - próba 333 (33,3% czystego złota - często używana próba)

Gorąco polecamy!!!




Przy odbiorze bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki. W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać szkody w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej), oraz niezwłocznie skontaktować się z punktem lombardowym.
Uwaga- bez oryginału protokołu szkody, nie będziemy w stanie uznać Państwa reklamacji - prosimy nie ryzykować nie sprawdzając przesyłki przy kurierze!

- wystawiamy fakturę VAT marża,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,
- nie wysyłamy za pobraniem.

PŁATNOŚĆ

Nr konta bankowego:
16 1090 2398 0000 0001 3333 6561

lub:
- płatność przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży
- nie wysyłamy za pobraniem

Legionowo

Piłsudskiego 4C | tel. 22 782 59 60 | pilsudskiego4c@loomb­ard.pl

WYSYŁKA

Przesyłkę wysyłamy
w ciągu 24h
w dni robocze od daty
zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Nie wysyłamy
ZA POBRANIEM!!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 16 1090 2398 0000 0001 3333 6561
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 21,00 zł
kolejna sztuka: 21,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
GREEN DESIGN S.C.
PIŁSUDSKIEGO 4C
05-120 LEGIONOWO
Polska
 
14 DNI na poinformowanie o odstąpieniu od umowy kupna bez podania przyczyny, następnie od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy kolejne 14 DNI na odesłanie sprzętu. Koszt odesłania towaru spoczywa na Kupującym. SPRZEDAJĄCY MA 14 DNI NA ZWROT PIENIĘDZY ZA ZAKUPIONY TOWAR NA KONTO KLIENTA OD MOMENTU DOSTARCZENIA PRZESYŁKI DO SPRZEDAJĄCEGO. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy. RĘKOJMIA 1 rok - termin liczony od momentu zauważenia wady, w którym należy zgłosić sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i określić swoje żądania. Zgodnie z art. 556 § 1 kc. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne także przy sprzedaży rzeczy używanej. Natomiast uprawnienia z tytułu wad fizycznych wygasają po upływie 1 roku licząc do dnia kiedy rzecz została kupującemu wydana. Upływ powyższych terminów nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedawca wadę podstępnie zataił (zob. Art. 568 kc.). Podstawą do skorzystania z owej rękojmi jest stwierdzenie, iż TOWAR JEST NIEZGODNY Z OPISEM. BEZWZGLĘDNY ZAKAZ ZRYWANIA PLOMB GWARANCYJNYCH ! Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie, np. pisząc na adres e-mail. Sprzęt należy w takim wypadku zwrócić w nienaruszonym stanie. Szanowni Państwo, informujemy, że na sprzęt zakupiony na naszych aukcjach udzielamy 24- godzinnej gwarancji testowej. Obowiązuje ona tylko w przypadku wykazania ukrytej wady technicznej. W tym czasie należy się z nami skontaktować w celu ustaleń szczegółów zwrotu towaru. Zwrotów nie przyjmujemy w przypadku: - niesporządzenia PROTOKOŁU SZKODY - zniszczenia paczki podczas transportu - zerwanie lub naruszenia plomb gwarancyjnych, które oznaczają ingerencję w sprzęt.

reklamacje

KTO WNOSI REKLAMACJĘ? 1- w przypadku, jeśli towar nie dotrze do Adresata - pracownik lombardu (z tytułu niewykonania lub nienależnego wykonania) 2- w pozostałych przypadkach Adresat zgłasza reklamację w ciągu 7 dni od odebrania paczki w każdej placówce Poczty Polskiej, np. a) jeśli opakowanie nie było uszkodzone, sprawdzenie zawartości stanu przesyłki przy kurierze nie sprawdzone, a po otwarciu w domu okazało się że jest uszkodzona przesyłka -adresat składa reklamację w placówce pocztowej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki. Warto zrobić zdjęcia opakowania i przesyłki. Nie mniej jednak to na odbiorcy spoczywa wtedy ciężar udowodnienia, iż ubytki lub uszkodzenie przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez Pocztę Polska SA w celu wykonania usługi, a jej doręczeniem. Adresat przesyłki ma prawo do sprawdzenia stanu przesyłki przy kurierze !! b) jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone odbiorca ma prawo żądać od kuriera sprawdzenia stanu zawartości przesyłki.Odbiorca sprawdza przy kurierze stan zawartości przesyłki tj.: stwierdza czy zawartość nie jest uszkodzona lub nie nastąpił jej ubytek. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, kurier razem z odbiorcą sporządza protokół. Wraz z protokołem adresat składa reklamację w placówce Poczty Polskiej. CZAS ROZPATRYWANIA REKLAMACJI - 30 dni od dnia złożenia reklamacji. Jeśli w zgłoszonej reklamacji brakuje dokumentów lub danych, Poczta Polska wzywa do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania. (okresu tego nie wlicza się do terminu rozpatrzenia reklamacji). Od decyzji w sprawie reklamacji przysługuje odwołanie w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji. (pouczenie w sprawie będzie znajdować się na piśmie z Poczty Polskiej) WAŻNE !!!!! Reklamację rozpatrzoną po terminie 30 dni uznaje się za UZASADNIONĄ (okres ten liczymy od następnego dnia od dnia złożenia reklamacji do dnia daty stempla pocztowego decyzji PP S.A. o rozpatrzeniu reklamacji). UWAGA!!! do momentu zakończenia procesu reklamacyjnego zachowujemy potwierdzenia złożenia reklamacji (maile, pisma i inne dokumenty), pisma z decyzjami Poczty Polskiej oraz koperty ze stemplem i datą nadania i otrzymania!!!

pozostałe informacje

BEZWZGLĘDNY ZAKAZ ZRYWANIA PLOMB GWARANCYJNYCH !