Skoda Fabia II SportLine 1.6MPI 105KM+*GAZ LPG* BOGATA Oszczędna BEZ Wkładu
- Stan
- Używany
- Rok produkcji
- 2007
- Przebieg
- 269700 km
- Pojemność silnika
- 1600 cm³
- Rodzaj paliwa
- Benzyna + LPG
- Pochodzenie
- import
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościProdukt: SKODA FABIA III (NJ3) 1.2 TSI 90 KM
Skoda Fabia, miejskie auto segmentu B, jest produkowana od 1999 r. Samochód I generacji zastąpił cieszącą się dużym zainteresowaniem Felicię i stał się prawdziwym sukcesem czeskiego producenta. Sprzedano ją w ponad 3,5 mln egzemplarzy i liczba ta wciąż wzrasta. Popularność Fabii nie ogranicza się do Czech czy Polski – w 2007 r. model zdobył tytuł Samochodu Roku w Serbii, a w plebiscycie „What Car” zajął pierwsze miejsce w roku 2015. Fabię można nabyć w nadwoziu pięciodrzwiowego hatchbacka oraz kombi, jedynie I generacja dostępna jest jako sedan.
Ciesząca się powodzeniem Fabia jest blisko spokrewniona z innymi samochodami z grupy Volkswagena od samego początku. Pierwsza generacja powstała na platformie podłogowej VWA04, tak jak VW Polo i Seat Ibiza. Mimo że jej sylwetka nie była ówcześnie specjalnie atrakcyjna, to od początku Fabia bez problemu znajdowała nabywców. Popularność zawdzięczała m.in. bardzo dużej gamie silników. Do wyboru jest aż 11 benzynowców o pojemności od 1.0 do 2.0 l i mocy w granicach 50–116 KM. Zwolennicy diesli również mają spory wybór – mogą zdecydować się na jedną z 6 wersji – od 1.4 do 1.9 l oraz 69–161 KM.
W 2004 r. auto przeszło facelifting, zyskując nową atrapę chłodnicy, zderzak i tylne lampy, a produkcję Fabii I zakończono w 2008 r.
Debiutująca na początku roku 2007 Skoda Fabia II generacji pod względem stylistycznym upodobniła się do modelu Roomster, zyskując bardziej atrakcyjny wygląd. Stała się też większa. W II generacji Fabii zrezygnowano z najmniejszego silnika benzynowego, a niektóre z nich były produkowane wyłącznie na rynek chiński. Mimo to gama jednostek benzynowych nadal była szeroka, a jeśli chodzi o diesle, to klient miał do wyboru jeszcze więcej silników niż w przypadku aut poprzedniej generacji. Produkcję Fabii II zakończono w 2014 r.
Najnowsza, III generacja samochodu, produkowana od roku 2014, została zabudowana na platformie podłogowej PQ25, czyli tej samej, co Skoda Rapid i Audi A1. Podobnie jak w przypadku poprzedniczki jest dostępna jako hatchback oraz trochę większa odmiana kombi. W 2018 r. Fabia III została poddana faceliftingowi, w ramach którego zmodernizowano przede wszystkim przednią część nadwozia.
Jeśli chodzi o silniki, w benzynowcu powrócono do najmniejszej pojemności 1.0, tym razem z 60 KM, a silnik wysokoprężny jest dostępny w dwóch wersjach: 90 i 105 KM, każdy o pojemności 1.4 l.