Skrzynia stolik kawowy loft scandi handmade (6911005833)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
399,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Psarskie, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
Opis przedmiotu

Błękitny stoliczek malowany warstwowo farbą kredową (niebieska bazowa i błękitno-szara warstwa zewnętrzna) i wykończony woskiem. Stolik przecierany w celu uzyskania rustykalnego looku. Nogi bukowe lakierowane i montowane na śrubach m8.

Niepowtarzalna ręcznie wykonana dekoracja niebanalnego wnętrza.

Wymiary:

Wysokość blatu: 32 cm

Szerokość 48 cm, głębokość 34 cm.

Schowek: głębokość 10 cm, wymiary wewnętrzne 31x36 cm.

Wysyłka kurierska 20zł, pobraniowa 25zł.

Zwroty i reklamacje
Informacje dodatkowe
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Lolo's Craft Karolina Warzecha
Ul. Jaśminowa 29
63-100 Psarskie
PL
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu


1. Sprzedający informuje kupującego, iż kupujący ma prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. 2. Celem skorzystania przez kupującego z prawa odstąpienia od umowy, kupujący ma obowiązek poinformować sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. kierując do sprzedającego przedmiotowe oświadczenie w sposób wskazany w § 2 ust. 3 pkt a – b). 3. Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy korzystając przy tym z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednakże nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy stanowi załącznik 1 do niniejszego regulaminu 4. Termin o którym mowa w § 6 ust. 2 uważa się za zachowany w przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu. 5. W przypadku skutecznego odstąpienia przez kupującego od umowy umowa uważana jest za niezawartą, a sprzedający zwróci kupującemu wszystkie otrzymane od sprzedającego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym sprzedający został poinformowany o decyzji kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od zawartej umowy. Sprzedający dokona zwrotu otrzymanych płatności przelewem kierując wpłatę na konto wskazane przez kupującego na piśmie bądź mailem ewentualnie przekazując kupującemu pieniądze w inny wskazany przez kupującego sposób. Wszelkie koszty wynikające ze zwrotem wpłaconych przez kupującego kosztów ponosi sprzedający. 6. W przypadku wykonania prawa odstąpienia od umowy kupujący obowiązany jest odesłać rzecz sprzedającemu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący poinformował sprzedającego o odstąpieniu od zawartej umowy. Termin ten uważa się za zachowany jeżeli kupujący odeśle sprzedającemu rzecz przed upływem 14-sto dniowego terminu. 7. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z rzeczy w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8. Kupujący ponosi tylko rzeczywiście poniesione koszty zwrotu. ZAŁĄCZNIK NR 1. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) - Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Lolo's Craft Karolina Warzecha
Jaśminowa 29
63-100 Psarskie
PL
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?

Gwarant zapewnia  Kupującemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli, po warunkiem  gdy będą one właściwie zmontowane i ustawione, oraz

użytkowane  zgodnie z ich przeznaczeniem. W razie wystąpienia w meblu wady, Gwaranta  zobowiązuje się do stosowanego świadczenia gwarancyjnego, według zasad  określonych poniżej.

1. Gwarancja obejmuje  wyroby sprzedane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajdujące się  na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.

2.  Gwarant zapewnia należytą jakość mebli przy zachowaniu zasad ich  użytkowania zgodnie z przeznaczeniem w okresie 24 miesięcy od daty ich  sprzedaży konsumentowi.Okres objęty gwarancją rozpoczyna się od momentu  wydania mebli Kupującemu. Data wydania mebli jest umieszczona na  dowodzie sprzedaży, którym jest paragon lub faktura. 

3.  Podstawą rozpatrzenia reklamacji przez Gwaranta jest przedstawienie  przez Kupującego prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej lub dowodu  sprzedaży mebli. 

4. Reklamacja na wady  objęte gwarancją Kupujący składa w formie pisemnej*Sprzedawcy w terminie  nie dłuższym niż 14 dni od daty ujawnienia wady.
* lub drogą elektroniczną, wiadomość e-mail z opisem wady i załączonymi fotografiami uszkodzonych elementów.

5.  Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia  reklamacji Gwarantowi na piśmie lub drogą poczty elektronicznej.

6. Realizacja reklamacji w drodze nieodpłatnej naprawy nastąpi do 30 dni roboczych od daty jej rozpatrzenia.

7. Termin rozpatrzenia i realizacji reklamacji może ulec przedłużeniu w wypadku braku materiałów.

8. Sposób realizacji reklamacji w przypadku, gdy wada stwierdzona podczas rozpatrzenia jest:

1) usuwalna: tylko w warunkach fabrycznych-reklamacja będzie załatwiona w drodze naprawy w zakładzie Gwaranta,

2) nieusuwalna lub jej usunięcie miało by wpływ na walory funkcjonalne lub estetyczne-reklamacja będzie załatwiona w drodze:

a) obniżenia ceny mebla, w którym stwierdzono wadę,
b) wymiany mebla na nowy, wolny od wad. 

9.  Jeżeli Kupujący uniemożliwi dokonanie naprawy wad usuwalnych, uważa się  ,że zrezygnował z uprawnień wynikających z niniejszej karty  gwarancyjnej. 

10. W przypadku zgubienia dowodu sprzedaży mebla kupujący traci uprawnienia wynikające z gwarancji.

Gwarancją nie są objęte

1.  Zabrudzenia, efekty niewłaściwych prób czyszczenia, jak również szkody  spowodowane przez zwierzęta domowe i uszkodzenia mechaniczne powstałe w  wyniku niewłaściwego użytkowania takiego jak siadanie lub stawanie na  płytę zagłówka, podłokietniki, oparciach, pojedynczych listach  sprężynujących.

2. Zmiany wynikające z napraw lub przeróbek mebli wykonywanych przez lub na zlecenie Kupującego.

3.Uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego przewozu, przenoszenia mebli od Gwaranta.

4. Wady  i uszkodzenia w wyniku, których obniżono cenę wyrobu.

5. Cechy typowe dla wyrobu i materiałów, z których jest on wykonany  wskazane w punkcie "Charakterystyka wyrobu".

6. Brak ilościowe elementów i akcesoriów stwierdzone po 1 dniu od dostawy.

7. Zmiany zachodzące naturalnie w wyniku eksploatacji mebla.

8. Zróżnicowane zużycie spowodowane nierównomierną eksploatacją poszczególnych powierzchni.

9.  Różnice w twardości i wysokości pojedynczych elementów i podzespołów,  uwarunkowane rozwiązaniami konstrukcyjnymi jak również wielkością  poszczególnych elementów.

10. Pofałdowania różnorodności powierzchni mebla wynikające z zaprojektowanych cech wzoru.

11. Różnice w strukturze w odcieniu elementów drewnianych mebla.