Skórzany mieszek biegów FIAT MULTIPLA I 1998-2004 (6999454136)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,99 zł
z 2 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,50 zł
Zakupy od 460 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

MIESZEK ZMIANY BIEGÓW ZE 100% SKÓRY NATURALNEJ

DEDYKOWANY DO: FIAT MULTIPLA I (1998 - 2004)

Dedykowany mieszek zmiany biegów szyty ze 100% skóry naturalnej z oryginalnego wzoru, z zachowaniem wymiarów i technologii produkcji.

Dokładnie, starannie i precyzyjnie wykonany.

Uszyty przez polskiego producenta.

Dostępny w kolorze czarnym z czarnym szwem.

ZALETY MIESZKA WYKONANEGO ZE SKÓRY NATURALNEJ:

  • Jest o wiele trwalszy i odporniejszy m.in. na czyszczenie, dotyk, przetarcia i rozerwania w porównaniu z mieszkiem szytym z eko-skóry.
  • Świetnie się dopasowuje.
  • Nie sztywnieje pod wpływem zimna.

UWAGA: Zdjęcia przedstawione w niniejszej aukcji są zdjęciami poglądowymi i przedstawiają przykładowy model mieszka (ze względu na ogromną ilość dostępnych modeli). Mogą być jednak Państwo pewni, że otrzymają mieszek zgodny z zamówieniem - dedykowany do modelu, o którym mówi aukcja.

UWAGA: Ramka i gałka widoczne na poniższym zdjęciu NIE wchodzą w skład zestawu.

PRODUKT FABRYCZNIE NOWY, POCHODZĄCY OD POLSKIEGO PRODUCENTA

AUKCJA DOTYCZY JEDNEJ SZTUKI DEDYKOWANEGO SKÓRZANEGO MIESZKA ZMIANY BIEGÓW (BEZ RAMKI I GAŁKI)

AG-115

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Częstochowa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u _dm-tuning_ za co najmniej 460,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
5 dni roboczych
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
Paczka48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

D&M Tuning
Warszawska 102
42-200 Częstochowa
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

E-Trade Kalina Marek
Warszawska 102
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

 Drogi Kliencie, aby szybko i sprawnie załatwić reklamację:

  • napisz bezpośrednio na adres e-mail: sekretariat@tuning.shop.pl (dokładnie opisz problem / uszkodzenie / wadę i dołącz zdjęcie WYRAŹNIE ukazujące daną wadę. Podaj także numer faktury lub swój nick Allegro, byśmy mogli dokonać bezproblemowej identyfikacji)
  • lub zadzwoń pod numer telefonu: +48 724 031 122


1. Na wszystkie produkty elektryczne i mechaniczne zakupione w naszej Firmie udzielamy gwarancji na okres do 12 miesięcy, z wyłączeniem produktów, na które obowiązuje 14-dniowa gwarancja rozruchowa (m.in. żarówki halogenowe, żarówki LED-owe, żarówki xenonowe) lub których naturalne zużycie może nastąpić przed upływem 12 miesięcy. W przypadku produktów posiadających dłuższy okres gwarancyjny, stosowna informacja zostanie podana w opisie produktu w ofercie.


2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz - w odniesieniu do Konsumentów - odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady).


W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument:

a) odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 i n Kodeksu Cywilnego);

b) odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą;

c) odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia;

d) Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp.


3. Reklamacji nie podlegają:

a) przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie

b) naturalne zużycie produktu lub jego części, np. baterii, bezpieczników itp.


4. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne z przepisami prawa odpowiada Klient.


5. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z Działem reklamacji i zwrotów naszej Firmy. W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania.

 

  • Dział reklamacji i zwrotów: tel. +48 724 031 122 lub e-mail: sekretariat@tuning.shop.pl
  • Dział techniczny: tel. +48 724 71 10 10 lub e- mail: pomoc@tuning.shop.pl

6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.


Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta składającego reklamację o uzupełnienie we wskazanym zakresie. W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia.


7. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu. Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres:


E–Trade Kalina Marek

Warszawska 102

42-200 Częstochowa


Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowanego produktu.


W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł. Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta.


Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu.


Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient.


8. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić:

a) paragon fiskalny lub kopię faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru

b) towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.)

c) dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail)


9. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail.


10. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu, Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu.


11. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient.


12. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

E-Trade Kalina Marek
Warszawska 102
42-200 Częstochowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy kupna produktu bez podania przyczyny nie później niż w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy (w wersji pisemnej lub elektronicznej). Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej ceny produktu, a Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia.


W piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu Klient zobowiązany jest wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot uiszczonej przez niego kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 dyrektywy 2011/83 oraz art. 33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej.


Zwroty środków wpłaconych realizowane są bezpłatnie na polski rachunek bankowy Klienta lub na polski rachunek bankowy innej osoby wskazany pisemnie. Zwroty środków w innej postaci są usługą płatną odrębnie. Wartość usługi zostanie potrącona od zwracanej kwoty (np. koszt przekazu pocztowego, przelew na zagraniczny rachunek).


Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.


W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy.


Wzór odstąpienia od umowy:

Miejscowość, data

Imię i nazwisko konsumenta

Adres zamieszkania

Nazwa użytkownika

Nr dokumentu zakupu


Data zakupu

Nazwa i adres przedsiębiorcy


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa


Oświadczam, że zgodnie z art. 27, Dz. U. 2014, poz. 827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży nr . . . . . . zawartej dnia . . . . . . otrzymanej dnia . . . . . . na następujące produkty . . . . . .


Proszę o zwrot kwoty . . . . . . zł (słownie . . . . . . złotych) na konto nr . . . . . .


podpis Konsumenta (tylko w wersji papierowej)


Pouczenie:

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).


Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej.


Odpowiadają Państwo za wszelkie zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy.


Jeżeli ze względu na swój charakter produkt nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą , Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru równym kosztom wysyłki towaru od Sprzedawcy do Kupującego. Sprzedawca zajmie się zleceniem odbioru przesyłki, a Kupujący przygotuje ją do odbioru.


Według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art. 38):

Odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:

  • o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
_dm-tuning_
98,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

2005

 

24

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48 724 03 11 22
  • 34 368 06 18
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

E-Trade Kalina Marek

ul. Warszawska 102

42-200 Częstochowa

NIP 573-265-26-96

REGON 240349047


Firma wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 80353


Konto firmy ING Bank Śląski S.A. 08105011421000009130401319

Pozostałe informacje

Drogi Kliencie, tu znajdziesz ważne informacje, które pomogą Ci w kontakcie z nami. Dowiesz się, jak wygląda proces realizacji zamówienia, wysyłki, możliwość odstąpienia od umowy oraz procedura złożenia reklamacji.

Regulamin

Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

Tak możesz skontaktować się z nami:

Dział sprzedaży:

+48 724-031-122 lub 343-680-618

biuro@tuning.shop.pl

GG: 3258621

Dział techniczny:

+48 724 711 010

pomoc@tuning.shop.pl

Dział reklamacji i zwrotów:

sekretariat@tuning.shop.pl

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

Na e-maile odpowiadamy na bieżąco w godzinach pracy (odpowiedź otrzymasz przeważnie w ciągu 24 godzin). Jeżeli wysłałeś maila, a nie otrzymałeś odpowiedzi, upewnij się, czy e-mail doszedł lub skontaktuj się z nami telefonicznie.


I.  Postanowienia wstępne:

Sprzedawca:

E-Trade Kalina Marek

ul. Warszawska 102, 42-200 Częstochowa

NIP 573-265-26-96, REGON 240349047

Firma wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 80353.

Konto firmy ING Bank Śląski S.A. 08105011421000009130401319


II. Warunki Ogólne:

1. Firma E-Trade prowadzi sprzedaż wysyłkową. W celu szybkiej i sprawnej realizacji zamówień nie prowadzimy odbioru osobistego w magazynie naszej firmy. Zakupione towary wysyłamy do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty, bądź po otrzymaniu informacji z wyborem przesyłki pobraniowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku.

2. Zamówienia staramy się przygotować do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, z wyjątkiem ofert, gdzie zaznaczono dłuższy czas na przygotowanie zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach czas może się wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta e-mailowo bądź telefonicznie.

3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15:00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą realizowane następnego dnia roboczego.

4. W pierwszej kolejności przygotowujemy przesyłki kurierskie, potem przesyłki pocztowe rejestrowane (paczki, listy polecone), a na końcu listy nierejestrowane.

5. Oświadczamy, że wszystkie oferowane przez nas produkty są produktami fabrycznie nowymi, bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Produkty są sprawdzane i oglądane przed wysyłką.


III. Płatność:

Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności:

1. Przedpłata na konto bankowe (w tytule przelewu należy wpisać nazwę użytkownika). Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych.

E-Trade Kalina Marek

42-200 Częstochowa , ul. Warszawska 102

NIP: 573 265 26 96

ING Bank Śląski S.A. 08105011421000009130401319

2. Płatność za pobraniem przy odbiorze.

3. Przedpłata poprzez PAYU. Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych.

4. Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci faktury imiennej lub faktury VAT. W przypadku wyboru faktury VAT prosimy o podanie danych firmy od razu przy składaniu zamówienia.


IV. Wysyłka:

1. Kupujący upoważnia firmę E-Trade Kalina Marek, 42-200 Częstochowa ul. Warszawska  102, NIP: 573 265 26 96, REGON 240349047 do podejmowania w swoim imieniu i na swoją rzecz wszelkich czynności faktycznych związanych z nadawaniem zakupionych produktów.

2. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem: firmy kurierskiej Geis, firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej lub InPostu, na terenie Polski. Omawiana przesyłka jest usługą w szczególności w znaczeniu omówionym ustawą z dn 2 marca 2000r. Dz.U. Nr 22 poz. 271 Rozdz. 2 Art. 10 pkt.

3. Koszty związane z wysyłką towaru ponosi Klient (Kupujący).

4. Informujemy, że dla każdego produktu (aukcji) został przygotowany cennik dostawy dostępny dla Klienta w sekcji „Dostawa i płatność” znajdującej się w każdej aukcji / ofercie produktu.

5. Sprzedawca informuje Kupującego, że: domyślną formą dostawy sprzedającego jest najtańsza opcja przesyłki rejestrowanej z proponowanych wariantów dostawy z cennika zawartego w konkretnej ofercie. Pozostałe formy dostawy w tej samej ofercie są przesyłkami opcjonalnymi realizowanymi wyłącznie na życzenie Klienta.

W przypadku odstąpienia od umowy zostanie zwrócony klientowi koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej z cennika z konkretnej aukcji, na której został zakupiony produkt.

6. Do Klienta należy wybór opcji dostawy.

a) Przesyłki pocztowe rejestrowane z wyłączeniem listów nierejestrowanych wg regulaminu Poczty Polskiej / InPostu są przesyłkami zabezpieczonymi na wypadek uszkodzeń w transporcie / zagubienia (z wyłączeniem towarów delikatnych i szklanych, które powinny być wysyłane na szczególnych warunkach). Ubezpieczenie towarów delikatnych i szklanych jest opcją dodatkowo płatną, którą Klient może dopłacić do podstawowej opcji wysyłki (wg cennika Poczty Polskiej, Inpostu). Przesyłki rejestrowane posiadają nr nadawczy, dzięki czemu można je monitorować online. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.

b) Przesyłki kurierskie w swej cenie zawierają ubezpieczenie transportowe do wartości wysłanych produktów. Standard dostarczenia przesyłki to 24-48 godzin roboczych od poniedziałku do piątku.

c) Przesyłki nierejestrowane Poczty Polskiej są to przesyłki, które nie posiadają nr nadawczego i nie można ich monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłkach nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.

W związku z powyższym polecamy wszystkie opcje dostawy monitorowanej (przesyłki rejestrowane): listy polecone / paczki / przesyłki kurierskie.

7. Na daną opcję dostawy składa się wartość usługi transportowej wg wybranego operatora.

8. Koszt przesyłki produktu do Klienta poza terytorium Polski będzie każdorazowo uzgadniany i przesłany do akceptacji.

9. Wysłanie towaru do Kupującego jest chwilą przejścia praw własności produktu. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany e-mailowo. W przypadku przesyłek rejestrowanych na adres e-mail Kupującego powinien wygenerować się nr nadawczy przesyłki, który można monitorować w systemie wybranego operatora.

10. W przypadku uszkodzenia towaru powstałego w transporcie Kupujący jest zobowiązany do wypełnienia protokołu szkody z firmą kurierską Geis / DPD / Pocztą Polską / InPostem, a następnie poinformowania Sprzedającego oraz przesłania sporządzonego protokołu (scanem) do siedziby firmy E-Trade w celu uruchomienia procedury reklamacyjnej. Sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru ułatwia dochodzenie roszczeń wobec danego operatora. W przypadku uruchomienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca prosi Kupującego o dostarczenie wszystkich potrzebnych dokumentów: protokołu szkody z opisem, zdjęcia uszkodzenia opakowania/produktu, oświadczenia o scedowaniu praw na Sprzedającego z tytułu odszkodowania za uszkodzenie towaru przez operatora pocztowego, itp. Dostarczenie wszystkich dokumentów potrzebnych do złożenia reklamacji u operatora pocztowego pozwala na wydanie Kupującemu nowego produktu wolnego od wad oraz wyłączenie osoby Kupującego z całego procesu reklamacyjnego u operatora pocztowego.

11. Towar staramy się wysłać w ciągu 1-2 dni roboczych od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ofert w opisie których wskazano inny czas realizacji zamówienia. O wszystkich przesunięciach czasowych w realizacji wysyłki, Klient zostanie poinformowany e-mailowo bądź telefonicznie.

12. W celu szybkiej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o wyborze opcji dostawy, cechach szczególnych produktu (kolor, rozmiar, zasilanie itp.), a także ewentualnej wysyłce na adres inny niż zawarty w danych Allegro, najlepiej w momencie składania zamówienia w „Wiadomości dla Sprzedającego”. W sytuacjach, gdy Kupujący pomyli się w zamawianych ilościach, należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą i poinformować go e-mailowo, bądź telefonicznie o błędzie. Błędne ilości zostaną skorygowane, Sprzedawca wystąpi do portalu Allegro o zwrot prowizji za błędnie zakupione rzeczy, a Kupujący ma obowiązek potwierdzić ten fakt w linku przesłanym e-mailowo przez portal Allegro.

13. W przypadku zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, czas dostawy będzie ustalony z Klientem indywidualnie.

14. Czas dostawy to czas przygotowania zamówienia + czas dostawy operatora.

15. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący.


V. Postanowienia końcowe:

1. Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na niniejszej stronie internetowej.

2. Złożenie zamówienia oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.