skóra jasne J.Baner pas106-108cm r.28-42/32 (8450) (6482652990)

zakończona
37,81 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: Płock
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • rozmiar: 42/32
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • marka: Bonprix
  • materiał dominujący: bawełna
  • dostawa z Polski: tak

PRZED ZAKUPEM

1. Dokładnie przeczytaj opis aukcji

2. Sprawdź wymiary przedmiotu ponieważ rozmiary wskazywane przez różnych producentów mogą różnić się od siebie. Wszystkie wymiary podane na naszych aukcjach, są to wymiary rzeczywiste i umieszczone są w parametrach serwisu według wymiarów rzeczywistych a nie rozmiarów wskazanych przez producenta z wszywek czy metek, zachowanie tkanin i dzianin nie pozwala na spójne podanie wymiarów zastrzegamy sobie granicę błędu ( +/ - 2cm )

3. Kolor oferowanych przedmiotów może lekko różnic się w rzeczywistości od tego widzianego na ekranie monitora, może być to spowodowane różnymi czynnikami m.in.: rodzajem i ustawieniami monitora oraz rodzajem zainstalowanej karty graficznej oraz rodzajem oświetlenia przy fotografowaniu przedmiotu.

4. Odzież sprzedawana przez nas to odzież typu outlet, wszelkie ewentualne wady opisujemy na aukcji i oznaczamy już w tytule symbolem „#”

5. Zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie „O mnie”

6. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Przesyłając stosowne oświadczenia o odstąpieniu od umowy,

7. Wszelkie koszty związane ze zwrotami pokrywa kupujący chyba że wybierze formę dostawy umożliwiającą darmowy zwrot.


Przedmiotem aukcji są: spodnie dżinsowe w kolorze jasnym NIEBIESKIM kolor i fason jak na zdjęciach. Nogawki proste.
Spodnie firmy: J.Baner.
ROZMIAR : 28 z wszywki co odpowiada 42/32
rozporek zapinany na guzik i suwak,
szerokość w pasie : 53 cm

szerokość w biodrach na wysokości 5 cm od kroku : 63 cm

długość spodni z paskiem po zewnętrznej stronie : 102 cm

długość nogawki od kroku po wewnętrznej stronie : 78
cm
stan spodni przód : 27 cm
stan spodni tył : 38,5 cm
szerokość nogawki w udzie na wysokości kroku : 36 cm
szerokość nogawki na dole spodni : 21 cm
skład surowcowy : 100% bawełna.
uwaga : spodnie sprzedawane są bez paska.
Wymiary podane są bez uciągania.
W przypadku, gdy NIE WYŚWIETLAJĄ SIĘ ZDJĘCIA? - Otwórz każde z osobna w nowym oknie przeglądarki.

Licytacja na naszych aukcjach jest jednoznacznie wyrażeniem zgody na warunki i zasady zawarte na stronie

–O MNIE-

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt GG: 40282519

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 15 1020 3974 0000 5402 0232 0075
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Konto do wpłat : PKO BP - 15 1020 3974 0000 5402 0232 0075

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Jeżeli w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zdecydujecie się Państwo na odstąpienie od umowy i odesłanie zakupionych rzeczy, prosimy o tym fakcie poinformować nas drogą meilową i odesłać zwracane rzeczy w przeciągu 14 dni od daty poinformowania o odstąpieniu od umowy. Dla przyspieszenia procedury zwrotu, należy posłużyć się załączonym formularzem zwrotu, który dołączany jest do każdej przesyłki wraz z wystawianym paragonem lub fakturą. Zwroty odesłane po terminie nie są rozpatrywane, a paczka jest zwracana na koszt klienta. Nie odbieramy paczek nadanych do nas za pobraniem. Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 30go maja 2014, art. 34 ust2, nie zwracamy kosztów takiej przesyłki zwrotnej. Wszelkie koszty związane ze zwrotem przesyłki (zakupionych przedmiotów) ponosi kupujący, chyba że wybrał formę dostawy umożliwiającą darmowy zwrot towaru i skorzysta z tej opcji. Szczegóły jak dokonać darmowego zwrotu na poniższej stronie: http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost W razie odstąpienia Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Sprzedawca zaleca, aby zwracany towar nie był używany ponad standard wynikający ze sprawdzenia towaru, przymierzenia, czysty oraz z przyczepionymi metkami, kodem kreskowym, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą.

reklamacje

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego.Sprzedawca odpowiada wobec Klienta niebędącego Konsumentem na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sklepu K&S fehu Seweryn Sadowski Ul. Dobrzyńska 25 09-400 Płock, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kis_fehu@op.pl. Składając reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Klienta, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii.W związku ze złożoną reklamacją Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar Sprzedawcy na podany powyżej adres. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Uprawniony jest do zwrócenia się z wnioskiem do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Uprawniony jest do zwrócenia się z wnioskiem do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Korzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 roku w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U.2001, nr 113, poz.1214). Ponadto klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów m.in.. Federacji Konsumentów.

pozostałe informacje

Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć właściwą opcję w Formularzu: „Sposób zapłaty i dostawy dla zakupów w Twojej aukcji” podając dane do wystawienia Faktury VAT. Faktura zostanie dołączona do zakupionego towaru. Zmiana danych na fakturze którą otrzymałeś - W przypadku stwierdzenia niewłaściwych danych na fakturze, należy poinformować nas o tym emailem podając właściwe dane do faktury. Zostanie przesłana nota korygującą, którą należy podpisać i kopie odesłać do nas w kopercie zwrotnej.Jeżeli z jakiś przyczyn nie jesteś zadowolony ze standardu naszej obsługi i chciałbyś nam wystawić komentarz neutralny ewentualnie negatywny, prosimy o kontakt z nami, a na pewno znajdziemy płaszczyznę porozumienia. Szanujmy się bądźmy profesjonalistami i partnerami i tak też się zachowujmy! Stosownie do zasad ujętych w treści Kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Ochrona danych osobowych. 1. Składając zamówienia (w szczególności wypełniając interaktywny formularz) Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.2. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży. 3. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.