Skrzynia biegów OPEL MOVANO III 2,3 CDTI PF6060 (6541734654)

zakończona
5 997,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 99,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 99,00 zł
  • lokalizacja: Sosnowiec
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • producent części: opel (oryginalne OEM)
  • waga (z opakowaniem): 40.00 [kg]
Skrzynia biegów OPEL MOVANO III 2,3 CDTI - symbol PF6 060
Ilość biegów (bez wstecznego) - 6
Prędkościomierz - z ABS
Wysprzęganie - hydrauliczne
Miejsce montażu rozrusznika - od chłodnicy
Wybierak biegów - na górze
Symbol - PF6060
Półosie - na wcisk
Stan skrzyni - używana po remoncie
mail - allegro@skrzynie.com­.pl

1165#00795#RENX59

[ID:5607]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 90 1050 1360 1000 0090 9213 6317
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Tu będą informacje o nas i naszej firmie

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Informacje o prawie odstąpienia od umowy Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na naszych aukcjach w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie produktu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w jednej z poniższych form: - pocztą tradycyjną na adres: BCS ; 41-200 Sosnowiec; ul. Mikołajczyka 63A; - pocztą elektroniczną na adres: sklep@skrzynie.com.pl; - faxem - +48 322904341 Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie naszego Sklepu Internetowego www.skrzynie.com.pl w zakładce Odstąpienie od umowy. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: BCS; ul.Mikołajczyka 63A; 41-200 Sosnowiec, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkt przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

reklamacje

Obowiązek przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad Firma BCS odpowiada za dostarczenie produktu bez wad. W przypadku oferowanych i sprzedawanych przez nas skrzyń biegów informujemy, iż wszelkie elementy znajdujące się na skrzyni biegów m.in.: - czujniki - elementy wysprzęgania - siłowniki, łożyska wyciskowe/oporowe, łapy - linki - przewody - łapy mocujące są niesprawne i wymagają wymiany. Uszczelniacze, jeśli wyraźnie nie podano, iż są wymienione przez sprzedającego na nowe, również są niesprawne i należy je wymienić na fabrycznie nowe. W skrzyniach biegów mogą znajdować się niewielkie pozostałości oleju przekładniowego. W przypadku jego usuwania należy go zutylizować. Informacja dotycząca rękojmii W przypadku zakupu używanej skrzyni biegów informujemy, iż sprzedawane skrzynie biegów są towarami używanymi i posiadają stopień zużycia, którego nie da się jednoznacznie określić. Na podstawie Art 568 Kodeksu Cywilnego w przypadku zakupu skrzyni biegów przez Konsumenta okres rękojmi skraca się o połowę, natomiast w przypadku zakupu skrzyni biegów przez przedsiębiorcę na podstawie Art. 558 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona. Do zakupionych skrzyń biegów dołączona jest instrukcja montażu. Zachowanie procedur montażu jest konieczne do zachowania Państwa praw związanych z rękojmią lub gwarancją. Procedura rozpatrywania reklamacji W celu zareklamowania wadliwego produktu, powinniście Państwo poinformować nas o tym fakcie. Reklamację możecie Państwo złożyć w dogodny dla Państwa sposób, na przykład: - za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres : BCS ; ul. Mikołajczyka 63A ; 41-200 Sosnowiec; - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@skrzynie.com.pl; - faxem: +48 322904341 W informacji o reklamacji prosimy podać następujące informacje : jakiego produktu dotyczy reklamacja - np. nazwa, nr faktury, nr zamówienia; okoliczności i daty wystąpienia wady oraz opis wady; określenia czy korzystacie Państwo z gwarancji czy rękojmi; żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; dane kontaktowe do Państwa. Podanie powyższych informacji nie jest dla Państwa obowiązkowe i nie wpływa na skuteczność reklamacji, ale ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie przez nas reklamacji. Do Państwa zgłoszenia ustosunkujemy się niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się przez nas do Państwa reklamacji w powyższym terminie oznacza, iż uznaliśmy reklamację za uzasadnioną. Jeśli wykonujecie Państwo uprawnienia z tytułu rękojmi, jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć wadliwy produkt na nasz koszt na adres: ul. Mikołajczyka 63A, 41-200 Sosnowiec. Po przyjęciu reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia odbioru produktu do reklamacji, gdyż mamy możliwość szybkiego odbioru produktu od Państwa własnym transportem. W przypadku skrzyni biegów, bez względu na formę odbioru produktu, ze skrzyni biegów należy spuścić olej i zabezpieczyć możliwość wydostania się resztek oleju ze skrzyni biegów. Jeżeli ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Państwa byłoby nadmiernie utrudnione, jesteście Państwo zobowiązani udostępnić nam produkt w miejscu, w którym produkt się znajduje.

pozostałe informacje

Sposób i termin zapłaty : Na naszych aukcjach macie Państwo możliwość wyboru następujących sposobów płatności: płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki; płatność gotówką przy odbiorze osobistym; płatność przelewem na nasz rachunek bankowy; płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl. W przypadku, gdy wybierzecie Państwo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektroniczne albo płatności kartą płatniczą, będziecie Państwo zobowiązani do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki zapłata będzie dokonywana przy odbiorze przesyłki - zapłacicie Państwo kurierowi, który dostarczy przesyłkę. Sposób i termin spełnienia świadczenia Dostawa zakupionego towaru do Państwa jest odpłatna. Ceny przesyłek są uzależnione od wagi. Cennik przesyłek podany jest w w zakładce Dostawa i płatność. W czasie dokonywania zamówienia w naszym sklepie, w podsumowaniu zamówienia każdorazowo jest Państwu podawana cena dostawy zamówionego produktu. Jeśli zechcecie Państwo odebrać towar osobiście w siedzibie naszej firmy, nie poniesiecie Państwo z tego tytułu kosztów dostawy. Dokonując zakupów na naszych aukcjach, macie Państwo do wyboru następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu : - przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; - przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; - przesyłka paletowa; - przesyłka paczkomatowa; - odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Mikołajczyka 63A, 41-200 Sosnowiec – w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 16:00. Sposób dostawy uzależniony jest od ciężaru przesyłki. W przypadku przesyłek kurierskich korzystamy z pośrednictwa firm : DHL, TNT, DPD. Termin dostawy do Państwa zakupionego produktu wynosi do 4 dni roboczych, chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin. Termin realizacji zamówienia jest liczony w dniach roboczych od dnia zapłaty, a w przypadku przesyłek za pobraniem od dnia złożenia zamówienia. Obowiązek przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad Firma BCS odpowiada za dostarczenie produktu bez wad. W przypadku oferowanych i sprzedawanych przez nas skrzyń biegów informujemy, iż wszelkie elementy znajdujące się na skrzyni biegów m.in.: - czujniki - elementy wysprzęgania - siłowniki, łożyska wyciskowe/oporowe, łapy - linki - przewody - łapy mocujące są niesprawne i wymagają wymiany. Uszczelniacze, jeśli wyraźnie nie podano, iż są wymienione przez sprzedającego na nowe, również są niesprawne i należy je wymienić na fabrycznie nowe. W skrzyniach biegów mogą znajdować się niewielkie pozostałości oleju przekładniowego. W przypadku jego usuwania należy go zutylizować. Istnienie i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposób ich realizacji Skrzynie biegów oferowane przez naszą firmę objęte są gwarancją udzielana przez BCS z siedzibą Sosnowiec ul. Mikołajczyka 63A. Treść gwarancji znajduje się pod linkiem. Okres gwarancji oraz kwoty ewentualnego pokrycia kosztów montażu podawane są w treści opisującej produkt,a w poniższej treści zaznaczone (*). Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur . Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. - zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. - zwrócenie się o bezpłatna pomoc do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).