Skrzynia rozdzielcza BMW X3 E83 27107535868 ATC400 (6950738067)

zakończona
3 075,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: bMW (oryginalne OEM)
  • waga (z opakowaniem): 30.0 [kg]

opis

xdrive@vp.pl +48 786 21 21 21 +48 697 44 52 63
O mnie Komentarze Pozostałe aukcje Dodaj do ulubionych Kontakt

Przedmiotem aukcji jest:

Skrzynia rozdzielcza ATC 400 montowana w BMW X3 E83

nr części: 27107535868

części zastępcze: 27103455139 ,27107573222, 27107573214, 27103424081, 27103435185, 27107546816, 27107555296.

Podana cena dotyczy zregenerowanej skrzyni rozdzielczej po zwrocie uszkodzonej (bez silniczka nastawczego).

W skrzyni rozdzielczej zostały wymienione następujące elementy:

- komplet łożysk głównych,

- łańcuch,

- komplet łożysk igiełkowych,

- kosz sprzęgłowy (po regeneracji),

- pompa oleju,

- uszczelniacze.


Na skrzynie udzielamy pisemnej (12 miesięcznej) gwarancji bez limitu kilometrów!

Galeria produktu

Przydatne informacje

Masz wątpliwości? Szukasz porady?

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 18.00

ATS

Profesjonalna naprawa układów xDrive oraz 4matic

ul. Dmowskiego 1, 42-215 Częstochowa

xdrive@vp.pl +48 697 44 52 63 +48 786 21 21 21

REGULAMIN ZAKUPU

  1. Zamówienie można składać przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem Internetu.
  2. Po złożeniu zamówienia prosimy o potwierdzenie zakupu oraz wybranie formy płatności, podanie nick-u z allegro.
  3. Wszelkie dane na temat konta i wpłaty zawsze zostają wysłane do kupującego automatycznym listem (e-mail) z Allegro tuż po zakończonej aukcji

SPOSÓB ZAPŁATY

  1. Przelew

    Konto Sklepu Deutsche Bank

    12 1910 1048 2944 6752 7603 0001

    W tytule przelewu prosimy podać nick z allegro zamawiającego oraz nazwę zakupionego przedmiotu.

  2. Za pobraniem

    Zapłata kurierowi przy odbiorze paczki, rozliczenie gotówkowe

DODATKOWE INFORMACJE

  • Wszystkie ceny są cenami brutto.
  • Do każdego przedmiotu dajemy paragon, na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
  • Jeżeli masz zamiar kupić kilka przedmiotów na naszych aukcjach, zapytaj nas o koszt wysyłki.

WAŻNE!

Klient ma PRAWO i OBOWIĄZEK sprawdzić stan paczki oraz stan zawartości paczki w trakcie doręczenia.

W przypadku uszkodzenia zawartości paczki lub wystąpienia nawet najmniejszego problemu z produktem prosimy o bezpośredni kontakt z nami w celu pozytywnego załatwienia reklamacji.

Zobacz inne nasze oferty

Kliknij na ikonę wybranej kategorii

O sprzedającym
akrzysiek1

Informacje o sprzedającym

ATS Stanisław Kłosowicz ul. Dmowskiego 1 42-215 Częstochowa xdrive-service.pl Firma ATS zajmuję się tylko i wyłącznie regeneracją napędów xdrive i 4matic. Uściślając-skrzyniami rozdzielczymi inaczej zwanymi reduktorami, odpowiedzialnymi za prawidłowe funkcjonowanie napędu 4x4.

Pozostałe informacje

Regeneracja skrzyń rozdzielczych VTG (reduktorów) ATC w BMW xDrive - OBJAWY, DLACZEGO SIĘ PSUJĄ? Dzięki systemowi napędu na cztery koła BMW xDrive każda oś wykorzystuje swoją trakcję do maksimum. Twoje BMW zapewnia stabilny wyjazd z zakrętów. Jeżeli – zwłaszcza podczas trudnych warunków jazdy – niezbędne jest przeniesienie większej siły na drogę, do akcji wkracza układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC). Poza poprawą trakcji system rozpoznaje również pierwsze oznaki nad- i podsterowności. W ułamku sekundy przenosi nawet 100% mocy silnika na przednią albo tylną oś poprzez skrzynię biegów oraz elektronicznie sterowane wielotarczowe sprzęgło, a następnie powraca do standardowego stosunku 40:60. Dzięki tej technologii system napędu na cztery koła ma wszystkie korzyści napędu na tylne koła: precyzyjne prowadzenie, optymalną jazdę w zakrętach oraz wyraźny rozdział między silnikiem a układem kierowniczym.Oprócz wyżej wymienionych korzyści system xDrive wcześniej czy później zaczyna szwankować. Za nieprawidłową pracę układu napędowego 4x4 odpowiada skrzynia rozdzielcza VTG (reduktor), ale dlaczego to się psuje? Odpowiedź jest prosta- bo ma się psuć, granica wytrzymałości takiej skrzyni zwykle nie przekracza 200 tys km. Uszkodzenie może nastąpić dużo wcześniej min. dzięki nieodpowiedniemu doborze opon, a także przepalonym oleju, jego niewystarczającą ilością, lub jego brakiem. W tym miejscu warto zaznaczyć, że w skrzyni rozdzielczej należy wymieniać olej co 50-60 tys km. Decydując się na BMW xDrive należy zawsze montować 4 opony tego samego producenta,o tej samej wysokości bieżnika najlepiej wg. zaleceń producenta. Nieprawidłowo dobrane opony lub nierówno wytarte pomiędzy osią przednią, a tylnią nawet o 2 mm! będą powodować szarpania co bezpośrednio wpływa na uszkodzenie reduktora. Należy pamiętać, że skrzynia rozdzielcza załącza się tylko podczas napędzania, jeśli przy puszczaniu gazu odczuwalne jest szarpanie -„przytrzymywanie” auta, być może skrzynia nie została uszkodzona i jest to wina wyłącznie opon. W przypadku gdy „szarpanie” występuję podczas napędzania tj. dodawania gazu, ruszania, skręcania, jazdy na rondzie itp. Jest to ewidentna usterka reduktora pod warunkiem wykluczenia innych usterek mechanicznych. Kolejnym typowym objawem uszkodzonej skrzyni jest „wycie” spowodowane uszkodzeniem łożysk kosza sprzęgłowego. Najbardziej powszechną usterką są świecące się kontrolki : 4x4, abs, od hamulca. W większości przypadków wskazują na uszkodzenie siłownika skrzyni rozdzielczej (uszkodzenie mechaniczne lub elektryczne). Z doświadczenia wiemy, że regeneracja siłownika pomaga zwykle na krótki czas, a następstwem tego jest remont skrzyni rozdzielczej.
email: xdrive@vp.pl odpisujemy w ciągu 24h
telefon: 697 44 52 63 poniedziałek-piątek 9:00 - 18:00
telefon: 786 21 21 21 poniedziałek-piątek 9:00 - 18:00