ŚLICZNA KURTKA W KWIATY ROZMIAR 86! (6483566069)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
59,99 zł
z 10000 sztuk
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 86 [см]
  • wiek dziecka: 12 m +
  • kolor: odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, wielokolorowy, odcienie czerwieni, odcienie różu

ŚLICZNA KURTECZKA W KWIATKI

ZAPINANA NA GUZIKI!

Towar jest nowy,fabrycznie zapakowany.

Towar dostępny w kolorze:

-czerwonym

-różowym

-granatowym

Sugerowany rozmiar 86.

Wiek dziecka 12-18 miesięcy.


Długość całkowita 38 cm

Szerokość pod paszkami 2*28 cm

Długość rękawa 31 cm


Dopuszczalne jest odchylenie +/- 2cm

Wybrany kolor proszę podać w formularzu dostawy!

Możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki.

Na pozostałych aukcjach dostępne inne rozmiary!

Towar wysyłany bezpośrednio od producenta z zagranicy na adres podany przez kupującego.
Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zamawiamy towar w ciągu 24 godzin u zagranicznego dostawcy-producenta.­

Czas dostawy przesyłki z zagranicy wynosi od 14 dni do 25 dni roboczych. Może wydłużyć się maksymalnie do 35 dni roboczych.NAJCZĘŚCIE­J PRZESYŁKI DOCHODZĄ JUŻ PO 14 DNIACH OD DATY WYSYŁKI!

W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu:501798218

adres mail: modnie@onet.pl

Serdecznie zapraszam do zakupu!


© AllegroPromo

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 85203000451110000004192370
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Towar wysyłany bezpośrednio od producenta z zagranicy na adres podany przez kupującego.
Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zamawiamy towar w ciągu 24 godzin u zagranicznego dostawcy-producenta.

Czas dostawy przesyłki z zagranicy wynosi od 14 dni do 25 dni roboczych. Może wydłużyć się maksymalnie do 35 dni roboczych.NAJCZĘŚCIEJ PRZESYŁKI DOCHODZĄ JUŻ PO 14 DNIACH OD DATY WYSYŁKI!
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient ma prawo – zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając poprzez Pośrednika stosowne oświadczenie Sprzedawcy w terminie do dziesięciu dni od daty odbioru zamówienia. Dla zachowania tego terminu wystarczające jest złożenie oświadczenia Pośrednikowi. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do odesłania zamówienia w terminie 14 dni na adres Sprzedawcy bezpośrednio lub pośrednio odsyłając zamówienie na adres Pośrednika. Do zwracanego zamówienia powinno zostać dołączone oświadczenie na piśmie o odstąpieniu od umowy, jeżeli nie zostało wcześniej złożone w innej formie. Pieniądze za zwrócone zamówienie Klient otrzyma przelewem bankowym na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego zamówienia. Klient ma prawo do reklamacji wadliwego lub błędnego towaru. Reklamacje zamówień powinny być kierowane do Sprzedawcy przy pomocy Pośrednika. W przypadku reklamacji Klient zobowiązany jest do odesłania zamówienia wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres Sprzedawcy bezpośrednio lub pośrednio odsyłając zamówienie na adres Pośrednika. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego" i rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia do Sprzedawcy. Towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sprzedawca poprzez Pośrednika zwróci nabywcy równowartość ceny produktu w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.

pozostałe informacje

Pamiętaj! Złożenie zamówienia poprzez serwis allegro.pl jest równoznaczne z akceptacją określonych w niniejszym regulaminie zasad. POSTANOWIENIA OGÓLNE: Użyte w niniejszym regulaminie terminy oznaczają: czas dostawy - suma czasu realizacji zamówienia oraz czasu wysyłki dzień roboczy - dzień od poniedziałku do piątku nie będący ustawowym dniem wolnym od pracy klient - osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą zamawiająca produkty prezentowane w sklepie internetowym lub w serwisie allegro.pl regulamin - niniejszy regulamin pośrednik - podmiot określony w art. II ust. 1 przewoźnik - firma lub firmy określone w art. V ust. 9, za pomocą których dostarczane jest do Klienta zamówienie sklep allegro – sklep internetowy prowadzony w serwisie allegro za pomocą, którego Pośrednik prezentuje towary, przy zamówieniu, których u Sprzedawcy przez Klienta pośredniczy w imieniu Sprzedawcy. sprzedawca - podmiot, u którego Klient dokonuje zakupu Towarów przy pomocy Pośrednika, będący podmiotem zagranicznym spoza unii europejskiej strony - łącznie Pośrednik i Klient towar - prezentowane na serwisie allegro.pl produkty, stanowiące własność Sprzedawcy usługa - usługa świadczona przez Pośrednika na rzecz Sprzedawcy, polegająca na pośredniczeniu w dokonywaniu przez Klienta zakupów bezpośrednio u Sprzedawcy, szczegółowo opisana w art. III zamówienie - towar albo towary, stanowiące własność Sprzedawcy, które Klient zakupuje u Sprzedawcy za pośrednictwem Pośrednika zrealizowanie zamówienia - moment wydania zamówienia przewoźnikowi Sklep w serwisie allegro.pl ma charakter otwarty, co oznacza, że korzystać z niego będzie mógł każdy podmiot, który spełnia kryteria uznania go za Klienta, pod warunkiem zaakceptowania niniejszego regulaminu. Postanowienia regulaminu wiążą Klienta od momentu złożenia zamówienia. POŚREDNIK: Grażyna Broda Fashion Atelier Rogozińska 73 62-100 Wągrowiec ŚWIADCZONE USŁUGI: Usługi świadczone w ramach sklepu w serwisie allegro.pl polegają na pośrednictwie i pomocy w dokonywaniu u Sprzedawcy zakupów produktów prezentowanych w serwisie allegro.pl. Poprzez złożenia zamówienia Klient, nie kupuje towaru u Pośrednika a u Sprzedawcy. Pośrednik świadczy na rzecz Sprzedawcy usługę polegającą na pośrednictwie w: zawarciu umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą - Pośrednik zawiera umowę w imieniu Sprzedawcy przekazaniu Sprzedawcy płatności za towar w celu przekazania przesyłki na adres Klienta stosowaniu ewentualnej procedury reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu Sprzedawcy sprzedaz Poprzez złożenie zamówienia na towar w sklepie Pośrednika prowadzonym w serwisie allegro.pl Klient zawiera ze Sprzedawcą umowę kupna-sprzedaży. Prezentowana w sklepie internetowym lub serwisie allegro.pl cena stanowi łączny koszt zakupu towaru, w którym mieście się prowizja przekazywana przez Sprzedawcę Pośrednikowi. Podawane ceny: wyrażone są w złotych polskich nie zawierają kosztów przesyłki, które określone są w art. VIII. Cena podana przy danym towarze jest ostateczna i wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Pośrednikowi przysługuje uprawnienie do zmiany cen w każdym czasie, jednak zmiany te nie dotyczą już złożonych zamówień. Realizacja umowy następuje poprzez pięć etapów: wybór przez Klienta towaru poprzez kliknięcie „kup teraz” na allegro.pl poinformowanie Klienta o wysokości kosztów wysyłki wyrażenie prze Klienta zgody na koszt całości zamówienia - towaru oraz kosztu wysyłki złożenie przez Klienta zamówienia na wybrany towar zapłata ceny w sposób przewidziany w art. VI oraz odbiór towaru. PROCEDURA ZAMÓWIENIA Zamówienia w serwisie allegro.pl można składać 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. Po złożeniu zamówienia, na podany przez Klienta adres e-mail, wysyłane jest potwierdzenie zamówienia. Zamówienia, nieopłacone w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych od złożenia zamówienia, nie będą realizowane. Do chwili opłacenia zamówienia możliwe jest jego anulowanie lub zmiana. W tym celu należy skontaktować się z Pośrednikiem pisząc wiadomość e-mail poprzez system allegro.pl. W przypadku, gdy po złożeniu zamówienia okaże się, że danego towaru nie ma na stanie magazynowym Sprzedawcy, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany a wszelkie dokonane wpłaty zostaną mu zwrócone. Podczas składania zamówienia Klient informowany jest o kosztach wysyłki towaru. Formy płatności za zamówienie podane są w art. VI. Formy odbioru zamówienia, to przesyłka za pośrednictwem China Post. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem ani odbioru osobistego towaru - towar wysyłany z zagranicy. PŁATNOŚCI Płatność powinna być dokonana w kwocie stanowiącej sumę ceny towaru oraz kosztów przesyłki. Za złożone zamówienie można dokonać płatności w następujących formach: płatność przelewem bankowym płatność za pomocą systemu PayU Płatność przelewem bankowym powinna zostać dokonana przez Klienta na rachunek bankowy Pośrednika nr: Grażyna Broda Fashion Atelier Rogozińska 73 62-100 Wągrowiec Nr konta Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 85203000451110000004192370 Płatność za pomocą systemu PayU dokonywana jest zgodnie z tym systemem płatności. Zamówienie zaczyna być realizowane w momencie zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Pośrednika. REALIZACJA ZAMÓWIENIA, WYSYŁKA I DOSTAWA Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Pośrednika. Pośrednik przekazuje Sprzedawcy zamówienie wraz z płatnością pozostawiając dla siebie kwotę odpowiadającą prowizji, jaka przyznana jest mu od Sprzedawcy na podstawie odrębnej umowy. Orientacyjny czas realizacji i dostawy wynosi od 14 do 25 dni roboczych, sporadycznie może trwać to dłużej. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę to 35 dni roboczych od dokonania płatności. Po tym czasie przesyłka jest reklamowana u przewoźnika,a pieniążki są zwrócone klientowi. KOSZTY WYSYŁKI Koszt wysyłki jest z góry określony dla każdego przedmiotu i przedstawiony na stronie aukcji przedmiotu. W przypadku zamówienia kilku przedmiotów koszty przesyłki należy zsumować. OBOWIĄZKI CELNE Klient ma świadomość, że towary dostarczane są przez Sprzedającego spoza terenu Unii Europejskiej. Dokonując zamówienia u Sprzedawcy Klient staje się importerem towaru z terytorium państwa trzeciego. Wszelkie należności i zobowiązania z tytułu cła i podatku VAT, jeżeli zostaną naliczone, obciążają Klienta. DANE OSOBOWE Poprzez złożenie zamówienia i akceptację regulaminu Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Stosownie do art. 24 ust. 1 i art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze. zm.) Pośrednik, jako administrator danych osobowych informuje: dane administratora: Grażyna Broda Fashion Atelier Rogozińska 73 62-100 Wągrowiec dane uzyskane z serwisu allegro.pl zbierane są wyłączenie w celach związanych z zakupem towarów prezentowanych w ramach serwisu allegro.pl. dane osobowe w celu wykonania zamówienia przekazywane są Sprzedawcy (przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego - poza teren Unii Europejskiej), przekazanie jest niezbędne do wykonania umowy zawartej w interesie osoby, której dane dotyczą (Klienta), pomiędzy administratorem danych a (Sprzedawcą) w rozumieniu art. 47 ust. 3 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych. dane osobowe mogą być przekazywane także jedynie podmiotom biorącym udział w dostarczeniu zamówienia do Klienta - przewoźnikom oraz podmiotom pośredniczącym w płatnościach każdemu Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych, ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, w tym celu należy skontaktować się z administratorem danych osobowych (Pośrednikiem) drogą mailową. Administrator danych osobowych uprawniony jest do udostępniania tych danych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa. Administrator danych osobowych nie udostępnia wbrew prawu danych osobowych innym podmiotom w szczególności nieuprawionym osobom.