SKÓRZANE klapki dziecięce dziewczęce kapcie r. 28 (6542538394)

zakończona
19,80 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Nowogard
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • rozmiar: 28.00
  • długość wkładki wew. : 18.00 [cm]
  • marka: inna
  • materiał: skóra naturalna
  • rodzaj zapięcia: inne
  • dodatkowe informacje: wkładka profilowana, wkładka skórzana
  • kolor: odcienie brązu i beżu, wielokolorowy, odcienie czerwieni
W razie pytań
lub wątpliwości prosimy
o kontakt mailowy
lub telefoniczny

+48 501 539 440 lub

91 578 12 84

e-mail: liderallegro@gmail.c­om


GG:
42564506

SKLEP LIDER
ul. Armii Krajowej 51a1
tel: 91 578 12 84
72-200 Nowogard

Wysyłki realizowane są niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, wybraną przez Państwa metodą, we wszystkie dni robocze w godzinach:

10:00 - 18:00

Formy płatności za zakupione przedmioty:

- przelew na konto


PL 65 1020 4812 0000 0602 0112 4098
- pobranie (zapłata przy odbiorze)

KLAPKI DZIEWCZĘCE
CENA
19,80 zł
MARKA
RAF
KOLOR

CZERWIEŃ/ECRI/

BEŻ

ROZMIAR
28
DŁ. WKŁADKI 18 cm

OPIS:
Klapki dziecięce renomowanego polskiego producenta skórzanych kapci góralskich, firmy RAF.
Linia obuwia zaprojektowana została pod upodobania dziewczynek. Szeroka oferta obuwia z ciekawymi i zróżnicowanymi deseniami zaspokoi nawet najbardziej wymagających.
Wysokiej jakości PRODUKT POLSKI!

Zewnętrzna część cholewki: Powlekana skóra naturalna;
Wnętrze buta: Skóra naturalna;
Podeszwa: Poliuretanowa (PU) - lekka i elastyczna;
Stan: Nowe, z paragonem;
Producent: RAF - POLSKI PRODUCENT!


GALERIA ZDJĘĆ:

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z polskim prawem mają Państwo prawo do zwrotu lub wymiany towaru. Zapraszamy do zapoznania się z REGULAMINEM SKLEPU .

DOBÓR ROZMIARU:

O czym należy pamiętać przy wyborze rozmiaru obuwia?

Istotne jest to, aby zakładać buty nie tylko na rajstopy, ale przede wszystkim na skarpetę. Zimą w trosce o ciepło naszych stóp zazwyczaj zakładamy ciepłe skarpety.

Należy również pamiętać o tym, że wielkość stopy zmienia się w miarę upływu czasu i narastającego zmęczenia, dlatego też długość stopy należy mierzyć przy jej średnim zmęczeniu, a rozmiar obuwia należy dobrać z naddatkiem między 0,5 - 1 cm. Wartości podane w tabelach są orientacyjne i przyjęte zostały wg norm europejskich. Numeracje różnych producentów mogą się nieco różnić.

Numeracja dla dzieci Numeracja dla dorosłych

Masz więcej pytań? Napisz lub zadzwoń - zawsze odpowiadamy!


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE:

NASI PRODUCENCI:

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU!
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u lidernowogard za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 65 1020 4812 0000 0602 0112 4098
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą działającą na rynku od 1991r. oferującą najwyższej jakości obuwie polskie, zarówno skórzane jak i tekstylne. Dodatkowym asortymentem w naszym sklepie jest galanteria skórzana, odzież i bielizna. Firmy, z którymi współpracujemy to m.in.: WASAK, HELIOS, KACPER, MIDO NOSTER, BEFADO, REN-BUT, OBEX, LEMIGO, INBLU, AXEL, ATLANTIC, HENDERSON, LAMA.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014r. (Dz.U. z 2014 poz. 827), Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Przykładowy formularz zwrotu: https://docs.google.com/file/d/0B6svvlVJ155teHV5QUVUMmdSa0k/edit; W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Reklamacje i zwroty należy zgłaszać pisemnie na adres F.H.U. LIDER Urszula Chmielecka ul. Armii Krajowej 51a1 72-200 Nowogard lub mailowo na adres: liderallegro@gmail.com; Opis procedury reklamacyjnej: Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Formularz reklamacyjny znajduje się pod adresem: https://drive.google.com/file/d/0B6svvlVJ155tYUFyMU9zZEtVbW8/view Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronie: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU Właścicielem sklepu o loginie lidernowogard jest F.H.U. LIDER Urszula Chmielecka z siedzibą w Nowogardzie przy ul. Armii Krajowej 51a1 wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Nowogardu pod numerem 1186/91; Pełnomocnictwo na wysyłki realizowane Pocztą Polską: - kupując na naszych aukcjach udziela się sprzedającemu F.H.U. LIDER Urszula Chmielecka (NIP 859-000-19-20, REGON 810115377) pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z Pocztą Polską na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt kupującego; - pełnomocnictwo pozwala na zminimalizowanie ceny przesyłki i w żaden sposób nie obciąża dodatkowo kupującego, koszty podane na aukcjach nie zmieniają się; - przy udzielonym pełnomocnictwie kwota opłaty pocztowej nie będzie uwzględniona na paragonie lub fakturze VAT; - w przypadku braku zgody na udzielenie pełnomocnictwa lub potrzeby posiadania paragonu lub faktury VAT na opłatę pocztową, kupujący informuje o tym sprzedającego. Do kwoty za przesyłkę należy doliczyć wtedy 23% podatku VAT; - powyższe pełnomocnictwo nie obowiązuje w przypadku wysyłki kurierem lub za pobraniem przez Pocztę Polską. W tym przypadku wszystkie koszty będą uwzględnione na paragonie lub fakturze VAT. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Informacje dotyczące płatności oraz wysyłki: - koszty wysyłki zamieszczone są w cennikach Allegro i obliczane są na podstawie tychże cenników; - wysyłki dokonujemy w czasie do 24 godzin od momentu wpływu pieniędzy na konto lub określenia, że przesyłka ma być pobraniowa. Zazwyczaj paczki wysyłane są w dniu otrzymania wpłaty lub w następnym dniu roboczym; - po wygraniu aukcji otrzymasz e-mail z podstawowymi danymi potrzebnymi do finalizacji transakcji. Prosimy się zapoznać z treścią i stosować się do zawartych w niej zaleceń; - bardzo prosimy o jak najszybsze określenie formy zapłaty, wybranie koloru itp. Preferujemy wypełnienie formularza allegro i umieszczenie w nim wszelkich informacji i uwag. Każdego maila prosimy podpisać nickiem z allegro, inaczej może to opóźnić wysyłkę. Prosimy również o zawarcie wszystkich informacji w jednym mailu. - wpłacając za przedmiot na nasze konto, prosimy w tytule aukcji wpisać TYLKO nick Allegro i nr aukcji; - jeżeli adres, na który mamy wysłać paczkę jest inny niż udostępniony nam przez allegro, prosimy o wiadomość w formularzu Allegro, bądź z maila zarejestrowanego w Allegro. Ze względów bezpieczeństwa maile ze zmianą miejsca dostawy paczki, wysłane z innego adresu mailowego, nie będą brane pod uwagę. - gdy kupujesz u nas kilka przedmiotów, zakupiony towar zostaje wysłany do Ciebie w jednej paczce, a o wysłaniu przedmiotu informujemy wysyłając maila. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego, ustaw konsumenckich oraz regulaminu Allegro.