SKRZYNIA ALUMINIOWA RYFLOWANA CASE WALIZKA KUFER (7062810042)

zakończona
343,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał: aluminium
  • rodzaj pojemnika: skrzynka

opis


tel
tel
tel

Cena za przesyłkę obejmuje koszt pakowania paczki,i dostarczenia towaru do klienta.

Możliwy jestodbiór osobisty wylicytowanego Towaru

Po wcześniejszymkontakc­ie telefonicznym

tel.

Towar wysyłamy kurierem UPS
Nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki wterminie przez firmę kurierską lub zniszczeń dokonanych wtrakcie transportu . Paczki należy sprawdzić w obecności kuriera jeślijest coś nie tak to należy spisać protokół szkody bowiemjest to jedyny sposób do składania roszczeń.

Możliwy jest odbiór osobistywylicytowane­go Towaru

Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym


Dostępny nastronie

"O mnie"

Licytując akceptujesz naszewarunki.


Możliwy jest odbiór osobistywylicytowane­go towaru po wcześniejszym kontakcie telefonicznym

tel.


DZIŚ OFERUJĘ DO SPRZEDANIA:

Skrzynia aluminiowa

Masywne skrzynie z blachy ryflowanej

z

gumowanymi uchwytami

do

przenoszenia oraz

wbudowanym zamkiem

z

dwoma kluczykami i karabińczykiem.

Grubość blachy: 1,5 mm.

Dane produktu

Wymiary:
Szer:76xWys:24,5xGł:­32 cm
Masa:
5,6 kg


GWARANCJA
na

12 MIESIĘCY

NIEPRZYJMUJ NA ŁADNY UŚMIECH SPRAWDZAJ PACZKĘ W OBECNOŚCI KURIERA
TYLKOZ PROTOKOŁEM SZKODY MOŻESZ UBIEGAĆ SIĘ O REKLAMACJĘ.

ZOBACZMOJE INNE AUKCJE

Uwaga
Wszystkie zamieszczone zdjęcia należy traktować jako poglądowe.

********************­********************­********************­*****
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne oraz opis produktu nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt.

>> Aukcja wystawiona za pomocą programu EasyUploader firmy PhotoSoft <<
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYlt7lf/ljOg7LH8s5Zv­MzMFXpMRwlNc0MYt/aLc­NANWU[/DANE_EU]
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 19,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

EKOTOOLS Paweł Zyśk
ppłk. Grzymały-Sokołowskiego 2 A , Pawilon 1B
02-234 Warszawa
Dodatkowe informacje

Wszelkie reklamacje prosimy składać drogą mailowa na maila podanego w allegro. Reklamacje prosimy wysłac z konta z jakiego dokonali Państwo zakupu.


WARUNKI REKLAMACJI  

  

W przypadku, pojawienia się w zakupionym towarze w okresie reklamacyjnym niezgodności towaru z umowa (wady), klient ma prawo dana wade reklamowac. Wada oznacza zmiane cech towaru, ktrej powodem jest użycie nieodpowiedniego, bądź złej jakosci materiału, niewłasciwej technologii, bądź złego rozwiązania konstrukcyjnego. Klient powinien zgłosić niezgodność towaru z umową (wadę) w terminie ustawowym od momentu jej stwierdzenia. Użytkowanie towaru z istniejącymi usterkami doprowadza do jego nieodwracalnego zniszczenia i uniemożliwia rzetelną ocenę przyczyn powstania uszkodzeń. 

 

Nie uważa się za wadę takiej zmiany, która pojawiła sie w okresie reklamacyjnym, której powodem jest naturalne zużycie (np. zużycie szczotek w silniku, uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych na skutek złego użytkowania sprzętu, nadmierne zapylenie , duża wilgoć, używanie sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem, przeróbki itp oraz uszkodzenia mechaniczne: obicia, otarcia, wytarcia, pęknięcia przetarcia itp. 

Za wadę mechaniczną uznaje się: uszkodzenia powstałe z winy producenta sprzętu, 

Reklamacja uważana jest za poprawną, jeżeli reklamowany towar jest kompletny, dostarczony z krótkim opisem usterki i danymi kontaktowymi klienta potrzebnymi do odesłania sprzętu. Mile wdziany numer konta bankowego w celu zwrotu pieniędzy, jeżeli naprawa lub wymiana towaru okaże sie niemożliwa do zrealizowania, oraz spełnia podstawowe zasady higieniczne. 

Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar, czysty, bez zabrudzeń, smarów itp, oraz higienicznie nieszkodliwy. 

Sprzedawca ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny. 

Decyzja o uznaniu reklamacji zostanie podjęta po dokładnym sprawdzeniu produktu i ustaleniu przyczyn powstania wady w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu. Jesli reklamacja jest zasadna, produkt zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony w ciągu 45 dni

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Ekotools Paweł Zyśk
Grzymały Sokołowskiego 2A Pawilon 1B
02-324 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
EKOTOOLS
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1037

 

12

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 600339050
poniedziałek - czwartek
10:30 - 17:30
piątek - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

EKOTOOLS Paweł Zyśk

Siedziba Firmy: Białobrzeska 19/51 02-364 Warszawa

Regon:141606868 Nip: 758-154-88-83


Adres do odbiorów osobistych i korespondencji

ppłk. Grzymały-Sokołowskiego 2 A Pawilon 1B , 02-234 Warszawa

tel. 600339050 email:  redline.kontakt@gmail.com 

Pozostałe informacje


Dostawa zamówionego towaru powinna nastąpić w terminie, który podajemy w opisie aukcji czas na realizacje zamówienia przez naszą firmę zazwyczaj do 24 godzin czas na dostawę przez przewoźnika do 24 godzin. Nie dotyczy sytuacji wyjątkowych i weekendów

Należy pamiętać, aby przy dostawie towaru sprawdzić czy nie jest on uszkodzony, w razie uszkodzenia należy bezwzględnie spisać z kurierem protokół reklamacyjny (kurier ma obowiązek posiadać go przy sobie) i przesłać do nas jego scan na adres:  redline.kontakt@gmail.com .

Tylko reklamacje potwierdzone spisanym protokołem z kurierem będą przez nas rozpatrywane. 

Przyjęcie uszkodzonego towaru bez spisania z kurierem protokołu jest równoznaczne z przyjęciem towaru bez zastrzeżeń, dla nas jako zleceniodawcy zamyka to drogę wniesienia reklamacji do przewoźnika. 

Prosimy zatem zwracać uwagę na stan przesyłki przy dostawie. Proszę pamiętać, że po dostarczeniu towaru kurier ma obowiązek poczekać do 5 min. aż sprawdzą Państwo otrzymaną przesyłkę. Jeśli będą mięli Państwo jakiekolwiek wątpliwości w tej sprawie prosimy o kontakt.

Ważne - sprawa reklamacji dostarczonego towaru / przeczytaj uważnie:

Podczas transportu może się zdarzyć, iż przesyłka ulegnie uszkodzeniu. Nasze przesyłki są ubezpieczone na wypadek uszkodzeń w transporcie.

Do obowiązków nabywcy należy sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera.

Wynika to z art. 545 § 2 KC mającego zastosowanie do umów zawieranych na odległość.

Pokwitowanie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń zamyka drogę postępowania reklamacyjnego i jest równoznaczne z tym, iż usługa transportowa została wykona prawidłowo oraz nabywca nie wnosi żadnych zastrzeżeń do odbieranej przesyłki.

Jeśli zdarzy się, że Towar dojedzie uszkodzony prosimy o:

- bezwzględne spisanie z kurierem protokołu reklamacyjnego, w którym będzie zaznaczone, że towar został dostarczony jako uszkodzony (musi być taki zapis) !!!

- podanie na protokole informacji, że opakowanie, lub opakowanie zewnętrzne, towaru było uszkodzone (musi być taki zapis) !!!!

- przesłanie scanu protokołu na adres mailowy:  redline.kontakt@gmail.com  / mile widziane jedno lub dwa zdjęcia obrazujące uszkodzenie.

W razie problemów prosimy o kontakt telefoniczny w dni pracujące: poniedziałek - czwartek pod niżej podany numer. telefonu:  600339050. 

Informujemy że czas na realizacje zamówienia wynosi ok 24 godziny od momentu przyjęcia zamówienia. Nie dotyczy to czasu w jakim przewoźnik dostarczy paczkę pod wskazany adres, trwa to orientacyjnie od 12 do 24 godzin od momentu nadania przesyłki.

Uwaga !! Ponieważ firmy kurierskie nie dostarczają paczek  w weekendy i paczki nadane w piątek leżą na magazynie przewoźnika, gdzie po weekendzie leżakowania często bywają uszkodzone. Informujemy że w piątek nie nadajemy żadnych przesyłek, towary zamówione w piątek będą obsłużone i wysłane najwcześniej w poniedziałek.

Podczas wysłania paczki standardowo wysyłamy maila z wiadomością dla kupującego co się dzieje z jego przesyłka nr nadania itp.